hallo ben best trots op mezelf vandaag. Heb veel in de auto gezeten en de hele dag alleen met Levi op stap geweest en maar 1x een piepklein zenuw momentje Nou levi heeft in een oliebadje gelegen, zit onder een dikke laag vaseline en ligt nu te slapen Kyani kan bah zeggen.schattig Lindaa, fijn dat het weer beter gaat met Michelle Michelle kan mama zeggen Levi zijn hier vandaag ook een soort vloeiend papa maar helemaal zeker zijn we nog niet dus hij kan nog steeds als eerste mama zeggen Miracle, jeetje wat een dagje ziekenhuis zeg. knuff
@miracle knuffs terug! Jeetje idd maakt dat een hoop indruk op je Wrm heeft hij een botscan nodig? @missy super dat het weer goed is tussen jou en jouw vriendin! @babystyle kyani kan BAH zeggen naar eten of wat anders? hihi hoe gaat het met haar? @lindaa ik krijg al sinds vanochtend geen mails meer van deze groep wel van een andere topic @lindatj neusspray van zoutoplossing, bed schuin, hoestsiroop van thym zij ook tips. Voor de rest is het uitzieken helaas
Ja, zeg dat wel... Bij ons achter ligt ook een school, maar ik word juist wel vrolijk van al die kinderstemmetjes...
nou zeg Paul heeft Kate naar bed gebracht en je hoorde haar lichtelijk klagen en toen gaf hij haar een kusje en liep weg en toen de deur dicht ging ging zij krijsen ik schrok mij wild zij huilt nu half krijsend half klagend dus laat ik haar. Zij valt zo wel in slaap... Ik zou 19u visite krijgen van 2 collega's. Ze zouden ook nog proberen iets voor 19u te komen om Kate nog te zien en ze zijn nergens te bekennen
Tuurlijk! Laat ze er maar even naar kijken. Wie weet is het lek-probleem dan (ook) opgelost... @Miracle: Wat een heftige gebeurtenis voor zo'n klein jochie. Ik hoop dat er niets naars uit de scan naar voren komt. Enne... pedagogisch was hartstikke goed gespeld !
Ik persoonlijk denk van niet. Ze herkennen het geluid mama en doen dat na, maar ik geloof niet dat ze er al een persoon bij associeren. Denk dat het gewoon toeval is dat ze het zeggen en naar je kijken (hoe geweldig het ook is!!). Vond dit op een website: Het kan zijn dat sommige van deze woordjes klinken als "mama" of "papa", waardoor veel ouders denken dat hun kindje nu al begint te praten. Maar dat is nog niet zo. Je kindje oefent verschillende klanken, maar hij weet nog niet wat hij zegt. Het is dus niet zo dat hij bepaalde woorden probeert te vormen en daar ook echt wat mee bedoelt. Dat komt pas als hij wat ouder is..
@Miracle: toen ik bij je in de winkel was (die keer dat jij er niet was) vertelde je moeder al uitgebreid over je broertje. Heftig hoor. Zo'n klein mannetje die overal zo op moet letten en niet kan doen wat andere kindjes op die leeftijd wel kunnen. Hoop dat ze vinden wat het is.
Ik ben benieuwd. Vanavond komt de architect de eerste schetsen voor de aanbouw laten zien. We willen namelijk alléén aanbouwen wanneer ons huis er niet alleen groter, maar ook mooier van wordt. Dus niet aanbouwen voor het aanbouwen, zeg maar... Als het doorgaat, betekent dat best een behoorlijk ingreep. De keuken wordt dan namelijk verplaatst naar de aanbouw en de (baby)vleugel komt dan naar beneden. Daarnaast willen we op de bovenste verdieping graag een tweede badkamer (naast onze slaapkamer...), de wasmachine en droger moeten dan de garage in...
@Miracle, jeetje heftig zeg! Hopelijk is alles goed met je broertje.. @Kaatje, goed van je hoor! Jeetje, wat zijn jullie babies al rap met dingen hoor. Onze rolt alleen nog als hij t perongeluk doet.. En echt praten doettie niet. @Lola, zo grote verbouwing hoor! Nou echt geen idee wat er nou met Mike is.. Echt alleen maar klagen en huilen. Warme hap en fruit gaat wel, maar alle flessen is drama! Net ook zijn papfles maar half leeg.. En nu ligtie op bed te krijsen, echt zielig.. Echt zo'n hoge huil! Speentje kan hij ook niet inhouden lijkt wel..
@ Parr: er is bij dylan een afwijking aan zn groeischijven gevonden en een flarding aan zn bovenbeen bot met die scan kunnen ze zien of er wel genoeg activiteit in zn botten is ze kunnen er niet mee zien wat hij heeft dus of het aangeboren of slijtage is. Daarbij is Dylan ook nog ernstig hypermobiel en heeft hij 4 weken met zijn enkels in het gips gezeten.. Inmiddels is me moeder en dylan weer thuis Heb het bericht van me moeder even gkopieerd toen ik terug kwam sliep dylan nog ze moesten nog 4 min ik werd even apart genomen want een deel van de foto's was niet gelukt omdat hij een volle blaas had konden ze geen goede foto van zijn bekken maken dus na dat ze hem wakker hebben gemaakt (wat dus nie ging zoals hij wilde dylan heeft te veel slaapmiddel gehad) moest ie half slapen opgetild na de wc om te plassen da lukt gelukkig redelijk daarna terug voor 7 min in de scan dat ging gelukkig goed omdat ie dus iets te veel slaap middel had en dus nog half ko was daarna na de afdeling en hem wakker laten worden om 10 voor 4 kreeg hij eindelijk voor de eerste keer 5 slokken ranja om 17 uur kwam de arts dat hij nog niet na huis mocht omdat hij nog suf was en niet goed zelf kon lopen ze hebben hen in de gaten gehouden en af en toe wa drinken gegeven en om 18 heb ik gevraagd of ze die arts terug wilde laten komen omdat hij honger had en na huis wilde die arts gaf hem beschuitje en zei dat hij waarschijnlijk de aankomend 24 uur nog last van een soort van jetlag gaat hebben dus van het een op het ander moment slap en slaap hebben en omdat hij vandaag ook pas zijn gips eraf haden hij dus geen stevig heid heeft (wat die arts ook vreemd vondt want hij zei dat ie eigenlijk gewoon nog week erin had moeten blijven deat was beter geweest) Hij mocht daarna wel naar huis maar moet hem ondersteunen bij het lopen. dus om kwart voor 7 mocht zn infuus eruit en om 10 voor 7 lekker na huis nu ligt hij in zn bedje Gelukkig is het allemaal wel een beetje goed gegaan
Nou via de link de product nummer en productjaar en huppa registeren de boel Maar kan nog niet registeren moet nog los komen... dus denk ik dat ik straks ff mijn senseo ga ontkalken. Want dan kon je nog doen voordat je hem opstuurde. En aangezien dat ding mij nooit aangaf ontkalkt te willen worden
Hallo! Hier weer een lekker werkdagje gehad! Femke was vanmorgen gezellig bij papa en vanmiddag naar de oppas. Dat is allemaal goed gegaan. Vanavond kwam het buurmeisje nog even spelen, dus zijn we samen even de hond uit gaan laten en daarna Femke in bad gedaan. Erg gezellig! En nu ligt Femke voldaan, en heel erg moe, in bed! Morgen weer babyzwemmen, mannetje gaat mee om foto's te maken. Verder eigenlijk weinig nieuws, het gaat gewoon lekker hier de laatste tijd Ik ga nu ff bijlezen en reageren. ehm heel snel hoor, want daarna ga ik ff grey's van gisteren kijken.
@lola spannend! @miracle gelukkig toch wel goed gegaan, klinkt wel erg heftig allemaal Pff kate slaapt eindelijk een kwartier, die was echt over de rooie, en wrm?? Moe was zij zeker weten... maar het was mekkelijker om haar te laten liggen omdat zij begon te krijsen toen papa wegging dus dan weet je de oorzaak zo'n beetje
oke even snel terug gelezen... En effe reageren... Soory als ik sommigen vergeet, maar Julie ligt hier in de box mega te jengelen... @babystyle: jep, met de zomer die in Wisma der kont kriebelt, bedoelde ik dat ze heel gek deed. Kwam met haar de bak in, aan de hand, toen ging ze plots heel gek bokken... En dan ook nog bij het galopperen even met der achterhand gaan zwaaien... @Funny: gefeliciteerd met het behalen van je diploma... CAMPINGBEDJES-MONTEUR @Lindaa: Joepie, Michelle is beter... En ze zegt MAMA =D> Flinke meid =D> @Kaatje: Goed hoor een hele dag op stap met Levi... @lola: Spannend hoor! @Missy: Jeetje, hoop dat Mike snel weer op zijn normale ritme komt hoor. @Miracle: jeetje, wat een dagje voor je broer... Hoop dat hij snel aan de betere hand is.