Zijn jullie kindjes ook al te groot voor het badje? Als Juul zijn voetjes strekt, stoot hij zijn hoofd
Goedenmorgen meiden! Nu pas even tijd.. Mike heeft gisteren om 24.00 uur ze laatste fles gehad en normaal komtie dan rond 05.15 uur.. Maar vannacht dus al om 4 uur.. Denk toch te maken met ze sprongetje of hij is gewoon even 't ritme kwijt. Moet natuurlijk nog niet teveel ritme verwachten bij een beeb van 5 weken haha.. Dus om 08.00 weer de fles erna is hij 2 uur wakker en huilerig geweest. Krampjes.. dus lekker druppetje Cinababy gegeven en nu slaapt hij heerlijk op t voedingskussen in de huiskamer. Kon ik effe een wasje erin doen en eindelijk hier lezen. Vanmiddag blijft me kerel lekker bij Mike en ga ik effe met me zusje winkelen voor een nieuwe winterjas! En vanavond past zij op.. en gaan hubbie en ik saampies uit eten!
Goedemorgen ! hier een goede nacht gehad. ging zelf rond 00.30 naar bed en Levi kwam om 03.30. Heb hem toen een fles en schone luier gegeven. daarna kwam hij om 06.30. Heb toen mijn man er op af gestuurd ( gelukkig maar want hij zat giga onder de poep ) Mannetje heeft hem omgekleed en de fles gegeven, meegenomen naar beneden en mij laten liggen. Om 09.30 kwam hij me wakker maken voor vers afgebakken broodjes Degene die naar de jonge gezinnenbeurs gaan. veel plezier ! Tweety, lieve foto ! heeft hij nu nog sondevoeding? Ingeltje, ook zo'n lieve foto ! al een heel mannetje he Levi past nog wel in bad maar als hij zijn voeten afzet wil hij ook nog wel eens zijn hoofd stoten
Parr heerlijk he, de kleine en een kat op je. Gebeurd hier elke dag bijna wel. Ik ziehet als een teken dat ze hem helemaal accepteren (een kat heeft zelfs Matice zijn haren gewassen en ik erna nog maar es een keer) Devilchase Goh, dat rijstebloem al eerder mag. Dan vraag ik ook of ik er eerder mee mag beginnen. Moet er niet aan denken om 2x per nacht eruit te moeten om te voeden terwijl ik vroeg op moet voor mijn werk (over 2 weken is mijn verlof alweer voorbij. pfff. gaat dat snel zeg) Matice heeft ook al aangelengd fruithapje gehad (samen met zijn zusje) Heerlijk dat hij het vond, jullie hadden zijn gezicht moeten zien Tweety wat is Robin een mooi vrolijk menneke! Vroeg me gisteren nog af wanneer we een foto van Robin kregen te zien. Dat heb je vast en zeker aangevoeld Kaatje wat heerlijk dat je nog kon blijven liggen en je man die poepluier deed (jaloers, want zodra er hier een poepluier is gaat Ivo op zoek naar zijn gasmasker die kan er absoluut niet tegen. Wat een watje he ) verlof hoe lang duurt jullie verlof nog? Mijne nog exact 12 dagen Heb nu lekker een klein uurtje rust. De kids slapen weer en Ivo ligt ook nog in coma. Om 11 uur shop ik Ivo uit zijn bed, rond 11.30u zullen de kinds wel weer wakker worden. Wassen, aankleden en eten. Tegen die tijd zijn mijn szusje en haar vriend hier en gaan we met z'n om 13u allen foto's laten maken bij de fotograaf voor onze ouders voor kerst. Nu maar hopen dat iedereen zich een beetje aan mijn planning houdt..
Zo wat een luxe Kaatje! Hier heb ik mijn hubbie laten slapen tot kwart voor 11.. Toen werd hij wakker van Mike, die is al de hele ochtend aan 't huilen..
Hier heeft Mike al honger.. Maar er zit pas 3 uur tussen ipv 4 uur.. Moet ik hem gewoon geven en hopen dattie gewoon zelf regelt dat hij wel op 6 flessen blijft vandaag (incl de nacht)?
Goededag! Pffff...amper meer tijd voor mezelf hier! Tsss...Nu WEER een huilend kindje op zijn bedje, maar ik wil echt even wat anders doen! = probeert zich in te houden om niet naar boven te hollen = @Ingeltje: ik ben eigenlijk nooit meer lid geworden van de septembermama'shyves...zijn jullie daar nog actief? Zoja, hoe word ik alsnog lid. @MissyZuilen (en de rest): ik heet eigenlijk Corine, sssssssst... Over de meeting (Parr): ik ben nog geen één keer echt op pad geweest met Jari (ja een wandeling wel natuurlijk) en heb dus nog geen idee hoe ik dat aan moet pakken. Ik ben erg veel alleen thuis momenteel en heb niet veel gelegenheid om iets te gaan doen met de kleine, buitenshuis (woon tegenwoordig meer dan 100 kilometer van mijn oude stekkie en vrienden, en nog verder van mijn familie). Ik vind Utrecht dus wel gelijk erg ver, en al erg snel. Met de trein (vanuit Alkmaar) zou ik er zo'n uur en een kwartier over doen, en net als een aantal anderen vraag ik mij ook nog af hoe ik de treinreis aan ga pakken met de kinderwagen. Grootste drempel vormt echter de BV: ik heb nog erg last van mijn rechtertepel en stuntel hierdoor nog wat met de BV; in het openbaar voeden lijkt mij daarom niet prettig. Het lijkt mij al met al heel erg leuk, en ik twijfel nog steeds, maar ik vraag me af hoe alles te organiseren qua planning voor reizen, voeden etc. En dan nog andere vraagstukken: wat als Jari in de trein hysterisch wordt?! Ik heb wel een auto tot mijn beschikking, maar met de auto en maxicosi (waar hij nog niet te lang in mag zitten) naar centrum Utrecht klinkt ook niet aantrekkelijk. Ik maak het mezelf ws veel te moeilijk. Als iemand suggesties heeft over hoe e.e.a. aan te pakken...ik hoor het graag! Nou, ik ga kijken of ik het red om nog even te douchen voor Jari echt ernstig gaat brullen... Dag allemaal!
First time, Komt er niemand van de meiden hier uit de buurt van alkmaar? dan zouden jullie eventueel samen kunnen reizen. en kunnen jullie elkaar bv ook helpen met in en uit de trein helpen. bv.. weet niet of je thuis een kolf hebt,maar anders zou je ook afgekolfde melk mee kunnen nemen en het dan via een flesje geven? Snap wel dat je het zo helemaal alleen niet ziet zitten. ben daar ook geen held in,dus ben heel blij dat ik samen met Yule reis.. ja en hysterische baby's in de trein... niets aan te doen. als de andere mensen er last van hebben gaan ze maar weg ( en heb jij de hele wagon voor jezelf )
@missy zuilen: geef jij altijd om de 4 uur en niet eerder? Ik geef hier flesvoeding op verzoek en dan zit er soms maar 2,5 uur tussen en overdag maak ik haar wakker mocht er meer als 4 uur tussen zitten. s avonds rond 11 uur de laatste fles en dan de volgende morgen weer om 7 uur. zo kom ik soms op 5 flessen en soms op 6 en misschien wel af en toe op 7. Maar het lijkt me best pittig voor jou om hem te laten huilen! Ik wordt al gek als ze 5 min huilt van de honger.
@Tweety, raar zeg, maar goed dat ze het toch zagen en dat hij nu fysio krijgt. Verder lekker aan het genieten met z'n vieren thuis? Goed dat hij de (.) pakt, gaat vast steeds beter. O'ja jullie worden nog overspoeld met cadeautjes als al het kraambezoek nog moet komen @Steen, wat een gedoe hé met zo'n speen...is het vannacht goed gegaan? Die kaarten moet ik ook nog inplakken..leuk klusje voor dit weekend. @Kaatje, mooi filmpje! Leuke kleertje heeft Levi aan, vooral dat truitje met capuchon. @Jekkia, irritant hé geen auto..lekker dat je er straks een kan lenen. @FirstTime, je bent eigenlijk ook veel geisoleerd met z'n kleintje, merk ik ook. Maakt het ook niet makkelijker als het af en toe even tegenzit. Leuk je ook naar de meeting komt. @Parr, haha dus lekker royaal geweest met de sudo. Pff 20 minuten huilen, moeilijk hé..maar het is je gelukt @Jekkia, veel plezier bij de fotograaf! Verlof Ik moet 31 dec. weer beginnen. Badje Is hier ook bijna te klein..we gaan nu meestal met z'n drieën in het grote bad en leggen Britt dan op zo'n korrelmatrasje tussen ons in. Poepluiers (bv) Britt had vier dagen niet gepoept en sinds gisterenavond zitten te echt vol! Alleen is de poep nu bruiner (eerder echt geel) en veel dikker (soort klei) en het stinkt gigantisch! Herkennen jullie dit?
@Kaatje: moet je ook je adres op het lootje schrijven als je je op hebt gegeven voor de meeting? Dan hoeft het kadootje namelijk niet opgestuurd te worden, toch?
@krissstel, sorry, niet herkenbaar die poepluiers...maar eh met bv kan er soms 10 dagen tussen zitten en dat schijnt niet heel erg te zijn.. @first time, ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet, maar aan de andere kant, misschien ook gewoon een keer porberen! je kan het jezelf makkelijk maken door alles van te voren te plannenen, kijk waar een parkeerplaats dicht bij is, hoe lang je er over rijd, wanneer je je voedingen kan plannen enz. dan word het al een stuk overzichtelijker misschien? ik vind het wel leuk om te zien dat er echt verschil is in mama's. De een is heel makkelijk, de ander probeert alles zo veel mogelijk volgens de regels te doen en voelt zich daar het prettigst bij... ben in elk geval wel blij dat ik hier nog wel eens nuttige info vandaan kan halen. pas vroeg ik op het cb iets over borstvoeding, dus ik was daar met een TWEEling! zegt ze, ik zou die ene borst zo veel mogelijk ontzien, dus alleen aan de andere borst aanleggen en dan de tweede alleen laten drinken als ze honger hebben.... LEKKER DOM JA! dat gaat dus NIET als je twee kids hebt om te voeden