Oh ja helemaal vergeten .. iedereen die vandaag een afspraak heeft en/of de prikjes: HEEL VEEL SUCCES! ik vond het vreselijk babystyle dat michelle haar prikjes kreeg.. ze was eerst aan het lachen.. toen kwam er een joekel van een naald (vergeleken haar kleine beentjes) in haar beentje en ze begon inene te huilen.. ik kreeg er wel een krop in mijn keel van!
Meiden die vandaag naar het cb moeten heel veel succes en "sterkte". Ik moet zelf morgen heen voor haar eerste prikjes. Ik ben wel benieuwd hoeveel ze weegt en hoe lang ze is. Hier verder alles goed. Weer een paar onrustige dagjes gehad, maar nu weer iets rustiger. Alvast heel veel plezier bij de meeting. Het zal een mooi gezicht zijn al die beppende vrouwen met alle kleintjes. De bediening mag wel oordoppen opzetten Een hele fijne dag. Groetjes Marieke. P.S. Ingeltje als je je verveeld mag je voor mij ook zo'n mooie banner maken hoor
Goedemorgen meiden! Hier ook een redelijke nacht. Lag niet in bed kwart voor 12 meldt Kate zich en toen om 4u en dan weer om 8u. @lindaa oef vervelend idd! duurt wel ff op zoiets op te sporen idd! WIj moet hier oppassen want als wij de wasmachine, droger en vaatwasser aan hebben moet ik geen zin in een kop thee krijgen want dan zit ik ook zonder @missy en slaapt hij in de box? @foover idd en dan ook nog eens met al die baby's
Foover spannend morgen! jij ook alvast succes meid! Ingeltje nou zo te zien kan je het nog behoorlijk druk krijgen
Parr hoe heb jij je avatar zo gekregen... elke keer als ik dat probeer en zelfs als ik de fotos verklein dat zegt hij dat de avatar niet groter dan 10 kb mag zijn!
@ foover al vast veel s6 morgen @ lindaa, okay ik wacht het zelf maar af. Misschien krijg ik ok wel een brok in me keel....
ik ha hem eertst verkleind met breedte 100 en hoogte 75 maar toen bleek hi nog te groot. Dus dan de breedte verkleind tot 80 en toen wou hij wel is ook de eerste keer dat een foto avatar bij mij lukt
Goedemorgen! Femke had begin van de nacht toch weer last van darmkrampjes, na een aantal keren de speen terug gedaan te hebben, hebben we haar lekker tussen ons in gelegd, nog een paar keer de speen er opnieuw in en toen is ze lekker in slaap gevallen. En kwam ze om 4 en om half 9. En nu ligt ze weer lekker in bedje. Manlief is thuis, dus ik ga zo lekker op pad, boodschappen enzo doen... tot later!
@ parr, jep het schijnt bij hem toch te werken dat inbakeren.. Hij is wel tussendoor af&toe effe aan t kreunen ofzo in ze remslaap. Maar hij ligt er nog steeds in slapend! Dus heb voor t eerst me heerlijk kunnen douche en aankleden en de keuken gesopt! HEERLIJK zulke ochtenden, doet een mens goed haha..
Goedemorgen, Tweety meis, ik zit hier met tranen in mijn ogen Wat ontztettend balen dat die kleine weer terug moest Hopelijk is er niks aan de hand en mag ie vandaag weer lekker mee. Hele dikke knuffel voor jullie alle 4! Verder wel bijgelezen maar het was weer eens too much (Ingeltje, ben helemaal onder de indruk van je roze outfit ) Gisteren dus de kraamreceptie van nichtje Julie gehad. DRUK! Niet meer normaal wat een volk, ik snap nu dat ze een receptie gaven ipv bezoek aan huis Veel mensen kenden wij natuurlijk ook, dus we gingen met een tas vol kadootjes en de nieuwe domooseat weer naar huis. We hebben ook een 4 generatiefoto gemaakt, leuk! (heb nog wel een dikke kop zeg, sjeeeee...) Jill stal echt de show, ze was zo wakker en vrolijk en grappig en lief en en en Een wildvreemde vrouw met lang zwart haar trakteerde ze op een paar vette lachjes Iedereen vond haar zo alert en wijs en pienter. En cute Heb daar ook gevoed, omdat ze toch echt na 3 uur aan de borst wilde. Ben wel apart een beetje gaan zitten, maar ging goed. Daarna lag ze in coma Nu ligt ze naast me op haar nieuwe troon, super ding die babyzitzak. Gisteren kwam ze in de avond om 20 uur en daarna om 21.30 uur. Vannacht om 4 uur werd ze half wakker, waarschijnlijk eng gedroomd en is ze weer gaan slapen tot 7 uur Lief ging er toen uit en ik heb haar echt een beetje wakker moeten maken. Nu heeft ze wel al 2 keer gedronken, ze moet dan toch wat inhalen, logisch. Ow en ik heb net voor het eerst gekolft! Zag er een beetje tegenop, leek me zo'n gedoe. Nou ik had in no time 80 cc Ben ik zo blij om, nu weet ik dat het wel meevalt Ga zo lekker in huispak naar beneden, zin in een luie dag vandaag.
@freesia ooh klinkt erg geslaagd die feest. Dus nu ook voor eerst in openbaar gevoed? had ik zaterdag ook bij de koffiehoek in de Hema, ruitjesluier over haar en boob heen
Parr, nu je het zegt, inderdaad voor het eerst in het openbaar! Met 150 man om me heen hahaha. Thuis voed ik ook gewoon waar anderen bij zijn. Al zit de koningin ernaast, boeit me niks gelukkig Hoop dat Kate geen onrustige dag heeft! Ik word daar altijd ook een beetje hyper van... Ow en leuke banner zeg! Go Ingeltje!
hmmm sprongetje is volgens mij grotendeels geweest gelukkig komt mum zo die kan haar ook bezig houden. inmiddels ligt zij lekker te drinken weer, weet niet, kijk vandaag wel aan...
@Ingeltje: denk dat het inderdaad het makkelijkste is om op het station af te spreken. Om 13.30 is inderdaad een goede tijd. Meeting: ik neem de kinderwagen mee en de maxicosi in de auto natuurlijk. Daar kan ze tenminste in slapen als wij de meeting hebben. Als ze wil slapen. De draagzak is dat niet zo makkelijk. @Elise1: neem jij ook de kinderwagen mee? Moet wel passen hoor! Ik heb een grote xadventure (klapt alles behalve compact op) en die zou er nog een bijpassen (onderstellen op hun zij achterin en de bakken op elkaar daar naast). Gelukkig heb ik een grote auto @Missyzuilen: vind het inderdaad ook leuker als je vriendin hier eerst mee komt kletsen en dan de volgende meeting mee gaat. @Ingeltje: zou je voor mij een leuke banner willen maken? @Tweety: wat erg dan Robin weer is opgenomen! Vind het echt super vervelend voor je. Hoop dat hij zo snel weer mee naar huis mag. Dikke knuf!!! Ik was nog vergeten te vertellen dat ik een inwendige echo krijg op 25 november. Dit omdat ik telkens bloed (vers en oud) verlies door de pil heen. Demi houdt haar eten nu wel beter binnen. Zij spuugt af en toe een mondje, maar in ieder geval niet meer met een boog. Alleen eet ze nu heel weinig. Ze krijgt 6 flessen van 160 cc en houdt van elke fles 35 tot 80cc over. In het ziekenhuis at ze haar flessen goed leeg, maar dat was kant en klare voeding. Ga om 13.00 naar het CB om Demi te wegen, want ik vraag me af of ze nu wel groeit omdat ze zo weinig eet. Dan ga ik meteen vragen hoeveel ze minimaal moet eten, want ik vraag me af of dit wel goed is. Daarna boodschappen doen en dan neem ik meteen een paar pakjes van die kant en klare voeding mee om te kijken of ze die wel goed opeet.