Nee inderdaad, ik blijf het gewoon er op houden dat er een heel mooi compliment stond, dat voelt prettig HIhihii
jaa zou kunnen! Ik zit een paar dagen op de koningin wilhelminaschool, op de Maximaschool en op de Sprong!
toch al ff , maar ik dacht dat iedereen hier van ver weg kwam ( buiten brabant ) Maar dat is dus niet zo , het was me ook eigenlijk nog nooit opgevallen
uhhhmm neeeee... je mag dat dan wel vragen maar je moet er dan wel altijd een heel groot compliment bij zetten iets in de trant van 'je bent geweldig' 'o wat ben je toch mooi en slank' etc etc
8:00 180/6 bordje pap 9:30 liga met sap 11:30 boterham met 180/6 15:00 180/6 16:30 fruit 18:15 groente 19:00 150/5 (of 180 als hij weinig avondeten heeft gehad)
zou die het niet redden zonder die fles om 15.00 uur denk je? robin heeft ongeveer hetzelfde schema alleen zonder fles om 15 uur
Goeienavond! Ik kom even egoën, dan kan ik morgen weer fris verder. Er zat een race voor de 3000 tussen, dus weer flink gespamd natuurlijk M'n moeder was gisteren op bezoek. Was gezellig. Heb de mamamelkpannenkoeken gebakken en dat was goed gelukt. Konden 4 pannenkoeken uit, maar omdat er geen eieren in zaten (doe ik over een paar maanden). Ewout vond het allemaal heel interessant en lekker. Heb zelf ook geproefd en m'n moeder ook. Smaakte echt goed voor alleen maar (moeder)melk en bloem als ingrediënten te hebben. Verder was ik gisteren ook heel blij verrast dat mijn nieuwe draagdoek (uit Duitsland) al aankwam. We hebben hem meteen getest. Hij ziet er heel mooi uit en is lekker dun en licht, goed voor de zomer. Even m'n doeken showen: De onderste is de nieuwe, die is mooi shiny want is 70% katoen en 30% zijde . Vandaag best fijn dagje gehad. Ewout heeft me zwaar verbaasd door zijn dutjes: vanmorgen 2u en vanmiddag anderhalf. Heeft iemand mijn kind verwisseld? En 's middags fijn gewandeld (met de nieuwe doek - ff indragen ) Ondertussen zijn we alweer twee uur verder en ben ik half vergeten wat ik wilde zeggen. Dus... fijne avond nog dames!
whaha ha dje gewild [-X doet je bij mij ok toch neit duikt nu de rbedje in tot morgen meiden en welterusten
Nee hij krijgt echt berehonger als we maar ergens iets van weglaten. We hebben even getest door wat minder te geven 's middags, maar dan wordt ie schreeuwend van de honger wakker. Ach het is ook een grote jongen en beweegt veel....
nee dan moet je het niet doen ik dacht dat je hem eraf wilde hebben ach komt vanzelf wel en als ie het nodig heeft heeft ie het nodig zo denk ik er ook over.