Hey, Even snel berichtje van mij. Demi is weer thuis! Mocht haar vanochtend meenemen. Ze heeft gisteren nog een keertje gespuugd, maar niets ernstigs. Ze moet over een weekje of 5 terug op controle bij de kinderarts in het ziekenhuis.
ik doe dat nu niet omdat ze allebei goed slapen in de wagen, maar Emma sliep niet in de kinderwagen en die bakerde ik wel in als ik met haar ging wandelen...voor het regelmaat is het wel goed geloof ik om ze in te bakeren
oja ik ga trouwens nog even kijken of ik de afspraak op het cb kan verzetten zodat ik toch nog mee kan maar dan heb ik me niet opgegeven voor de lootjes...
@kaatje hij heeft een sonde voor zijn slokdarm open tehouden als ie weer dicht zo zitten en ook nog omdat ie nog niet voldoende drinkt wat ie niet opdrinkt krijgt ie door de sonde heen. @jekkia is de 2e al had er van de week ook een neer gezet. kwam er steeds niet van. zal vanavond nog ff een foto van rene laten zien die denk t dat ie overal in kan net als zijn broertje. hij zat gisteren in de wipstoel haha geen gezicht.
mamameike, zou leuk zijn als je wel mee gaat naar de meeting. als first time dan ook mee gaat is het probleem met de lootjes ook weer opgelost ! Weet nu alleen niet of IrisB nu met de meeting mee gaat of toch de post doet. Ze stond bij mij op de lijst voor de post en heb verder niets meer van haar gehoord.
Dank je wel ! Helaas niet gewonnen zag al baby's met meer stemmen Edit: die banner sla je die op onder PNG? Want ik heb mijn instellingen hetzelfde staan als in de lesjes maar ik krijg dus geen transparante achtergrond,maar een wit vlak als ik het opsla onder PNG.
Hoe werkt de truc met het doekje aan de speen trouwens? Is dat niet gevaarlijk als dat doekje tegen hun gezichtje aan komt te liggen als de speen er uit is gevallen? Dan kunnen ze er toch in stikken?
Ohoh fight of the mama's.... hahaha nee hoor Ingeltje. Als ik niet win dan hoop ik dat jij wint hahahaha (Edit: of een andere september mama want ik zie nu dat er super veel septembermama's meedoen. Hoop dat een van ons wint meiden! )
Ja jullie maken het wel moeilijk voor me hoor. geloof dat er 5 van deze groep mee doet aan baby van de maand... en ze zijn allemaal zo lief !
ik ga niet winnen; heb zoveel mooie foto´s gezien... en ik had eigenlijk nog een andere foto.. die i veel mooier haha ...