Het begon met eczeem in zijn knieholtes. Ben daar dinsdag voor naar de huisarts geweest. Moest van hem 5x per dag Levi insmeren met vaseline. Sinds ik dat doe krijgt hij weer overal van die plekjes/bultjes FunnyMe, dat ze bij de 6de ziekte koorts hebben wist ik idd. Lijkt gewoon weer op de 5de ziekte maar weet niet of ze dat meerdere keren kunnen krijgen? Knuff, dubbel genieten van je meiden voor ze lopen Miracle, misschien een griepje? Geloof dat het ook heerst op het moment. Geef haar maar een dikke knuffel
Nee hoor, bij Quinten ziet het er ook niet naar uit dat er snel een tandje doorkomt. Misschien kunnen ze samen een groepje beginnen... 'Q and the toothless twins' (of is het 'teethless'?) ofzo @Lola: ik kan me voorstellen dat het verhaal van je buddy vraagtekens oproept. Ik kan er ook niet zo veel mee. Ik vind wel dat er érg eerlijk, maar ook érg respectvol wordt gereageerd in dat topic! Quinten is niet helemaal lekker. Hij drinkt de flessen niet leeg, laat heel veel boertjes, heeft sinds het eind van de middag diarree. Ook slaapt hij nu niet goed, hij is al 20 minuutjes wakker en aan het huilen. Aangezien hij zich niet zo lekker voelt, zijn we hem ook al 20 minuten aan het troosten. Ik hoop niet dat hij weer een buikgriep onder de leden heeft en als dit onverhoopt toch het geval is, hoop ik niet dat hij vanmiddag iemand heeft aangestoken. Ach ja, we zullen wel zien. Ik was vrijdag nog trots aan mijn baas aan het vertellen dat hij al een paar weken niet ziek is geweest...
@ Kaatje: Ja het heerst idd op het moment wel.. Kijk het ff aan zolang ze gewoon alert is , drinkt , eet en speelt maak ik me nog geen zorgen. Anders ben ik zo bij de HAP. Ook eenknuffel voor Levi , ziet er wel zielig uit hoor ! Hoelang mag z'n kleintje eigenlijk koorts hebben ? Want bij mijn weten spreek je vanaf 39 graden toch van koorts ? ooww wat erg dat ik dat niet weet * Schaamt zich doord*
Heb de meiden even wakker gemaakt om het voor te stellen, maar zij vonden het een prima idee ***of zeggen ze dat omdat ze weer verder willen slapen?***
@ All: wat zijn er veel kindjes ziek(jes) zeg! Bij deze: beterschap en een dikke knuffel voor alle zieke kindjes! Wij hebben besloten dat we Aimar niet gaan wakker maken voor zijn fles. Dan heeft hij wel maar 1,5 fles op vandaag (ja hij heeft er wel 3 gekregen maar heeft er 1,5 fles weer uitgegooid...) Maar dat zal vast niet erg zijn voor 1 dag. En dan geven we gewoon een fles als hij wakker wordt. En hoe de dag morgen loopt zien we dan wel weer. Ik ga over een paar minuutjes de PC afsluiten en mijn bedje in...wie weet wordt het wel een zeer onrustig nachtje. Tot morgen.
Eva hij komt vanzelf wel als hij honger heeft toch? En in t ergste geval moet je eruit vannacht omdat hij honger heeft...
Zo ff advies geint bij me Mama wat betreft Jaimy der temp e.d @ Eva: Oeii.. ik duim dat zijn flesje binnen blijft !
@roshi erg vreemd dat die sticker niet compleet is, zou idd senseo bellen Ja de senseo's blijken vaker lekkage te hebben. Bij een vriendin loopt het soms langs de tuit, maar bij ons echt uit die gaatjes van onderen denk ik. Spannend die collega! Weet je al meer? en idd die 7 kunnen snel gaan! Ik had 9.30 2cm 11.30 5cm en 13.40 volledig! @pisum leuke auto! @funnyme 10 min nadat ik jouw blaasverhaal lees (kate lag te drinken bij mij) voelde ik een briesje, was Kate zachtjes aan het blazen Tijgert! JEEE! SUPER! *goes green with envy* *edit allebei zelfs!! limbo meeting super dat het weer zo'n succes was! Jammer dat Kyano niet meer in zijn hum was volgende keer beter @lola kate? denk dat je mijn naam wou zetten maar helemaal hoteldebol was met kate haha Ja een kleine boefje wordt het he! Wij hebben geen klamboe maar die andere geval voor alleen hoofdeind. En daaraan hadden wij een dreamcatcher hangen. Toen een keer beneden hoorden wij tik tik tik dus Paul kijken, zit zij aan de dreamcatcher te trekken en dus ook aan die standaard haar bedje wordt een beetje kaler steeds Jeetje de verhaal van die mama! Eerst zwanger worden en dan twijfelen en weg laten halen Ik heb er geen woorden voor ieder voor zich natuurlijk en haar eigen keuze en zij zal het wel snappen maar ik weet echt niet hoe ik hierop moet reageren En haar partner dan? En wrm graag zwanger willen woorden en dan toch weghalen? Sinds de komst van Kate heb ik steeds meer onbegrip voor zoiets @jannes ja dat hadden wij ook allemaal met de beebs met de 2e (eerste mét baby's) meeting. Bijna alle kids waren KO haha wow hahaontaarde moeder erbij 1e tandje super! @freesia feestse/eetse vanaaf!! @missy doe film lijkt mij ook wat! @eva ja en bij de tripptrapp kun je ook riem halen voor als kind te groot is voor beugel maar nog niet groot genoeg is voor los stoel hoe is het nu met Aimar? @wupje Kate is/wordt echt een boefje minder van Kyano volgende keer beter, maar wel gezellig dat jij wel bleef 8) @steen hoe laat was jij thuis van jouw dienst dan? Jammer dat je niet goed kon slapen. En echt typisch dat wnr je wel wat doet dat ze dan wel gaan slapen En geen sorry zeggen dat je niet kan bijlezen, wij begrijpen het wel KNUFFS @Azeb Kate krijgt nog geen vlees van mmij, de cb had er nog niet over. Ik weet niet de hoeveelheid in grams wat zij eet, maar wel hoe vol het bord is haha. hmmm zij krijgt 1 kleine aardapp met meer groente of een handje rijst maceroni Altijd meer groente dan zetmeel want dat geldt voor ons ook zo. Jouw schema ziet er goed uit! Zolang zij naar bed gaat als zij moe vind ik de rest goed te plannen. Kate heeft sinds eergisteren andere slaappatroon ineens. Lijkt iets op die van jou.. Maar het begint hetzelfde maar de lunch is het wel telkens anders. bijvoorbeeld 8u bv 9.30 bed 10.40 fruit 12u bv en vandaag ging zij tegen 14u naar bed en kwam pas tegen 17u eruit en ging 19.15 er weer in.. @kaatje op die lange weg waar ik op gereden had? Oef in zijn knieholtes kan het mssn niet helpen talkpoeer daar te gebruiken? want zweet en klamheid maakt het wel erger weet ik uit ervaring. @cossy heb je al op msn gehad maar nogmaals KNUFF @pupke het is toothless Kate ook meedoen? hier ook nog niks haha ziekjes lees dat er meer beebs ziekjes zijn/doen Ik hoop dat het zo overwaait! knuffs @miracle het is een verhoging geloof ik tot 38.4? en pas korts erna? en ze mogen 3dagen koorts hebben en 4e dag moet koortvrij zijn, zoniet dan ha bellen. Maar wel eerder bellen als nodig Dames ik sla ego ff over, heb wel leuke dingen meegemaakt maar ik moet douchen en ga dan film kijken Runaway Jury. KNUFFS
*@!**#*$&(!@$&U$(!@$*$ had ik een heel bericht getypt (mét reacties...) heeft ie hem niet geplaatst, omdat er nog iemand een bericht verzonden had. En dat had ik dus niet gezien, dus had wel het tabblad open laten staan en nu klikte ik hier terug, druk op f5 om te vernieuwen en zag toen pas dat het bericht dus niet geplaatst was....grrrr nog ff een poging dan: Net nog even gerust op de bank, heb niet meer geslapen, maar goed. Mannetje komt zo thuis van zijn werk, zie ik die ook nog even. Femke ligt vanaf kwart voor acht heerlijk in bed. Voor de zieke kindjes: Beterschap en een dikke knuffel! @Freesia, van harte gefeliciteerd! @Funnyme, Femke heeft ook nog geen tanden, alhoewel we nu dus denken dat er eentje zit aan te komen. @Azeb, wij koken een keer per dag een kan water en zetten die in de koelkast, en dan maken we per fles de hoeveelheid in de magnetron warm. De eerste hapjes eten gingen hier ook moeizaam, maar het heeft zich echt heel snel opgebouwd. En je schema ziet er prima uit, wij hebben ook zo iets. @Kaatje, oei wat een vlekjes, is Levi ook ziek? @Ingeltje, bleh zeven dagen werken...succes! @Jannes, fijn dat Sara geen last heeft gehad van haar tandje... ehm en nu weet ik het niet meer...ga ff m'n boterhammetjes smeren, als het vannacht rustig is kom ik nog wel even spieken. welterusten allemaal!
Dank je Parr Ik werk van 23:15 tot 7:45, dus ben rond half 9 gaan slapen...en om drie uur wakker, is dus niet heel veel slaap, maar ja komt wel goed. Trek ik het morgen wel weer bij...
Parr, dat is de ziende,maar wat is er mee? of bedoel je of ik daar heb gereden naar mijn werk toe? Dan is het antwoord Nee. Miracle, koorts is volgens mij vanaf 38.5 . mogen het 3 dagen hebben Steen. hij is idd niet helemaal lekker. sliep donderdag erg veel. in totaal maar 5 uur wakker geweest.vandaag ook veel geslapen en minder eetlust Heeft vanavond geen groentes op en nog geen halve fles.
Haha... zo ging het bij Jasmijn ook! Ik hoop dat Emma er net zo weinig last van heeft... Enne... heb je Sjoerd ook verteld hoe ik me tot drie keer toe heb kunnen verschrijven? Eén tip voor iedereen hier: schrijf nooit een felicitatiekaart wanneer er een peutertje aan je arm hangt met het verzoek: 'Mama, ik ook teken maken!'
@kaatje ziet er idd uit als de 5e of de 6e ziekte hoop dat ie er niet teveel last van heeft en als je het niet vertrouwd gewoon de ha bellen he. @steen werkse. nou robin sliep vrij onrustig was net ook wakker nou ja huilen in zijn slaap heb hem een zetpilletje gezet hopen dat ie hier lekker op kan slapen. kliko hier noemde wij ze altijd otto een aantal jaar geleden dit stond ook op de bakken dus was ook het merk denk ik hihi.
Nee, er is niets veranderd in haar relatie. Ze zegt zelf dat ze zich teveel heeft laten meevoeren door het enthousiasme over kindjes krijgen in haar omgeving. Wat je vraag betreft: Je kunt gewoon water in de magnetron opwarmen en dan het poeder erbij doen. Doe ik ook...
Pffft, dat zijn inderdaad nogal wat vlekjes! Ik weet eerlijk gezegd niet of je de 5e ziekte twee keer kunt krijgen. Maar je hebt ook nog een 6e ziekte... Zulke plekjes als Levi in zijn knieholtes heeft, heeft Jasmijn aan de binnenkant van haar ellebogen gehad toen ze 5 maanden oud was. De homeopatisch arts schreef toen Cardiflor creme van VSM voor. Dat kun je ook zonder recept krijgen...