parr, ik zei het altijd tegen op het aankleedkussen en sinds gisteren als ik haar op het aankleedkussen leg is het de hele tijd bah bah bah En vanmorgen zei ik he tbij d egastouder en toen zei kyani even om het te bevestigen 4x bah achter elkaar, ze slaapt nu als lukt ga ik het morgen even filmen ;') dorientje okay. miralce, tjeee... das schrikken. maar gelukkgiis hij wee rhtuis.
@ Funny: ik ga pas stopcontacten en trappen beveiligen als Aimar kan kruipen....vooralsnog ligt hij er vaak als een zoutzakje bij dus het is hier nog lang niet nodig. Wat betreft het mooie weer en kleding: Aimar krijgt nu rompers met korte mouwen aan maar wel een shirtje met lange mouwen, doe alleen geen jasje meer aan buiten, tenzij er een harde wind staat. Joehoe, campingbed is uitgeklapt =D> @ Lola: hé leuk je weer te zien! uh...babyvleugel???? Woon je in een paleisje met verschillende vleugels dan???? @ Pisum: leuk om weer van je te horen! Hoe is het met je knappe mannetje? (de kleine bedoel ik dan hè, hihi) @ Jannes: jemig wat kan je in Weert veel huis kopen voor 'weinig' geld zeg!!! Mooi huis hoor! En al ongesteld geworden? @ Kaatje Oh....bij Aimar zit het ook in de knieholten...... Succes ermee, hoop dat het een beetje gaat helpen die medicijnen. Je kan altijd zorgbemiddeling aanvragen bij de zorgverzekering...dan kan het ineens véél sneller allemaal! @ Freesia: slaapt Jill overdag niet in haar wieg??? (past ze daar nog in dan????) Slaapt ze beneden in de box dan....Zullen we een dagje ruilen: ik een vrolijk kind met wiebelbeentjes, jij een zoutzakje met een lieve glimlach? @ Lindaa: fijn dat Michelle weer beter is! En leuk, foto's laten maken bij de Appie! Ben benieuwd! hihi kom ondertussen mijn eigen berichtje van een half uur geleden tegen.... @ Miracle: heftig hoor voor je broertje zeg! Ik hoop dat ze snel ontdekken wat er precies is.
krijg net dit berichtje van mijn tante pff moest ff traantje weg pikken Wat een geweldig wijfie heb je toch Sam. Ze is een mooi en vrolijk dametje. Ik was en ben nog steeds super trots op jullie. De ervaring die ik heb mogen meemaken met jullie tijdens de bevalling en alles er om heen. Geweldig. Oja Kyani, Ik ben voor jou een oud tante. (nee geen oude tante, want ik ben tenslotte nog maar 39 jaar jong. hihi) Ik hoop dat je maar groot en een nog vrolijker meisje word en natuurlijk gunnen wij je alle geluk in de wereld. Een dikke kus van je (oud) tante Petra XXXXXX heeft ze geschreven op kyani der site
@Lola, lekker een avondje wezen stappen. En mooie foto's van de meiden! En wat goed dat de meiden weer lekker slapen. @Foover, ah nee bij jullie ook al het buikgriepvirus, het heeft hier ook even geduurd voordat het weg was...veel beterschap! @Missy, fijn dat je je weer goed voelt, en hubbie lekker thuis! @Lindaa, gelukkig gaat het weer beter met Michelle! @Wupje, fijn dat Kyano het zo goed doet met de katten. Hihi alleen de ganzen vindt ie dus eng... @Irisb, het is heel normaal dat je af en toe last hebt van zogenaamde spotting als je een spiraaltje hebt. Ik heb er nu toevallig ook weer een paar dagen last van. @Jannes, leuk huis joh! oei en nog steeds niet ongi... @Kaatje, wanneer moet je opgenomen worden voor de operatie? *edit* lees nu dat je er wat over schrijft...pff lange wachttijd! @babystyle, hihi Kyani kan bah zeggen, wat goed! @Freesia, Femke kan ook van die hazenslaapjes doen, maar soms slaapt ze dan wel weer een paar uur achter elkaar. Wij doen er ook niet zo moeilijk over. @Tweety, fijn dat het wat beter lijkt te gaan met Robin! @Funnyme, hihi fijn dat het gelukt is met het campingbed! @Miracle, knuff meis! Joehoe ik ben weer bij!
Dames allemaal bedankt voor de Knuffs Jullie zijn schatten ! ! @ Babystyle : Wat lief van je tante ! !
@ Jannes: ja....pffff, dat wordt wat als ik volgende week weer 3 volle dagen ga werken....ben bang dat ik het dan niet meer redt.... Effe EGO zou ik bijna vergeten.... Vandaag lekker gewerkt, lol gehad met collega's, beetje Turks geleerd en voor het eerst een hele dag gewerkt sinds Aimar's geboorte! Aimar heeft goed geslapen bij mijn ouders en was erg vrolijk. Voor het eerst op een rijstewafeltje gesabbeld, maar hij vond die stukjes in zijn mond maar niks Ook voor het eerst bruine bonen met appeltjes gegeten, vond hij superlekker....maar ze kunnen het beter appeltjes met bruine bonen noemen want het is 50% appels en maar 35% bruine bonen Nu allemaal effe duimen dat zijn darmen er goed op reageren [-o< Ik was heel moe....maar lijk nu een opleving te krijgen....ga zo ff mijn mail checken en hopelijk komen er nog meiden hier kletsen!
ohja....dat doorstuurmailtje van Jannes...over beter leren kennen...ik had bij de tattoo vraag wat ingevuld en had eigenlijk wel meer reacties verwacht....maar 1 iemand die mij vroeg: waar dan???? hahahahahahahahahaha
oh en nog meer EGO: morgen meedraai ochtend en sol.gesprek op andere locatie...ieeeeeeh spannend. Wel moeilijk want het lijkt steeds leuker te worden op mijn werk, blijk toch wel een klik te hebben met mijn nieuwe collega....maar toch...ik zit er al 6,5 jaar....mmmm lastig hoor!
@Eva: zelfde hier. Ik had een heel vaag antwoord ingevuld, maar niemand die erop reageerde. Ik heb ooit in mijn iets te enthousiaste pubertijd een tattoo laten zetten op mijn heup (waar randje van je bikini zit). Heb er zo'n spijt van!!! What was I thinking. Ben er helemaal geen type voor. Je ziet mensen in het zwembad ook altijd raar kijken. Maar ik laat hem zitten, toch een onderdeel van mijn jeugd. En niemand die hem normaal gesproken ziet. *hoopt vurig dat Sara geen puber wordt zoals ik, kan ik wel een boek over schrijven*
Jannes, dat zou ik nou helemaal niet achter jou zoeken....zo'n puber hihi Eva, spannend je sollicitatie!
@ Eva en Jannes : Hebben jullie een tattoo ? Waar dan ? Had ik echt niet verwacht en vooral niet van jou Jannes , je leek me niet het type
@ Miracle: nee heb geen tattoo Ik had voor de grap 10 ingevuld en had verwacht dat mensen zouden reageren zoals jij! Maar niemand.......blijkbaar vinden ze me dan toch een persoon die best wel eens 10 tattoos zou kunnen hebben Jij hebt een hele grote op je buik toch?