September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    test voor azeb...

2. heb trouwens gisteren op de beurs 2 cd's gekregen, gekocht.
    als iemand die ook wil en niet heeft pb maar dan mail ik ze wel door.

1 van sesamstraat, 6 liedjes
    1 van studio 100 4 liedjes, mega mindy, kabouter plop, k3 en piet piraat.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
  4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    parr, die is mooi !

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Tweety, hopelijk is het griepje bij jullie allemaal snel weer over.
    Ik duim dat Robin morgen weer lekker mee mag!

Iemand geinteresseerd in het liedje van Glennis Grace? Ik heb de mp3!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    nee is van azeb zij kreeg hem niet neer dus ging ik kijken wrm niet en haar link in haar onderschrift was incompleet.. ;)

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Net terug van het CB. Demi was wel gegroeid dus dat is mooi.
    Over de hoeveelheid voeding zeiden ze dat een baby van 2 maanden normaal 5 flessen a 135 cc krijgt, dus dat zij opzich wel goed genoeg eet.

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nou had haar weer aangelegd want dan was zij stil. leg ik haar dan in bed na eventjes huilen viel zij in slaap.. maar voor maar een half uurtje :( dus er weer uit en ontroostbaar :cry: zelfs gran en grandad konden haar niet weer vrolijk krijgen. dus weer aangelegd en toen viel zij in slaap dus maar in mijn armen gehouden. maar goed toen wou ik dutje doen dus ik leg haar in de box en na 15 min was het weer raak. Heb haar nu in de draagdoek en tot nu toe slaapt zij, maar kreunt wel afentoe :( dus mijn vermoeden dat vandaag een slechte dag zou zijn klopt :( pff gewoon doorheen bijten zeg ik telkens (is wel moeilijk als je zelf moe bent:()

@dreames hopelijk is er niks aan de hand van binnen! Hmmm als de zkh dit zo voorgeschreven heeft dan zou het toch goed zijn? Omdat de adviezen toen van de cb en ha waren volgens hun niet goed waren? Dus de cb vragen of het toch goed is is mssn geen goed idee? Als het toch niet goed is kun je dan verhalen bij de zkh . Anders blijf je heen en weer tussen adviezen :(

@lindaa over 13dgn alweer! :( pff komt ook dichterbij of niet :(

@anno gelukkig gaat het wat beter met jullie hond! en nu duimen dat het goed blijft gaan! en met de tandarts snap ik het ook wel hoor! Ik heb mega prikfobie maar toch een ruggenprik gehad :confused: scheelde veel dat ik de prik zelf niet zag want als ik hoor hoe zoiets eruit ziet :confused: denk dat ik gillend die kamer was uitgerend. Drm was hubbie ook niet blij dat hij niet mee mocht, 'tis dat de ass. beloofd had bij mij te blijven en mij af te leiden! heel veel succes meid!

@ingeltje pff lijkt kate vandaag wel! hoop dat de lekker wandeling wonderen werkt voor de rest van de dag ;)

:) iedereen ontdekt hoe je avatar maakt van je beeb :p :p wat zijn wij een boel aanstekelijke kippen :p

@kaatje dus ook geen k? netjes! *jealoers

@funnyme :confused: jeetje meid! Nee jij bent niet onredelijk! jij hebt niet één maar twee baby's!!! ik vind het soms zwaar met eentje als hubbie aan het werk is! Dit weet hij ook wel. van de weekend toen ik bij een nacht veoding vroeg of hij kate's luier wou doen en hij kwam met zijn liever een andere keer als het kan :evil: :evil: geluukig toen hij wakker was beseft hij wat hij gedaan had en kwam grote excuses aan bieden. Ik vind dat GW best iets minder kan werken! Als hij alleen maar slaapt als hij thuis is is dat ook geen leven?! :confused: Ik vind dat zijn moeder het ook eens van jouw kant mag bekijken ipv meteen jouw beebs wil meenemen. Dat lost niks op! pff! Beseft GW niet dat het zo niet kan? Is hij vanaf nu elke zondag vrij? Hij moet ook eigen tijd hebben, dan is hij ook niet telkens moe! Ik hoop dat jullie er goed uit komen! *respect dat je aan de bel hebt getrokken!

@zico ohjee! idd er gvervelnd want zij moet eten maar ja probeer dat bij een beeb te doen :( ik hoop dat het niks ernstigs is! he he he.. heb je bij baby v/d maand gekeken? volgens mij zijn de helft septembers baby's :) concurrentie :p

ah nee heb ik blz 300 gemist :confused: :( had mssn kans gehad zonder ingeltje :) gefeliciteerd dreames :whistle:

@freesia hier ook hubbie die meehelpt ook met de hh in de weekend. Maar soms met zeuren en piepen :( maar wat hij wel allertijd in de wereld voor heeft is lekker bij zijn nieuw liefje zijn, gekken bekkies trekken enzo.. dan smelt mijn hart! Als hij toch luier veschoont dan hoor ik hem ook slijmen boven door de foon :) Ik ben gewoon opnieuw verliefd geworden op mijn manneke! Iedereen zit hem aan te gapen als ze zien hoe zoetsappig zij doet :) Zelf wistte ik dat hij een goede papa zou zijn, maar dat hij zo zoetsappige en gek met zijn meissie zou doen niet 8)

@Krisstel :D :D :D :D leuk he zulke verrassingen! Kate komt meestal om de 3 a 4 uur soms 5 uur. De laatste 3 dagen zit er vaker 5u tussen. 's nachts ook 3-4-5 uur

@anno ooh lief! :D

@babystyle :cry: ohohoh ik wil niet dat kate prikjes krijg als ik al die huil verhalen hoor :( zielig! En idd jmmr van fv bij geven als je bv geeft, maar idd als zij er voorbaat bij heeft..

@mamameike jeetje ook zo eentje :( heb je het uitgepraat achteraf? :evil: *hele dikke knuffs (had ook plaatje bij maar mocht maar 1 per bericht :()

zo herkenbaar! ik wil ook mijn eigen dingen doen en ja natuurlijk raak ik dan op een gegeven moment uitgeput van en dan wordt hubbie sjaggo op mij en moet ik rusten.. maar dit kan ik alleen in weekenden doen :( Waarom ga jij niet een beginnetje maken met afkolven? Als je ee voorraad opbouwt kan jouw man 's nachts uit om Rayyan te voeden! Kan jij lekker doorslapen! Ook handig als jij straks aan het werk gaat kan je Rayyan nog steeds bv geven! Mijn hubbie vindt eht leuk dat hij dan zelfs een keer de fles kan geven en ik ok, ben ik niet zo aanhankelijk thuis maar ka nook weer werken en stappen etc.

@Pupke ik zat ook te dobben tussen Hoteldebotel en Sesamstraat. Hoteldebotel is opzich goedkoper dan Sesamstraat omdat je er meer bij krijgt maar het duurt wel even voordat Kate er wat aan heeft. Is ook spelenderwijs leren alvast voor de basisschool. Vandaar dat ik toch voor sesamstraat heb gekozen. :oops: dan heb jij zeer die voordeel pas gratis gekregen en ook een knuffeldoek? :p Die ehbo boek heb ik ook gekoch en hield het daarbij haha.

@mirandat lekker lang doorgeslapen dus :whistle:

@azeb ok dus op die link klikken en dan kopieren en plakken en dan met img voor en achter ;)

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @dreames ok netjes! zo door gaan dus :D *hug

*edit srry voor typ fouten, zit beetje moeilijk bij de lappie met Kate in dd :(

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @dreames, dat is mooi dan! Gewoon even in de gaten houden..
    Mijn ventje is nog niet eens 2 maanden en drinkt ookal 6 x 150cc weg hoor.
    Die vrouwen bij CB die de kids wegen vonden het veelste veel.. Maar de CBarts heeft hem nagekeken en vond 't prima hoor. Hij zei als die t nodig heeft, gewoon geven.. Want je gaat em niet uithongeren..
    Maar bij jou ist anders natuurlijk, Demi drinkt ze niet leeg. Mike hier wel alle 6 haha.. Hongerlap.

11. mamameike

mamameike Bekend lid

@pisum, ik zou het wel weten, als jij wilt stoppen zou ik dat doen, wat heeft een kind (en een man) aan eenuitgebluste energieloze moeder? en bovendien, de spanning die jij hierdoor bij je draagt voelt je kind ook!
    Ook al is het in zijn cultuur belangrij, gaat het niet dan gaat het niet, en trouwens we moeten hier in NL ook een ophouden met onszelf schuldig te voelen als we geen BV geven!

@tweety, vervelend dat je mannetje weer in het zh ligt beterschap!

@ LADIES DIE EEN BANNER WILLEN, IK WIL BEST EEN MAKEN VOOR WIE ER BELANG BIJ HEEFT!

@funny, vervelend dat je zo weinig hulp hebt, als je t kunt betalen misschien eens nadenken over een betaalde hulp in de HH?

12. haha ja een stel aanstekelijke kippen dat zijn we zeker.

nou gelukkig gaat hubbie altijd mee naar de tandarts.
    is denk ik ook een beetje mijn controlfreak gedoe. als ik nu een gaatje heb moet ik een keer terug en dan durf ik best alleen, vind ik het nog niet leuk hoor. maar nu weet ik niet waar ik aan toe ben en dat maakt me zo zenuwachtig.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. ohw en freesia ik wil dat nummer wel heb van de week bijna zitten huilen toen ik het hoorde, ja BIJNA dus het gaat beter.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @mamameike, wat heb je nodig zodat je een banner kan maken voor mij van Mike? :D Ingeltje heeft t al zo druk haha..

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Nou, ik kan 100 keer luisteren en 100 keer janken hoor ;)
    PB me even je emailadres dan mail ik hem door.

16. pb is verstuurd

xxxxxxxxxxxxxxx

17. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Hoi dames, het is gelukt hoor!
    Het is niet zo'n mooie uitgebreide als jullie allemaal hebben. Ik heb hem ook niet in PSP gemaakt maar in Photoshop. Heb nog nooit met PSP gewerkt. Maar ik vind het wel leuk dat ie lekker persoonlijk is en met fotootjes van mijn prinsesje :)
    Bedankt voor jullie hulp met het in orde maken van de link.
    Liefs
    Azeb

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hij is super Azeb!
    Ben nu psp en photoshop aant downloaden.. Als ik vanavond tijd heb ga ik es ermee aan de gang haha!

Nu me man de fles geven en inpakken.. Gaan naar me schoonouders. Iedereen alvast eet smakelijk en tot vanavond.

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Pisum Wat een bv/fv dilemma zeg. Kan jullie beide goed begrijpen maar volg a.u.b. je eigen gevoel. Heeft totaal geen zin als je tegen je zin in bv gaat geven. Rayyan die merkt dan ook dat jij je er niet happy bij voelt. Misschien is langzaam afbouwen toch een optie.

Ik heb Raven toen ik werkte op gegeven moment alleen thuis nog de borst gegeven en overdag kreeg ze de fles. (elke week een bv vervangen voor een fv voeding, teminste zo deed ik het) zo heb ik het tot de 7e maand volgehouden.

Missy pak de vliegenmepper erbij als je smoeder er straks is. Ken je haar op de vingers tikken als ze Mike van je wilt afpakken :)

Tweety veel beterschap voor jou en je mannekes

Parr fijn he die draagdoek. Als Matice zo'n dagje heeft zit hij er ook bijna de hele da in (anders is hij continue wakker of aan het jengelen)

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, nee ook geen K meer omdat dat dus ook al in de flesvoeding zit. vitamine k hoef je in princiepe alleen te gebruiken als je 100% bv geef.

Ga nu even boodschapjes doen... *zwaait*

Deel Deze Pagina