babystyle, sorry kan met mijn babysite geen vriendjes worden. Cossy, lieve foto ! Heb nog een filmpje van Levi op de hyves gezet. ga snel weer aan de dvd's
Cossy wat is Vince toch een lekker ding. Heb je veel op de beurs gekocht of heb je je kunnen inhouden? Ingeltje dat pakje! Gaat iedereen met de kinderwagen naar de meeting of zijn er ook die hun kind in draagdoek meenemen? Anders ligt Matice er zo zielig bij (die gaat dus in draagdoek mee)
ik spreek jullie morgen misschien, als kyani niet hangerig is van de prikjes. ik ga nu lekker slapen. morgen druk dagje. welterusten meiden tot morgen!
Wat was nu de planning kwa "spelletje" voor de kado's? Ik kom wel naar t blauwe bord om half 2, want heb géén idee waar tantes bistro zit whaha.. En ik woon nog wel in Utrecht *schaam*.. Ik neem Mike ook mee in de wandelwagen denk ik.. Even kijken hoe of wat in de bus past. Alleen heb enorme angst voor t openbaar vervoer, dus is t anders misschien mogelijk dat ik een vriendin + haar beeb van 7 weken mee mag nemen? Zij kletst hier dan wel niet mee, maar leest wel via mij mee en ik vertel haar altijd alles en ze is dus ook een september mama.. Want ALS zij mee kan/wil/mag kunnen we met de auto en vind ik voor mezelf gewoon prettiger.
@Cossy, wat een mooie foto! @hihi Ingeltje leuk pak! Goed idee om op het CS af te spreken de 10e. @Jekkia, misschien dat ik ook wel de draagzak meeneem, kijk die dag ff hoe het met Femke gaat. En al die wandelwagens is vast ook niet zo handig daar.... Kaatje en Babystyle succes morgen met de prikjes van de kids! Mannetje is de komende drie dagen vrij, heerlijk! Hij heeft veel moeten werken de afgelopen weken.... enne Femke doet het nog steeds super, twee keer de speen opnieuw er in moeten doen straks...ze had volgens mij wel een beetje last van krampjes, anders heeft ze niet zo'n zuigbehoefte, maar nu houdt ze hem goed in, en slaapt heerlijk! Wat de rust en regelmaat toch goed zijn voor zo'n kleintje he. Achteraf baal ik echt enorm van gisteren, dat ik haar mee heb genomen in de drukte van de beurs...maar ja weten we dat ook weer! Slaap lekker allemaal, tot morgen!
Haa daar is de onderwaterprinses! Haha ik ben lekker aan het oefenen en Helen is mijn eerste slachtoffer... of ze het nou leuk vindt of niet Dus pas op dames.. voor je het weet verplicht ik jou ook tot een banner van mijn hand hahahaha
hahaha ingeltje als je wil experimenteren meld ik me wel vrijwillig aan ziet er nl. wel leuk uit! dus parr.. nice banner!
Babystyle -> Jah leuk hoor! Uuuuh... waar is die meeting nou? Ik snap t zeg maar niet meer... Jekkia jij ging toch ook met de trein he? Dan hoef ik niet zo op de hoogte te zijn. Weet niet of ik het met het draagzakje ga redden... Vince is er nog erg klein voor... Eens kijken.
@yule ik heb het eigenmerk van de bas van der heijden moet wel zeggen dat het wel een beetje plakt aan me vinders na het uitdrukken van de blokjes. fijn he van dei eigenwijse mannen. @kristel nee robin slaapt op zijn eigen kamertje maar wij slapen op zolder zonder deur en de klamertjes van de kids liggen recht eronder zeg maar dus horen alles. ff globaal bij gelezen heb geen fut en zin om verder te rageren. robin is weer opgenomen in het sofia hij huilde telkens als de voeding via de sonde werdt gegeven. dus we dachten dat ie niet goed zat we hebben ruim 5 uur op de 1e hulp gezeten toen ze vertelde dat ze hem toch liever wilde houden en dan morgen weer wilde gaan kijken hoe het eruit zag vanbinnen. de sonde zatgoed niks bijzonders aan te zien. gelukkig liet ie het op de ehbo ook zien dat ie het niet zo leuk vond wat er met de sonde gebeurde. ik ben er nu helemaal stuk an heb net zo hard gehuild om me mannetje mis hem zo erg nu. pfff die paar daagjes thuis en dan weer terug zo moeilijk we wisten wel dat het weer een keer zou gebeuren maar als het dan weer gebeurd heb net gebeld en hij dronk maar 20 cc de rest via de sonde zonder huilen? gelukkig heeft iemand van de ahbo het ook gezien dus lag het niet n ons. nu maar afwachten wat ze morgen gaan doen. als alles goed gaat mag ie dinsdag of woensdag weer mee naar huis. ga nu mijn bedje opzoeken. truste meiden.