IrisB, gecondoleerd met je bomma Wel fijn dat je haar pas nog gezien hebt. Jekkia, leuk filmpje zeg! En ik wil ook graag met Rapley beginnen straks. Heb het bij 2 vriendinnen gezien en ben heel erg enthousiast. Krisstel, ja papa was veranderd in een plasje water Ingeltje, gave banner, toppie gedaan! Yule, beterschap voor je eigenwijze mannetje. Wij hebben vandaag de kraamreceptie van nichtje Julie. Heel veel mensen die komen, komen ook meteen voor ons, lekker makkelijk Dus ik heb er zin in! Lekker socializen en kadootjes in ontvangst nemen Ik weet al dat we een domooseat krijgen, geweldig ding! Jill heeft er stiekem al ingelegen, hij stond namelijk bij mijn ouders :-$ Voor de receptie gaan we met de 2 families een generatiefoto maken. Van beide kanten zijn Jill en Julie de 4de vrouw op rij Fijne zondag!
gaat zo die Etos voeding halen.. Winkelcentrum is hier open. En maar weer even luiers inslaan, zijn daar in de aanbieding. Welke hebben jullie van maat 2? De gele of de groene? En zo lekker wandelen met opa&oma in 't park!
Hier nog steeds luiers maatje 1 en ze verzuipt er nog in Ga proberen mijn haar te verven, ik lijk wel een oude grijze oma ipv van een jonge frisse moeder
Goodmorning dames! Hier een ok nacht. Kate kwam rond 2u en toen weer rond 6u. Was alleen erg boos geworden bij de 6u voeding Ik vroeg hubbie tussen de voedingen door of hij Kate wou verschonen. Zegt hij: Liever een andere keer als het kan en draaide zich weer om oooooh de stoom kwam uit mijn oren maar ik deed en zei niks en ging Kate zelf verschonen. Lekker dacht ik, dit zijn de enige 2 dagen dat ik een beroep op hem kan doen 's nachts en dan zegt hij dat! Vanochtend kwam hij na het douchen weer naar bed, ik lag Kate te voeden, om zijn excuses aan te bieden. Hij voelde zich erg schuldig en slecht dat hij zo reageerde want idd hij kan mij alleen deze dagen 's nachts ondersteunen. Erg lief van hem dat hij uit zichzelf is gekomen! @kaatje jeey! een goede nacht die tante bistro vond ik wel leuk klinken! Ik heb hier wel 2 Piet tassen. Wij kunnen dan die tas in een afgeschermd plek zetten en iedereen de kado's erin doen. Met sinterklaas bij mijn Souders gaan alle kado's op een berg en dan iemand pat kado en diegene die de kado uitpakt pakt de volgende, zo zijn wij allemaal aan de beurt geweest denk ik? Hey! thxxx vroeg mij af wie allemaal op mij gestemd had wie is voor tante bistro met mcflurry als toetje? @babystyle ooh gave kado idee @pupke haha ja ik kan mij wel voorstellen dat als het even lekker gaat en de babe de roer omdraait dat hij gefrusteerd raakt hier ok hoor @pisum sinds eergisteren slaapt Kate nu 's nachts ook op haar kamer (had 1 dag vantevoren haar eerst overdag in bed gelegd en dit ging goed). Ik heb dan de babyfoon bij haar op de kamer en ik lig niet wakker van haar geluidjes. Wel eerst nog even als zij net in bed ligt, maar danben ik ook nog goed wakker. SOms maakt zij ineens een luid gelud of kuch en dan word ik wel ff wakker. En als Kate wakker wordt begint zij te pruttelen. Zij wordt 's nachts alleen wakker als zij honger heeft @missy haha die spel hebben wij met de vorige meeting al gedaan om de "ijs te breken" @yule hier ijsblok zakjes van topp-its. Omdat die zakken nu zo groot zijn wil ik de volgende gaan doen: elk afgekolf fles in één zak doen. deze heb ik dan niet dicht geknoopt maar met wasknijper dicht gevouwd en dan de datum van de melk op de bolletjes schrijven. Vind het anders zonder van die grote zakken.. Denk je dat dit kan? he he he ja mannen zijn erg kinds als ze iets hebben maar ook stront eigenwijs @Jannes dankjewel Knuffs het neemt idd behoorlijk wat tijd in beslag! Moet telkens tegen mijnzelf zeggen rustig aan doen! Want soms haal ik Kate er al vanaf terwjl ik weet dat zij nog nét niet klaar was als lijkt het zo en dan mag ik even later voor boeten maar ben zo een uur bezig (met verschonen tussendoor) en je hele dag planning ligt er dan aan wnr zij komt die dag. Ben blij dat zij daarom ook de fles heeft gepakt gisteren avond ben ik straks wat afhankelijker Maar ook idd net wat azeb zegt over de fv mama's! *respect! @jekkia als ik een kloof heb dan smeer ik met mijn melk een druppel en als dit opgedroogd is dan smeer ik bepanthen op de kloof. En dan alléén op de kloof he, anders wordt de hele tepel week van is ook niet goed. Dan is het bijmij na 2 á 3 dagen stukken minder. Ook als ik een kloof heb leg ik Kate telkens anders aan, zo verdeel je de druk op de kloof. succes en knuffs! @azeb fijn dat je je beter voel! Idd vervelend als je hele lijf zeer doet! *knuffs kan ook zijn dat Isis slecht pakte omdat jij zelf niet lekker was he.. veel plezier op de reunie! @steen netjes! Dames nog veel plezier vandaag! Wij krijgen vanmiddag ook kraamvisite Even een paar foto's spammen hier dit was Kate's eerste keer dat zij langer dan 5min stil was in de box, viel ook nog eens in slaap!
@parr1983: Leuk die speen van difrax! Hier toen ook gelijk gekocht, maar meneer wilt ze niet.. Jammer, vind ze echt geweldig staan bij die kleintjes. Woezel & Pip speelkleed? Hier ook gekregen van souders.. Alleen Mike doet er nog niks mee..
@Jannes: thx for the compliment! Ik heb net als Azeb hetzelfde, het respect voor al dat flessengedoe. Ik denk dat je gewoon handig wordt in wat je het meeste doet, of dat nou BV of FV is. Het enige nadeel van BV vind ik dan weer dat je het altijd zelf moet doen (of je moet kolven en dat is weer zo'n gedoe). Dus ik voel me zeker wel beperkter in mijn bezigheden. Ik ben bijv. nog steeds niet naar de kapper geweest, da's nu 10 weken geleden en normaal ga ik elke 5 weken... Help! @Freesia: haar moet hier ook nodig geverfd worden, ben niet grijs maar heb wel van die Tokkie-uitgroei... @Cossy: ik heb op Vince gestemd! Supermooie foto. @parr: denk dat dat wel kan als je de datum erop schrijft. Ik doe gewoon 1 voeding per zak, dan is ie half vol ongeveer. Maar ik vind het dus rottige zakjes om die blokjes weer uit te krijgen. Lieve foto! @Krisstel: wat raar he die poep. Hier nog steeds dun en geel. Idd even navragen? Soms kan de kleur wel varieren door wat je zelf gegeten hebt. Sommige groenten bijv. maken de poep groener (zei het CB) door de stofjes die je dan in je bloed en dus de melk hebt. @Missyzuilen: ik heb zowel de groene als de gele maatje 2 gehad. Omdat ik BV geef en de poep zo dun is (en 6 keer per dag!) was de gele variant iets beter, die groene werden beetje vochtig dan aan de buitenkant. Maar voor een paar uurtjes kan het wel ('s nachts ging het echt niet met de groene). Mannetje ligt nog steeds eigenwijs in bed. Met Raven. Lekker gezellig. NOT! Maar goed, heb ik even de tijd gehad om uitgebreid op Wehkamp.nl te winkelen voor jas, laarzen en broeken. Want ik heb niks meer en ook geen zin om de stad in te gaan met een baby.
Woezel en Pip speelkleed tip: leg je baby zo neer dat als hij/zij schopt, met de voetjes tegen een boog aankomt, zodat de speeltjes gaan bewegen. Vinden ze geweldig! Raven kan zo een half uur naar de bewegende speeltjes kijken en ze heeft nu een klein beetje door dat ze het zelf in beweging zet door te schoppen. de lachjes die ze dan heeft zijn zoooooo schattig!
Heel erg bedankt voor jullie duidelijke antwoorden meiden Ben echt zo blij met dit forum, ik vind het zooo leuk om jullie te kennen en lekker over baby dingen te beppen. En dat je alles kwijt kan waar je onzeker over bent enzo. KNUFFEL VOOR IEDEREEN!
Knuffel terug Pisum! hebben jullie dat nou ook na of tijdens de borstvoeding? Dan stroom ik over van liefde, vooral als liefje in de buurt is Zal de oxytocine wel zijn (haar zit in te trekken, speentje teruggeven met verfhandschoenen aan is geen goed plan )
ik heb 2 soorten van difrax... met schuine vorm en de tepelvorm... Kate pakt alleen de tepelvorm Ja had die er nog inliggen, Kate deed nog niks met de bogen.
Hugs back! idd je leert veel meer adn uit een boek hier op de forum, verschillende moeders met verschillende ervaringen! En ook erg gezellig
In het restaurant waar ik werkte heb ik ooit wat leuks gezien bij een gezelschap. Die hadden ook allemaal cadeautjes en daar een verhaaltje/gedichtje bij. Degene die het cadeautje had gekocht en het gedichtje had geschreven, las het gedichtje op en dan moesten de andere raden over wie het ging en voor wie dus het cadeautjes was. @IrisB gecondoleerd met je bomma
eerst zuigde zij aan de tip van de speen met zo'n blik van hmm.. dit is wel mummy's melk maar niet mummy maar de melk overheersde en gauw was het helemaal er in en hard zuipen
@ parr, jah vond ik ook, krijg t hij er 1 met kerst en dan 1 samen met mij voor sinterklaas! pff, hier een lange nacht gehad, medam kwam gewoon elke 2uur. Das soms wel vermoeiend als je in je uppie bent maar okay. Ik kom er wel doorheen.
Isis heeft net een kwartier ofzo genietend en lachend om zich heen zitten kijken in de wipstoel. Zo leuk! Ik zei trouwens dat ze meestal anderhalf tot twee uur wakker is, dat is wel iets te optimistisch hoor, ik heb er nou eens goed op gelet, maar een uur tot anderhalf komt meer in de buurt. Yule, dat vind ik ook het enige nadeel, dat het echt op mij aankomt, want ook het kolven is natuurlijk iets wat ik uiteindelijk ergens eens moet doen! En ik moet ook hoognodig naar de kapper! Op zich kun je je kleintje natuurlijk wel meenemen, als ze net gevoed is moet ze dat vol kunnen houden toch? Groetjes!
Thxxx 8) Ja hier ligt kate nu mij mijn man en die zijn nu samen gekke bekkies aan het trekken en Kate maakt af en toe ook bewust oh, ah en eh geluidjes terug zo leuk! ook weet ik hoe ik haar aan het glimlachen krijg op commando nu Dan beweegt ik haar lippen met mijn vinger op en neer de hele tijd met geluid erbij van mijn tong wnr je dat bij jezelf doet, geweldig vindt zij dit!