September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hele dikke knuf voor jou Tweety!
    Lijkt me inderdaad helemaal niet leuk hem weer te moeten missen.. Maar ze zullen daar goed voor hem zorgen en dan heb je hem snel weer terug!

Ik ga me bedje opzoeken.. Lees 't morgen wel dan of ik eventueel die vriendin met der beeb mee mag nemen..
    Slaap lekker!

2. 4days

4days Niet meer actief

Ooooh tnx parr! :D

Nog ff een vraag voor jekkia... Ga jij zeker weten met de trein? En zo ja heb jij dan nog een kortingskaart?

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, verdorie ! Dikke knuff.

Ik neem Levi met de kinderwagen mee. heb ten eerste geen draagdoek, alleen een buikdrager en dat vind hij niets. daarbij is hij mij te zwaar om zo'n end mee te sjouwen..
    Daarbij kan hij in de kinderwagen ook lekkerder slapen

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oh nee tweety :( echt balen! hopelijk is het snel opgelost! Even een speciale knuffel voordat jij naar bed gaat!...[​IMG]

5. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @kaatje sorry niet goed opgelet. haha ben erg moe en lees vlug over dingen heen. heb jij mij toegevoed bij msn?

ik heb niet bijgelezen. ga dat morgen doen hoop ik als ik mijn houdhoud rooster klaar heb. vandaag voor ht eerst weer een flesje vanavond hopelijk slaapt hij dan weer goed.

tot morgen

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MissyZuilen, ik weet niet hoe de rest erover denkt, maar vind het zelf leuker om met ons "eigen clubbie" te gaan.....

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elise, jep ik heb je op msn.

8. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Tweety een hele dikke knuffel meid! :(

9. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @MissyZuilen: past dat uberhaupt, jouw kinderwagen in haar auto, en die van haarzelf er ook bij?

@Roshi: wij gingen ook samen in de auto toch? Hoe doen wij dat eigenlijk, want heb een enorm logge kinderwagen met vier wielen... En jij wil de jouwe denk ik ook wel mee, dus moet wel passen dan...

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @missy ik heb er op zich geen problemen mee maar denk dat zij zich gauw buitengesloten zal voelen omdat zij niet van de forum is.

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    MissyZuilen: ik vind het eerlijk gezegd ook niet leuk, het leuke aan een meeting is dat je elkaar ontmoet omdat je elkaar kent. daarom vind ikeen ´vreemde´ niet leuk...

tweety een ongelooflijk grote bereknuffel voor jullie.. word er ook beetje verdrietig van... :(

12. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Lieve Tweety, een dikke knuffel meid! Veel succes!

13. 4days

4days Niet meer actief

Missyzuilen -> Misschien kan je vriendin gewoon ook hier op het forum komen? Ze is immers een septembermama! :) Als ze hier even komt meekwekken is ze ook geen 'vreemde' meer. Ze heeft nu nog twee weekjes de tijd! :)

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    1 weekje cossy ;)

Maar eerlijk gezegd blijf ik het ook dan niet echt leuk vinden... in 1 week leer je iemand niet echt kennen... misschien als ze vaker mee gaat kletsen hier dan kan ze de volgende keer mee?
    Of ben ik nou heel erg hierin... sorry.. ben altijd erg gehecht aan mensen en moet altijd ff wennen aan nieuwe mensen...
    Als iedereen er anders over denkt wil ik me wel aanpassen :oops: maar mijn persoonljke mening is: 'liever niet' :(

15. 4days

4days Niet meer actief

Ohwja... ](*,)

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Een hele goedemorgen meiden!

Hier weer uit bedje weg en heb het nodige al weer gehad! Ik had amper mijn ogen open, en al dikke ellende hier met de electriciteit! Om de haverklap vloog alles uit.. :( Aangezien ik er niets van snapte heb ik mannetje uit het werk weg moeten bellen en die heeft even rondgekeken.. ook hij kon het in eerste instantie niet vinden.. nou je kon wel raden dat ik direct zo chagarijnig als wat werd, na een poos zoeken bleek de waterkoker het apparaat te zijn dat kortsluiting veroorzaakte! Nu doet alles het gelukkig weer! Ik was al bang dat ik de hele dag in de kou moest zitten zonder een bakje koffie en mijn internet hahaha!

Over de "vreemde" mee naar de meeting kan ik niet over mee beslissen omdat ik zelf niet mee kan :( maar als ik mijn mening geven mag zou ik het persoonlijk ook leuker vinden als dat met het eigen groepje is!

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ok, ik begrijp 't..
    Dan moet ik alleen effe kijken hoe ik kom.
    Want ten eerste past me kinderwagen niet in de bus denk ik en ten tweede vind ik in me eentje al doodeng in de bus, laat staan met me kindje erbij.
    Misschien kan me kerel ons brengen.. Dat horen jullie dan nog wel.

Hier redelijke nacht gehad.. Werden om 03.00 wakker van Mike die aan t persen was haha.. Dus dikke poepluier. Kont verschoont en nog geprobeerd offie wilde slapen, maar om 04.00 vond meneer 't genoeg geweest.
    Fles gegeven erna nog even geslapen en om 07:30 begon hij te brullen..
    Nu ligt hij voor t eerst ingebakerd in de box, ben benieuwd offie zo wel slaapt.

18. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Missy zuilen, ik vind het openbaar vervoer ook doodeng hoor! zelfs hier in mijn eigen stadje wil ik niet met openbaar vervoer.. laat taan naar de andere kant van het land hahaha!

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ja precies haha..
    Ik woon aan de andere kant van Utrecht, dus moet ook nog wel klein uurtje reizen.
    En volgens mij komt er verder niemand uit de buurt waarbij ik mee zou kunnen reizen toch?

20. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ ingeltje, als je wil expirimenteren met banners, je mag er ok wel 1 voor mij doen hoor!

Kyani krijgt vandaag der prikjes, arm meisje.
    Moeder heeft er geen problemen mee (schaam/bloos)

Deel Deze Pagina