bedankt voor het kijken! hahahhaha ik heb een illegale nee bij mij staat er alleen dat serienummer en dan made in poland dat is dus het verschil haha maar goed we hebben hem ook al een jaar of 3 ofzo dus wil sowieso een nieuwe (zoeen met melkreservoir en opschuimsysteem )
@roshi haha illegaal, ik heb hem nu bijna 2 jaar voor ons toruwens gekregen dus vind het wel lekker als ie gerepareerd en schoongemaakt wordt dan kunnen we er weer tegenaan haha veel plezier in de zon wij gaan ook zo xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
zoooo wij hebben net een autootje gekocht. wat een leuke zaterdagbesteding *is helemaal blij maar ook bang omdat ze nog flink aan haar rijangst moet werken *
MIjn senseo moet ook terug. Ik heb 071. Ga ook gelijk vragen of ze naar die vreemde lekkage willen kijken. Hier wordt ook kliko gezegd Was is zowat allemaal droog, toch één voordeel van die wind Kate ligt ook alweer in bed...
Anno> je noemt het hier ook kliko hoor maar ik zag geen kliko staan op die sticker dus dacht dat je iets anders bedoelde hihi parr> onder senseo "lekt" ook. Hij is al een keer naar de reparatie geweest maar die zagen niets (blind ofzo?) Pisum> leuke auto! peugot toch? ik baal als een stekker... mannetje is, als hij op zaterdag werkt, altijd om 15uur klaar... nu niet hij noemde zelfs 16.30 a 17uur! parr> onder senseo "lekt" ook. Hij is al een keer naar de reparatie geweest maar die zagen niets (blind ofzo?) Zit nu lekker in het zonnetje, Jenna in de wipstoel met speeltjes en parasol. Als ik het eerder had geweten had ik lekker de hele dag weggegaan maargoed voordeel is wel dat huisje lekker schoon is en de was is gedaan.
Anna is met Gw meegegaan. Die moest even iets afgeven bij een klant en daarna naar ze zus. Mn ouders hebben Sophie meegenomen zodat ik even kon slapen nog. Voel me nog steeds zo zo. Sophie is inmiddels terug en ligt op de grond met de hond te spelen. Niet op het kleed want daaar rolt ze vanaf, maar hier voor me op de koude vloer. Ach t meisje vindt het helemaal fantastisch **nu even niet want ze ligt klem gerold tussen de kinderstoelen** Mn kop barst bijna uit elkaar van de hoofdpijn dus ik hoop dat Sophie zo nog eventjes naar bed kan. Bij mn ouders heeft ze een klein uurtje geslapen. Sophie blaast! Heel grappig. Mn vader liet het zien, hij blies zachtjes in haar gezicht en dan blaast ze terug. Maar goed wat ik eigenlijk wilde vragen, ik wilde een luiertas met een foto van de meiden erop. (alvast voor vaderdag laten maken) weet iemand waar dat kan? ik zag alleen de hema, maar ik weet niet of dat groot genoeg is Deze ruime schoudertas is gemaakt van soepel canvas en heeft een stevige, in lengte verstelbare schouderband . Wordt veel gebruikt als schooltas.Formaat tas: 30,2 x 36 cm. Formaat diepte tas: 12 cm Formaat printvlak: 25,7 x 36,5cm
mannetje is NU klaar en komt meteen naar huis kunnen we toch nog even met z'n 3tjes weg. Ik stond net op het punt om weg te gaan toen hij belde hahaha. Morgen gaan we naar mijn "broer" in Amersfoort die is vandaag jarig (was het bijna vergeten ) funny: he bah nog niet beter vind je dit misschien leuk: http://www.kidzlifestyle.nl/artikel/194 ... _erop.html
huh? Sophie tijgert!!!!!!!!!!!!! Ze lag ineens een meter verder! Ik heb haar niet horen huilen, dus denk niet dat diesel haar heeft weggetrokken.... nu worden mn kleine meisjes echt groot! Deze mama gaat op zoek naar traphekjes op mp. hebben namelijk een vijver en voordat ze straks in de vijver getijgerd is.....
Jaa zoiets bedoel ik! Ik ga meteen ff kijken op die site! Heb Sophie naast me in de kinderstoel waar zij zit te genieten van een stukje kroepoek
funny> ze zijn wel een beetje duur geloof ik. sambal bij sorry geintje... wordt een beetj melig geloof ik mannetje belde net dat zijn maatje van werk vandaag wellicht papa wordt, zijn vriendin heeft 3cm ontsluiting, SPANNEND!!! (nu weet ik heus wel dat die 7cm heel lang kunnen duren maar dat ga ik echt niet zeggen, ik weet zeker dat ik dat ook niet wilde horen toen ik 3cm had )
Ik kon ze ook niet meer vinden. Maar als ze erg duur zijn dan kijken we gewoon nog even verder. Ik geloof niet dat Sophie Sambal bij? wil.... Spannend zeg.. Maar die 7cm kunnen ook erg snel gaan. (ik had om 19.30 3 cm en om 21.00 volledige ontsluiting)
Zo, beide meisjes liggen in bed, hubbie is buiten aan het klussen (speeltoestel) en dus kan ik even vertellen hoe het was vanmiddag... De Limbomeeting was erg gezellig, hoewel we het jammer vonden dat één Limbo - Cossy - er niet bij kon zijn. We kregen het bericht dat het momenteel erg slecht gaat met haar moeder. We hebben eerst in het zonnetje op het terras wat gedronken en gegeten en daarna een wandelingetje gemaakt in de omgeving van het park. Rond 14.30 uur gingen we allemaal weer op huis aan. Alleen Kyano was niet helemaal in zijn hum en is voor het wandelen opgehaald door zijn papa. De andere beebs vonden elkaar wel spannend. Ook zijn er wat verliefdheden ontstaan, geloof ik. Matice en Sara zaten samen wat te 'flikflooien' op het kleed (nee, niet hét HEMA-kleed ) en Quinten kon zijn ogen niet van Emma afhouden en lachte de hele tijd lief naar haar . Na de wandeling is er nog een groepsfoto gemaakt met het toestel van Jekkia, dus die kan ik niet plaatsen...
Cossy, ik weet niet of je er aan toekomt om hier te lezen, maar ik wil je graag een dikke knuffel geven en je héél veel sterkte wensen...