September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @kaatje ontvangen dank je wel.

@dreames fijn dat het beter gaat. knuf

2. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Hallo dames!

Even heeeel snel, want ga zo voeden en mijn bedje in.
    Wat een kletskouzen zijn jullie zeg. Ik wil steeds wat schrijven, maar dan wil ik eerst bijlezen en tegen de tijd dat ik bij ben, wordt er weer een beroep op mij gedaan en heb ik nog niets geschreven... :(

Lees dat jullie lootjes hebben getrokken? Ik was er nog altijd niet over uit of ik nu wel of niet naar de meeting wil, morgen leg ik wel even uit waarom. Nu de lootjes al verdeeld zijn, kan ik evengoed nog wel besluiten om te komen, toch? Ik heb dan gewoon geen kadootje, of indien er nog iemand zich bedenkt, doe ik daar kadootjes mee...

Ik heb het erg druk met Jari, hij lijkt het liefst de hele dag aan de borst te willen en heeft nog weinig vast ritme. Verder alles wel goed hoor, ben alleen beetje 'Jantje huilt, Jantje lacht' momenteel, errug last van de hormonen denk ik. Ik ben erg vaak alleen thuis met Jari en dat valt me soms zwaar, begin me een beetje geïsoleerd te voelen. (doe ik ook een beetje zelf hoor, maar weet nog niet zo goed hoe alles aan te pakken)

Maar goed, ik ga kijken of Jari mij laat slapen... Hope so!

Dag meiden!

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Similac

5 flessen van 180cc

Hoezo?

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo he he Kate wou niet slapen vanavond na de voeding van 18u :( was boob slapen wakker huilen en herhaling. Toen kreeg zij het erg warm want ik had haar gewoon in slaapzak maar zij lag te lang bij ons door het huilen en kreeg het daarom warm. Ds uitgekleed en kleertjes aan, weer boob, weer boertje en toen in bed. Deze keer goed laten huilen want zij was blijkbaar erg moe du sdan maar moe huilen. 20min gehuild en toen stil en zij slaapt weer lekker. Vanaqvond huilt zij nu met beide ogen tranen :( ook zo zielig. Ervoor was het alleen met linkeroog.
    Nou ik heb mijn lootjes mail en ik heb ................ getrokken :p hihi tuurlijk zeg ik het niet :p Moet nu alleen ook gedicht bedenken :( pffffff dat wordt mij een jaar taak :rolleyes: :)

@krisstel ja ik had de huggies voogesteld en toen later zij de bamboozle, hele uitleg bij gegeven maar is niet doorgelekt dus goed gedaan :D moest haar wel op wijzen dat de huggie iets strakker mocht en om met de vinger langs de beentjes te gaan, zorgen dat alles goed zit.. ohja en kate was lekker wit van de sudo toen ik haar verschoonde haha :)

@lola *duimduimduimduimduimduim

oh ja ik ook zo een foto van gisterenavond!! ga ik zo hier neer zetten, is met mobiel dus niet zo mooi. Één van mijn katten, Dixie, komt telkens bij mij liggen als Kate bij mij ligt :D

@jekkia lieve foto's! ook een lampen kijker :)

@funnyme hoe doen de meiden het nu? slapen ze? hoop het! *dikke knuff

@azeb ooh wat lief die kids :D

*edit thxx jekkia heb snel mijn adres toegevoegd aan lijstje :oops: :)

*edit2 :oops: lees nu dat mijn adres niet nodig is :oops: ach ja is al gebeurd 8)

@kaatje leuk filmpje :D

@tweety heb je eigenlijk Kate's geboortekaartje gekregen? oef je hebt een stelletje snurers in huis :)

@Firsttime :) had ik ook de eerste 2 weken :) niet alleen met hier bijlezen maar ook de babysite updaten, vooral de foto's duurde uren :rolleyes: ach meid wrm weet je niet of je komt of niet? Is wel erg gezellig :D ben erg benieuwd naar jouw gezicht en beeb :D Een hele dikke knuff!

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Heb mijn voeten op de tafel dus benen gebogen, komt dixie erbij liggen met hoofd op Kate's kont en haar kont omhoog op mijn knieën :) moet je nagaan dit erge knuffelkat moest juist niks van weten om bij mij te knuffelen tijdens de zw :confused:

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    en hoe gaat het bij jullie devilchase? :)

7. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    hallo iedereen!

jeetje wat schrijven jullie weer ontzettend veel!
    Ik moet helemaal vanaf 251 gaan lezen :(
    Ik kon gister niet eerder komen want me meisje is een btje lastig :(
    Ik denk of weer regeldagen of ik heb niet voldoende voeding, want ze raakt gefrustreerd aan de borst en laat steeds los of valt in slaap wat ik ook doe.
    Kga nu pas avond eten!

Mja even terug lezen...ben ik wel even zoet mee.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Goed hoor meid, luca zit nu op 5 voedingen van 180cc water +3 scheppen (similac is per 60ml 1 schep) en dat maakt samen 200cc.

's Avonds doe ik ze fles maken en dan 3 eetleps Nutrix Rijstebloem Vanille erdoor. Dan slaapt hij de hele nacht lekker door en hij vind het zalig.

maandag woensdag en vrijdag krijgt hij om 12uur smiddags een kleine fruithap 4+ maanden gemengd met water wat samen 160cc maakt ipv zijn flesje. :D

verder weegt ie 5000 gram, is 56 cm en past zn eerste maat 62 rompers al. Soms denk ik, damn is ie niet te dik :( maar het CB vind hem prima zo.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Devilschase, mag ik vragen waarom je al zo vroeg met nutrix en fruithapjes begint?

Is geen aanval hoor, maar ben gewoon benieuwd :)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heleen, welkom en nog gefeliciteerd met Jitze!

super gesprek Lola... nu maar wachten...pfff

Jekkia: oooh lief die kat :)
    en Matice natuurlijk óók ;)

Azeb wat heer+lijk, die leuke vragen van je kids

Kaatje: geweldig gedaan met de lootjes :) heb alleen geen adres ingevukd omdat ik naar de meeting kom. Als ik dan toch niet kan zet ik mijn adres op hyves

Funnyme: je doet het geweldig, 2 kids is erg zwaar, zeker alleen.

Geboortealbum: ik heb losse fotobladen bij de hema laten drukken en nu samen met alle kaarten en andere aandenkens ingeplakt in een map. Erg +leuk aan het worden.

Kaatje: jouw lijstje was anders dan die van jekkia; ik zie dat je IrisB bij de post hebt gedaan, maar zij komt ws naar de meeting.. ojee wat nu?

Jekkia: begrijp ik je hint goed? ;) jaaaaaaa

Parr: wat een lieve foto meet dixie :)

Julian heb ik om 17 uur een paracetamol gegeven. Hij was al de hele dag aan het huilen, bruuullleenn echt. Hij huilt normaal nooit, dus iets deed erg pijn. Het gekke was dat hij op het aankleedkussen opeens stil werd. Telkens als wij luier om wilden doen brulde hij dat hij in z´n blote kont wilde liggen. Uiteindelijk luier afgelaten en handdoekje omgedaan.j Hij is toen eindelijk in slaap gevallen en werd om 2330 wakker, ik ook op de bank. Gijs slaapt hier ook op de stoel hihi, vermoeiend, papa en mama zijn :)

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Omdat Luca steeds miner die melk wil, hij vind het helemaal niets meer en is gek van die fruithapjes. Het CB vond het ook niet erg, zolang ik het maar niet EXTRA geef en dan alsnog zoveel voedingen. Daarom geef ik het ook maar 3 keer per week ipv zijn middagflesje :)

En de Nutrix omdat hij heel vaak heel erge honger heeft terwijl ie dan net 200cc heeft gedronken en na een uur alweer huilt vd honger. Ik gebruik Similac en wil absoluut geen Nutrilon Forte ofzo. Dus adviseerde het CB om gewoon voor het slapen gaan lekker Rijstebloem er doorheen te doen, 2 eetlepels maar hoor, niet veel. En hij poept er ook ng eens super van haha.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ingeltje, ik heb de laatste lijst gekopieerd en daar stond Iris bij de post :-? En nu ? Misschien een idee dat als First Time toch naar de meeting komt en IrisB ook dat hun iets voor elkaar kopen? ( is het alleen niet zo leuk dat ze al weten wie wie getrokken heeft ) en dan zou ik voor de 5 die dan voor de post gaan even opnieuw lootjes kunnen trekken.

Arme Julian, knuff

Devilschase, ow oke verklaard een hoop :)

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    fruithapjes kunnen ook geen kwaad hoor, des te sneller en beter wennen ze straks aan vast voedsel. Soms denk ik wel es, sjee mannetje jij hebt een onderkinnetje zeg! Maar als ik em dan uitkleed is het nog een normaal ventje.

Al groeit ie wel snel, volgens het CB ws dat normaal omdat hij maar 2700 gram was en dus heel wat is moest halen. Nu, ruim 2 maanden later is ie dus alweer bijna 2300 gram en 8 cm groter. En hij zit gelukkig perfect binnen de curve.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Maar ik ga lekker mijn bed in met de ouders van nu. Even lezen en dan slapen. Hoop dat Levi nu weer gewoon om 03.00 komt en dan om 06.30.
    We hadden hem om 19.00 uur op bed gelegd met bv. normaal red hij het daar hooguit 3 uur op, maar nu heeft hij er zowat 4 1/2 op gedaan. Heeft dus om een uur of 23.00 flesvoeding gehad dus heb goede hoop.

Weltrusten en tot morgen !

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wie weet slapt ie wel door ;) komt zeer binnenkort wel denk ik, Luca slaapt deze week al van 12 tot 7 nu weer.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Trusten :)

17. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    je kunt op hyves bij de berichten lezen wie wie in het echt is. tpoic heet: wie ben je op het forum?

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    meiden die vandaag naar de beurs gaan: Veel plezier!

Wij gaan ook op pad! Tot vanavond

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @parr hoe ziet het kaartje eruit? weet ff niet uit me hoofd of ik hem heb gehad.

@ingeltje heb gisteren je kaarjte gekregen bedankt.

robin heeft vanmorgen weer enn paar slokjes aan de (.) gedronken alleen kreeg
    ie daarna gelijk krampjes denk iets te snel gegaanvoor hem. verder 2x huilen vanacht in zijn slaap.

Deel Deze Pagina