Eva, het zijn dezelfde vlekjes als wat hij toen had met de 5de kinderziekte. hij heeft er iig geen koorts bij. ook niet meer over gegeven. Heb niet echt het idee dat hij er vee last van heeft.
@ Kaatje:.....ik weet het niet...ik hoop in ieder geval dat hij er niet teveel last van heeft en er snel weer vanaf is. Ik zou anders maandag even bij de HA langs gaan met hem. Misschien is het eczeem..... :
Jeetje wat heftig.... vind het ook altijd erg moeilijk hoor... dit soort dingen. Ik vind dat een ieder niet kan oordelen over een ander, omdat je zelf nooit in die positie hebt gestaan. Ook al heb je zelf iets vergelijkbaars meegemaakt, de omstandigheden zijn voor een ieder anders. Het lijkt me voor andere moeilijk, die nog een kindje zouden willen krijgen... maar helaas, dat is het leven. Ook op andere vlakken zul je geraakt kunnen worden, daar kan deze mama natuurlijk niets aan doen... het zal voor haar vast ook geen makkelijke beslissing zijn geweest en zij heeft zich vast ook meerdere malen afgevraagd waarom dit haar moest gebeuren
Zooo flink wat gekletst vandaag dames! Heb alles bijgelezen, maar geen individuele reacties vandaag, ben heul moe van het werken. Cossy een dikke knuff! Freesia van harte gefeliciteerd! Limbomeeters: klinkt als een geslaagde dag, super! De rest knuffs en tot ooit (snik snik 7 dagen werken snik)
Het gaat niet goed met haar moeder.... ze heeft er nog verder niets over gepost hoor, maar alleen verteld dat het niet goed ging. We weten dus niet wat er aan de hand is... Kaatje: wat een nare vlekken zeg bij Levi... wat rood!
Beterschap voor Aimar! Ik heb hier alleen de 8+ mnd potjes zweeds vispotje. Die zijn ook niet waterig
Oh eva: sorry, overheen gelezen denk ik beterschap voor je lieve mannetje (stom zeg, had wel het verhaal van de Frisopotjes gelezen!)
Ik snap dat je niet zo goed weet wat je ermee aan moet. Ik vind het zelf hooguit belachelijk! En dan druk ik me nog netjes uit. Ze is een jaar bezig geweest begrijp ik uit jouw stukje. Tijd genoeg om na te denken of je wel echt zwanger wilt worden. En dan je kindje weg laten halen... sorry maar voor zulke mensen heb ik geen goed woord over.
Oh dat had ik niet goed begrepen, ze was dus bewúst bezig om zwanger te worden!? Sjeetje... dat maakt het wel een beetje anders... dan is het gewoon wel heel vreemd zeg... dat maakt de zaak inderdaad anders, had dan beter nagedacht vantevoren. Daar kan ik me ook boos om maken hoor
@kaatje: dat in de knieholte lijkt me eczeem te zijn (maar dat wist je ws al?) maar die andere vlekjes: geeeen idee. misschien ff zoeken op Wikipedia bij 5e ziekte en misschien toch maar naar de huisarts gaan... enne: bij Goes Car Flow in Oudewater 8)
Wij hebben wel de tiamo en hebben ook het tafelblad eraf geschroefd. (wat overigens minder dan 1 minuut werk is om die er op te zetten of er af te halen) en de meiden zitten bij ons gewoon in t tuigje en dan met stoelverkleiner aan tafel. Gaat echt prima!!
5e ziekte hebben ze niet of nauwelijks last van, 6e ziekte zijn ze echt ziek van en gaat gepaard met koorts.
Ja daar ging ik wel vanuit in mn post. Ze had zich een jaar geleden al aangemeld bij het topic om zwanger te worden. Maar ik kan het ook fout hebben
Nou hier beetje emo mama... meiden worden echt te snel groot. Ze tijgeren dus allebei door de kamer in zn achteruit. Dus morgen gaat hubbie mijn lijstje afwerken en dan wordt het babyproof gemaakt...
heey dames heb heel vlugjes terug gelezen.. Alle limbo dames meeting : Super dat het gezellig was ! Voor Cossy een hele dikke knuffel ! @ Kaatje: Oeff , ik heb er geen verstand van van al die vlekjes maar het ziet er idd uit als weer de 5de kinderziekte... Kort ego.. Jaimy werd vanmorge super vrolijk wakker , lekker spelen enzo. Toen we bij de winkel aankwamen heeft ze gegeten en nog ff gespeeld en toen heeft ze geslapen tot 13.30. Toen ze wakker werd vond ik dat ze wat warmpjes aan voelde maar ze was gewoon alert , speelde dronk en at zelfs een hele liga op ! Daarna wilde ze om 14.45 alweer naar bed en toen heeft ze doorgeslapen tot 16.45 , ik moest haar toen wakker maken omdat we gingen sluiten. Weer voelde ze warm aan , net een hete kachel Ben meteen naar huis gegaan en heb haar getempt... 39.1 ... Een zetpil gezet en bij hubje op schoot heeft ze een halve fles sap opgedronken.Ze was wel gewoon vrolijk , alert speelt en lacht volop. Ze werd om 18.00 moe en toe heeft geslapen tot 19.00. Ze heeft daarna weer lekker bij papa gezeten maar was nu wel huilerig , wel heeft ze der volle fles opgedronken om 19.30 werd ze weer moe en heb ik haar in bedje gelegd van te voren wel getempt en toen was het 37.8.. Ook heeft ze de hele dag als een beetje waterige/dunne poep (sryy voor de details) en knalgeel. Verder is er niks aan de hand want ze is de hele dag door gewoon vrolijk en alert geweest alleen bij de voeding van 19.00 was ze huilerig. Nou vroeg ik me af of dit door haar tandje kan komen of dat ze misschien een griepje gaat krijgen.. Denken jullie ?