Ik heb het doekje opgerold (een hele hydrofiele luier heb ik zelfs, heb zo'n 100 pagina's geleden een foto geplaatst) en leg het om hem heen. Hij kan er dan niet in stikken volgens mij. Jekkia: weet nog niet wanneer ik moet beginnen, nieuw contract en rooster nog niet binnen... maar wel rond 17 november
IrisB: ik wil jouw Ewoutje wel de fles geven hoor Geeen probleem Ach... je bomma gestorven.. wat naar. Heel veel sterkte, ook aan je familie ...
@IrisB, gecondoleerd meid! Hier echt een K avond gehad, Femke viel snel in slaap om half zes, maar na drie kwartier was het krijsen.....gewoon van alle drukte van vandaag en daardoor weer krampjes. Op een gegeven moment ben ik met haar op bed gaan liggen, en is ze op mijn buik in slaap gevallen. Ik heb zelf heel "krom" gelegen, maar ben ook om half acht in slaap gevallen. Mannetje is nu een uurtje thuis, dus nu net heb ik Femke gevoed, en ik hoop echt dat ze lekker slaapt nu. Slaap lekker allemaal!
Iris, gecondoleerd meid. dikke knuff ! Hier is smoeder net de deur uit. mannetje is even de hond aan het uitlaten en ik ga de boel even opruimen en dan hup naar bed. Morgen gaan we weer naar mijn oma, die was afgelopen woensdag jarig. Slaap lekker en kom morgenochtend vast nog wel even spieken.
@IrisB: gecondoleerd met het overlijden van je bomma. Altijd naar als zoiets dan gebeurt. @moppiepoppie: ik vind het ook moeilijk te beoordelen vanaf hier, maar het klinkt wel een beetje alsof Ame te moe is om te drinken en daardoor steeds wakker wordt doordat ze niet genoeg heeft gedronken (vicieuze cirkel ding). Anders weet ik het ook niet. Ik zou toch even advies vragen bij het CB. Anderzijds hoeft ze niet de hele tijd tussen voedingen te slapen, ze mag best wel iets meer wakker zijn zo langzamerhand. Huilen kan ook uit verveling of eenzaamheid zijn. Misschien helpt het om haar af te leiden met een gekleurd boekje of knuffeltje in bed waar ze naar kan kijken (helpt hier wel tegen vervelingshuiltjes) of haar toch dichter bij je te houden. Het lijkt mij toch niet ideaal dat je haar 3 uur uit het oog hebt omdat je de deur niet open durft te doen of de trap niet op kan. Dan zou ik ervoor kiezen om haar in de kamer te slapen te leggen, al is het maar tijdelijk, zodat je beter zicht hebt op wat er nou gebeurt (wel/niet wakker worden, soort huiltjes, etc). @Dreames: fijn dat Demi weer thuis is! @missyzuilen: hier ook aambeien (inwendig want aan de buitenkant zie ik niks, anders zie je paarsrode trosjes...) die bloeden bij de ontlasting en pijnlijk zijn. Ik heb van de huisarts Movicolon gekregen (licht laxeerdrankje) om mijn ontlasting zacht te houden, eet pruimen, appels, drink veel water etc maar dat hielp niet genoeg. Curanal-kuur schijnt goed te helpen maar dat kan ik niet gebruiken want ik ben allergisch voor 1 van de bestanddelen (Calendula). Ik zou ook gewoon fles geven. Het schema ziet er normaal uit hoor. @Parr: succes met het flesje geven! Vanmorgen weer geoefend hier, eerst werd ze hysterisch, maar ik had het niet warm genoeg gemaakt denk ik. Eventjes langer in een pannetje warm water en toen vond ze het prima. Ze heeft wel meer last van haar buikje als we melk in de fles geven. Ontdooien kan in de koelkast (duurt errug lang) of onder een stromende kraam die je van koud naar warm draait (maar duurt ook errug lang vind ik). Melk-ijblokjes in een flesje doen ontdooit het snelst. Ijsblokzakjes: wie doet dit nog meer? Melk erin invriezen bedoel ik. Ik vind het zo onhandig uit de zakjes ploppen, het smelt zo snel en dan krijg ik ze er niet meer uit.... Werken: hier loopt mijn verlof officieel 17 november af (over twee weken, aaaaargh) maar ik heb nog heel veel vakantiedagen dus ik plak dat er achteraan en begin 3 december weer. Heb totaal geen zin, maar goed, 't is nou eenmaal nodig. Meeting: verlanglijstje hoeft toch niet per se? Als Raven het niet meer leuk vindt ga ik wel naar huis trouwens.
zij pakt de fles en heeft hem ook bijna leeg he he he dankje wel Yule ik renden naar de koelkast om de half ontdooid melkblokjes gauw in de fles te knijpen volgend keer dus blokjes in de flesje ontdooien Dus ja hier ook in ijsblokzakjes ... dus ipv 90cc had ik maar 70cc over fles is hier helemaal leeg! snel en zuipen! haha helemaal trots hier morgen ff foto's plaatsen want ga haar zo de real thing geven verlanglijstje vind ik wel handig trouwens, straks haal je wat diegene écht niet vindt of zoveel van heeft
ehhh cossy.. waar heb je het over? Geen plaatje te zien hier hoor.... misschien handig om die erb ij te doen
@irisb gecondoleerd met bomma. @devilschase idd 8x 180 is wel veel lekker hongerlapje heb je. @yule ik heb hier ook ijsblokjeszakjes liggen maar heb geen problemen met het eruit ploppen. (gisteren pas 1x hoeven doen.) maar heb hem gelijk uit de vriezer in een flesje gemikt. @ingeltje bij baby van de maand staat ie @cossy mooie foto. gisteren mijn 1e kraamvisite thuis gekregen mijn zwager en achoonzus ze waren al in het zh geweest en namen toen al wat mee nu kregen we weer kleertjes so cute en rene kreeg een stoere cars pyama. verder is het nog stilletjes ben benieuwd wanneer en of er mensen gaan komen hihi. verder weer een onrustige nacht gehad. om 2 uur was het gillen geblazen robin gilde zijn longen uit zijn lijf kom ik bij hem ligt ie omgedraaid in bed. hoe die het voor elkaar heeft gekregen ? maar hij is behoorlijk bezig geweest ermee. (hoofdje aan voeteneind) om 3 uur was het weer huilen toen flesje gemaakt heeft ie 30 cc van gedronken en lag weer heerlijk te knorren tot 5 uur toen weer huilen en heb hem toen bij ons in bed genomen. het lijkt wel of ie elke ochtend met krampjes wakker wordt. zo zielig. cinababy lijkt te helpen maar alleen na je het hebt gegeven heb niet het idee dat het lerg lang door werkt. ga nu maar eens kijken of de mannen al uit bed willen liggen alle 3 nog te knorren.
@Tweety: leuk dat je thuis kraambezoek hebt gehad! @Iris: gecondoleerd! @Ingeltje: leuke banner heb je gemaakt! @Freesia: Hier is Sara zeker 5 kwartier wakker per cyclus. Dit is dan inclusief verschoning, voeding en spelen.
deze maand heb ik me stem aan jouw gegeven. is idd een mooie blik. Ik ga ok nog een fotoshoot doen met kyani hoopt dat ze beetje mee gaat werken. en de mooieste foto afdrukken voor opa als kado
Parr: jee haar eerste flesje Yule, ik ga met je mee hoor als je naar huis wilt Cossy, ow je bedoeld de foto bij baby van de maand, was hier aan het zoeken naar je foto Jannes, had als eerste al op je gestemd. mooie foto ! Hier een goede nacht gehad. gingen rond 00.00 naar boven. om 03.30 kwam Levi en mijn mannetje is eruit gegaan daarna begon hij van 05.30 tot 07.00 geluiden te maken in zijn slaap. om 07.15 fles gehad. komt wel rot uit want nu komt hij rond 11.30 maar dan zitten we in de auto
Hier was Mike toch weer in slaap gevallen toen ik dacht dat hij al kwam voor de fles rond kwart voor 10.. Hij heeft nog heerlijk geslapen tot 11 uur en hem toen dus de fles gegeven. Heeft hij heerlijk op geslapen tot 04:45 uur! En toen weer flesje gehad.. Alleen toen kwam hij wat moeilijk inslaap, bleek nog een verdwaalde boer te zitten. Erna heeft hij nog geslapen tot half 7, toen begon hij wat onrustiger te worden in ze slaap en om 08:15 uur kwam hij voor ze fles. Hij heeft trouwens altijd na ze nachtfles dattie nog maar uurtje diep slaapt en erna onrustig, dus geluidjes maken, soms verdwaald huiltje erbij.. Maar al paar x gaan kijken en hij slaapt toch echt, want tut wilt hij ook niet. Hebben meer babies dit?
Morgen dames, Gisteren een heerlijk dagje gehad. Quinten heeft alles bij elkaar wel zo'n 3 uur gelachen, heerlijk hoor. Elke keer als ik iets tegen hem zei (op een beetje enthousiaste manier), begon hij te lachen. Toen hubbie tegen 19.00 uur thuis kwam, waren de lachjes helaas op... Nou, de luxe van doorslapen is hier afgelopen... Quinten meldde zich vannacht weer om 04.30 uur, gisteren ook al. Hubbie helemaal over de rooie, hij doet net alsof Quinten zich niet aan de afspraken houdt, hahaha. Ik heb al gezegd dat een baby van 9 weken 's nachts ook wel eens behoefte heeft aan drinken, en dat hij vanzelf weer door gaat slapen. FunnyMe: ik moest meteen aan jouw verhaal denken: daar was het doorslapen na de prikjes ook afgelopen he? Hier dus hetzelfde. Quinten begon vanmorgen om 08.00 uur weer te huilen, dus ik er naar toe en net toen ik de kamer inkwam, sliep hij weer in. Dus maar snel even haren gewassen en gefohnd en mezelf verzorgd, en nu slaapt hij nog! Zit ik hier dus helemaal opgedoft op zondagmorgen, zónder baby die eten wil... Maar ik ga hem zo toch maar wekken, want ik wil niet dat hij nu ineens heel veel uren achter elkaar slaapt, dat moet ie 's nachts maar doen . Als hij heeft gedronken dan leg ik hem na wat knuffelen weer op bed en dan ga ik sporten. Hubbie slaapt lekker uit want heeft laten dienst. Zieke kindjes en werken: in onze CAO is er sprake van calamiteiten verlof (dus als het kindje 's ochtends ineens ziek wakker wordt en je niets meer kunt regelen die dag) en kortdurend zorgverlof. Ik moet nog eens uit gaan zoeken wat waar precies voor geldt. Tot later vandaag!
@MissyZuilen: Quinten heeft tot dinsdag bij ons op de kamer geslapen en mij viel het ook op dat hij na een uur of 5 steeds lichter ging slapen en veel geluidjes maakte, ook als hij geen nachtvoeding had gehad.