September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haha 5 berichten begint goed haha

julia slaapt al lekker en ik even internetten
    julia haar site bijgewerkt dus als jullie zin hebben

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    anno ga straks kijken :D ben benieuwd

3. :D

4. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Queen: waarom heb je een nieuwe naam als ik vragen mag?

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo dames ik ben er weer
    Wou even laten weten dat DD ontzettend gaaf was!
    Maar ben zooo brak, ga op de bank liggen. Kom straks mssn weer als ik mijn luikjes open kan houden :)

6. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Miracle: Leuke foto's! Ik zit er ook aan te denken om die badring te kopen. Gizem heeft ''m pas geprobeerd bij een vriendin, en volgens mij was ie wel goedgekeurd door haar ;)

1e verjaardag: Houten poppenwagen is inderdaad wel leuk!

Beterschap voor alle zieke kindjes!

7. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Wat vinden jullie er trouwens van dat er weer geswitched gaat worden van forum? (Of loop ik nu een beetje achter en hebben jullie het hier van de week al over gehad toen ik geen internet had?)

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Jale: Dan heb ik denk ik ook iets gemist , hoezo gaan ze weer switchen dan ? ?

@ Queen: Idd een vies kindje is een gezond kindje ! Waarom heb je een andere naam ?

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Uh.....wat bedoel je precies?

10. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
  11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Heb weer ff vluchtig bijgelezen....Heb vannacht weer prima gewerkt, en gelukkig nu ook lekker geslapen overdag. Was om kwart over vier wakker. Mijn ouders waren hier om op te passen, Femke was weer niet helemaal in haar hum en wilde amper slapen....ik ben er toch wel van overtuigd dat het tandjes zijn, want we kunnen anders écht niets bedenken. Nu ligt ze knock out in bed...nog een nachtje en dan ben ik er weer uit, dan moet ik wel meteen dinsdag en woensdag weer werken, maar daarna lekker langer vrij.
    Fijne avond, tot later!

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Jale: :) zat het toevallig net te lezen..

Ben wel benieuwd als ze dadelijk weer geswitcht zijn , ben heel eerlijk als ik zeg dat ik het oude forum fijner vond dan deze nu.
    Alhoewel nu ik wat gewend bent lukt het wel aardig...

13. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hey hoi!
    Ik vond het oude forum ook veel fijner dus als het nieuwe meer op dat oude lijkt, vind ik het prima.
    Alleen Funny heeft gereageerd op mijn vraag of Isis echt de enige is die nog niet omrolt. Betekent dat dat alle baby'tjes al kunnen rollen???
    Isis is nu 7 maanden en vier dagen oud. Ik las ergens dat baby's over het algemeen tussen de 5 en 6 maanden gaan rollen. Op het cb maakten ze zich geen zorgen en ik eigenlijk ook niet, maar ik ben toch wel benieuwd of Isis echt de enige is die het nog niet kan...
    Ze kan al wel staan (niet zelf, ik moet haar aan haar handjes vast houden, als ze zich zelf aan bijv. de box moet vasthouden, dan kiepert ze om) en zitten. Op een gegeven moment kiepert ze wel om, maar ze houdt het al zeker 5 minuten vol meestal (afhankelijk van wat ze aan het doen is).
    Groeten
    Azeb

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Babystyle> als ze echt haar nekje gebroken heeft zal ze weinig pijn gehad hebben, maar het blijft zielig.
    Jannes> :) wel héél fijn dat Sara er geen last van heeft gehad!
    wupje> ah arme Kyani (en jij). Ik hou altijd maar in mijn achterhoofd dat het voor het kindje net zo vervelend is als voor jou aangezien hij niet kan zeggen wat hij wil.
    funny> poeh daar heb ik echt nog niet over nagedacht, Jenna is nét 6maanden :) maar ik heb er wel over nagedacht om op de uitnodiging een envelop te zetten zodat we iets groots voor haar kunnen kopen.
    lola> ik vraag altijd aan de ouders wat ze willen voor hun kindje; speelgoed, geld of kleding (of iets anders) en als iemand kleding vraagt dan geef ik dat gewoon. Een kindje van één heeft er toch geen idee van. Maar zodra ze wel besef ervan hebben koop ik liever speelgoed.
    wupje> mijn mannetje en zijn zusje kregen hun eerste tandjes boven en daarna pas beneden :D
    eva> Jenna heeft een paar speeltje van Vtech die geluid maken, nou die zijn echt favoriet hoor hihi. Gister hebben een soort stapelblokken (6m+) gegeven waar een balletje bij zit die rammelt... nou de "blokken" laat ze liggen, maar het balletje... :)
    miracle> :whistle: yeah Jaimy is 7 maanden!!
    queen> uhm ... poeh dat kan echt niet hoor ik noem je altijd (je oude naam) en dan nu een nieuwe hihi

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Babystyle: ik heb je pb gestuurd.
    Gr. mama van september 2007.

16. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Azeb: Jaimy rolt sinds 2/3 dagen zelf om de eerste dag deed ze niks ander en nu doet ze het weer niet. Vandaag pas 1x zelf gerold. Nu kan het misschien ook komen doordat ze niet helemaal lekker is maar oke..:) Verder doet ze nog niks..
    Zitten kan ze alleen als wij haar vasthouden , zodra we haar loslaten valt ze of naar voren of naar de zijkant. Staan doet ze helemaal niet want als we der op der voeten zetten gaat ze springen en wiebelen , loslaten doe ik helemaal niet want dat kan ze helemaal nog niet.
    Ik vraag me ook weleens af of Jaimy de enigste is die nog maar zo weinig doet maar ook ik maak me er niet druk om , elke baby heeft zijn eigen tempotje. Als het echt te lang duurd merken ze dat bij de wijk vanzelf op , gok ik zo..
    Dus dat komt vanzelf wel ;)

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    zo we zijn weer thuis. Was erg gezellig en mijn nichtje (9jaar) heeft echt onwijs lief met Jenna gespeeld. Ze zag Jenna geloof ik als levende pop haha opeens vroeg ze of ze even buiten met haar mocht gaan lopen... mijn broer zei gelijk dat het natuurlijk niet kon en Jenna veels te klein is ... nichtje vond het niet echt leuk en probeerde de optie "maar ik blijf voor de deur" :)

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Nieuw forum

inderdaad, als het nieuwe forum meer lijkt op het oude dan vind ik het ok! Hier krijg ik vaak als ik op eigen berichten klik: geen berichten gevonden. :evil:

@ Roshi: Ja Aimar vindt geluidmakende dingen ook heel mooi! Maar als hij in de leeftijd van echt spelen komt, wil ik hem gewoon meer 'geluidloos' speelgoed aanbieden.

Aimar is lekker in bad geweest. Ik heb voor het eerst baby shampoo van Zarqa gebruikt. Daar zat een bijsluiter bij en nu blijkt dus dat zij een speciale olie en lotion tegen berg hebben. Misschien een verkooptruc, misschien dé oplossing. Vind het sowieso wel een fijn idee dat het 100% zeep en parfumvrij is.
    Na het bad zijn fles gegeven maar weer liet hij 90cc staan :rolleyes: Hij slaapt nu en ik hoop dat hij tot morgenochten 6:30 slaapt.

Vaak kleine beetjes poepen

Pffff ik word hier een beetje dol van de hoeveelheid poepbroeken die Aimar produceert. De luiers vliegen er doorheen omdat hij gewoon minstens 4 keer per dag poept! En soms wel vaker... :confused: Kan ik niet ergens luiertoeslag aanvragen? :D

En morgen krijgt Aimar groente uit een potje! Doet het minder pijn aan mijn moederhart als hij het niet wil eten :D

20. meiden ik ga afsluiten, ff tv kijken en dan voeden en dan naar bedje toe

truste en tot woensdag of donderdag denk ik
    heb dinsdag weer cursus dus 30 uur werken in 3 dagen deze week maar komt goed

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina