De meiden die naar de meeting komen : hou jullie inbox in de gaten ! Ik ga nu de post deelnemers invullen.
Ik vind het ook heel jammer. Maar ik kan wel op de lijst blijven staan en dan komt het er misschien ook niet van. Het is gewoon zwaar om altijd alleen te zijn met de tweeling. Mn man werkt al paar weken nachtdiensten en slaapt overdag. We zien elkaar minder dan een uur per dag. Heb net de meiden neergelegd op bed. Lampje aan gelaten en nu is het stil. Ik ga meteen even kijken.... ze slapen niet maar liggen om zich heen te kijken. Ze zullen zo wel in slaap vallen.
Jeetje FunnyMe als je het grotendeels alleen moet doen is het dubbel zo zwaar. Knuff. Edit: degene die over de post gaan zijn ook verdeeld. Als het goed is krijgt iedereen zo een mailtje met daarin een bevestigingslink. daarna kom je op een pagina waar je linksonderin kan zien wie je getrokken hebt. rechts kan je je verlanglijstje invullen en opslaan. degene die jou heeft getrokken krijgt hier dan bericht van.
Funnyme Dikke knuff ook van mij. Ik sta er ook grotendeels alleen voor met 2 kleintjes omdat mijn vriend erg veel weg is voor zijn werk (zijn dagen dat we elkaar alleen even in bed zien) dus ik kan me voorstellen dat het zwaar voor je is. En jij hebt dan nog 2 van die kleintjes. Petje af hoor meid! Vind het knap van je.
Jaaaa, ik heb een lootje getrokken! Echt leuk zo! @Dreames, dikke knuffel meid! @Funnyme, ook voor jou een dikke knuffel! @Parr, ik ga er niet vanuit dat Femke door de sab simplex weer bloed bij de ontlasting krijgt.... pfff hier al voor de 7e keer de speen er opnieuw in gedaan, krampjes grrr... @Azeb, gezellig dat je op school langs bent geweest. @Tweety, fijn dat alles goed was in het zkh! Ik heb net alle kaarten in zitten plakken, zat ik al zo lang tegen aan te hikken.... nu nog ff het fotoboek (digitaal) bijwerken en dan is het tijd voor de opgenomen series!
Jekkia Meiden ik ga even popstars kijken, voor degene die zich vervelen. heb een nieuw filmpje van Levi gemaakt http://www.youtube.com/watch?v=xMch73MAjx0
Ehm, waar is die lijst van de meeting en de post? Volgens mij heb ik namelijk iemand getrokken die op de meeting zal komen, terwijl ik onder de post val... of kan dat wel?
bij mijn lootje staat ook dat ik mijn ades in moet vullen ? maar had nog ff een vraagje want als er nou iets tussen komt en iemand komt niet is er dus altijd een zonder kadootje? ik sta bv onder voorbehoud want als robin weer naar het zh moet ofzo dan kan ik niet komen ff als voor beeld want we gaan er vanuit dat ie het goed blijft doen.
Tweety als je niet kunt dan kan je het altijd nog opsturen. (zie je wel was helemaal nie zo'n stom idee van mij om het adres erbij te zetten. )