funny, hihi lukt nog niet ech tdus. hmm. ik laat dat midden nooit stukje naar beneden. ik doe eerst de zijkanten dan pas eht middenstuk.
Dacht wel dat iemand dat zou zeggen I haar eigen bedje slaapt ze ook maar een half uur/3 kwartier. Ze heeft overdag nog nooit langer geslapen, ook niet bij mijn ouders of het kdv. Of we moeten onderweg zijn, in de auto. En soms in haar schommelstoel lukt anderhalf/2 uur wel eens (is 2 keer gebeurd). Heb me er bij neer gelegd. Was blij dat Robin gisteren ook een powernap deed
Ik hoor een kindje... dus die ga ik ff snel uit bed plukken en dan in het door mij opgezette campingbedje leggen
Ze slaapt!!! Jeeejj :-D In de schommelstoel dan wel Heb het geluk dat ze nooit echt vervelend wordt als ze moe is.
@funnyme ik heb zelfs in mijn hand gesneden door die camping bed! Ik pakte een schaar om aan één kant van de lange arm bij de klik los te krijgen om in vredesnaam uittezoeken hoe die rot ding werkte Wij hebben helaas nog ruzie mee... je moet het met extreme liefde behandelen wil je ergens terecht komen. maar om een ieuwe te kopen, zo vaak wordt het (nog) niet gebruikt
funny is je gelukt dus vanaaf zien we foto;s met de twin in campingbedje parr, ja je moet ook even doorhebben voor je ech twee thoe het allemaal in elkaar meot zetten. heb hem de laatste tijd zovelegebruikt voor buiten dat ik het onderhand wel weet
Ha ha gewelidg die discussie over het campingbed!! Maar het staat en dat is de hoofdzaak! Zo ik ga naar huis en moet ook snel weg anders mis ik net als Dorientje de trein Misschien tot vanavond maar we hebben een druk programma dus kan best zijn dat ik instort op de bank straks
ik ga de spinazie en pasta opzetten. En tja ik moet ook nog steeds het ene kindje boven halen, dus dat ga ik eerst eens doen!
ff met jullie delen... hubbie en ik (vooral ik) hebben de sex weer herontdekt! (heb nu alweer zin in vanavond...)
whahaha dan moet ze wel lenig zijn. @funnyme jippie gelukt. het zijn duivels diengen die bedjes wij hebben er ook een als die eenmaal uit is geklapt dan moet je hem niet meer inklappen want dat lukt voor geen meter @freesia ja hoor robin is ook van de korte slaapjes vandaag weer 2x een half uur en een kwartiertje in zijn wagen met boodschapjes doen. pfff zit te wachten op een telefoontje van de ka die zou om 16.35 bellen grrrr artsen zijn nooit optijd. hihi. heb het idee dat de bisolvon goed helpt hij hoest nu minder als gisteren zelfs al minder als eerder vandaag maar ja niet te hard juichen. hihi het is maar goed dat rene niet beneden is anders hadden ze weer oorlog hier robin heeft de doos met treintjes en rails ondekt en zit op zijn gemakje de rails eruit te halen en te bewonderen hihi.
uhm hallo.. zien jullie mijn berichten niet staan ofzo?! (behalve parr!) Lola: nog superrbedankt voor de avatar!
@lindaa gelukkig is ze niet ziek meer had het wel gelezen maar niet gereageerd. wacht maar tot de foto's er zijn dan koop je je scheel hihi. zo zo mama knap hoor.