ik ga meteen op zoek naar een geweven doek, julia is over de 7 kilo heen ik gebruik de draagdoek echt heel veel maar heb dus een rekbare. xxxxxxxxxxxxxxxx
babyzwemmen was gisteren maar was natuurlijk weer erg leuk alleen had julia bedacht dat ze niet meer onder water wil. het drinken gaat al beter ben ongi geworden dus waarschijnlijk daardoor. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
nou ff ego: bij het CB geweest en julia is bijna 800 gram aangekomen deze maand (zal zo pb sturen) ik ben echt super blij dat ze zo goed groeit. dit was ook voor het eerst dat ze geen commentaar hadden en de verpleegkundige wist zelfs waar ik het over had toen ik over rapley begon, ze was heel geintresseerd en vroeg zelfs waarom we er voor gekozen hadden ze heeft ook opgeschreven dat julia een energieke pittige dame is en dat we er nietvan moeten opkijken als ze over een maadn of 2 loopt. dit hoeft natuurlijk niet maar volgens haar zit er zo veel pit in dat het gerust zou kunnen, en dit verbaasd me ook niks. de fles mogen we weg laten. ze drinkt genoeg bv en als ik een keer weg moet mag ze yoghurt of pap met een lepel of beker. julia eet erg veel voor haar leeftijd maar omdat ze zo wiebelt is dit niet erg want het vliegt er allemaal weer af en ze kan eht hebben met ruim 7 kilo. zag net 11 kilo bij ewout voorbij komen dus julia is dan echt een veertje. ze hebben ook haar ogen nagekeken want ik had het idee dat ze af en toe scheel kijkt, er is nu niks aan de hand en het zijn waarschijnlijk haar oogspieren die nog niet sterk genoeg zijn, het wordt wel in de gaten gehouden omdat rik en ik allebei hebben moeten plakken vroeger. volgens mij wassie dat. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
moederdag, hier altijd kados gegeven toen mijn moeder nog leefde en daarna altijd op visite bij de oma's. Nu krijg ikzlef kado's en gaan daarna even lekker in oostzaan over de braderie wandelen. ik ga niet langs mijn oma. geen behpefte aan. babydragen, kyani vind he tgeweldig allen doe ik het heel weinig omdat ik de buggy soms even wat makkelijkker vind. maar ik ga hem nu wle al meer gebruiken
moederdag: wij hebben er wel altijd aan gedaan, gaan dus ook naar smoeder en ik krijg iets van julia van het kdv en papa is druk aan het nadenken haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Queen: sorry als je het al ooit verteld hebt, of niet wilt vertellen, maar waar is jouw moeder zo jong aan overleden?
moederdag: wij hebben er wel altijd aan gedaan, gaan dus ook naar smoeder en ik krijg iets van julia van het kdv en papa is druk aan het nadenken haha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
iemand een tip voor geweven draagdoeken? kijk op ebay en marktplaats maar niet echt resultaat xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@jannes, ik ga wel proberen, ik mag dinsdag nog zeggen dat ik niet kom maar moet dan wel een brief van de HA hebben. maar ik ga het heel stoer proberen xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Anno: je zou Iris kunnen vragen. Die heeft er een waar ze heel tevreden over is. Ook in leuke kleuren.
Hallo allemaal, Ik ben begonnen met bijlezen vanaf vandaag, dus vanaf blz 3026 Zou er eigenlijk 26 moeten bijlezen maar daar heb ik echt geen zin in hihi IrisB> zie het al helemaal voor me, Ewout die mama het bed uit schopt Missy> zou inderdaad van de AB kunnen of een periode, gaat vanzelf wel weer over, niet druk over maken je kunt er toch niets aan doen. Anno> yoehoe Julia is goed aangekomen!! en ze is weer goedgekeurd Ingeltje> wat zielig voor Julian gelukkig gaat het al iets beter en is die stomme diaree voorbij. knufff voor jullie 2 tweety> je moet wel weten dat je kids hebt hoor kaatje> wat lief van je dat jij de hond voor ze uitlaat!! En Levi zijn 3e tandje is op komst freesia> toch een kadootje van manntje dus (ben trots op hem ) Hihi het ligt echt aan de datum hoor dat gegil, Jenna heeft vanmorgen ook het hele zwembad "de les gelezen" en daarna met boodschappen doen begon ze weer Eva> maak je niet druk meis, Aimar haalt echt zijn slaap wel in hoor, oma vond het gewoon lekker om met haar kleinzoon te tutten Queen> gefelicitaart met Kyani haar 8 maanden moederdag> wij doen er altijd aan. Niet onwijs dure kadoos. Schoonmoeder krijgt dit jaar bijvoorbeeld een föhn. babydragers> ik heb ooit 2 draagdoeken aangeschaft bij een bekende lactatiekundige waar ik de naam van kwijt ben (als je het zegt weet ik het wel weer) omdat Jenna niet zelf wilde spelen etc. Zij heeft me helemaal uitgelegd hoe hij geknoopt moest worden etc. Jenna en ik hebben er 2 weken heel veel plezier van gehad want ze kon heel de tijd bij mij zijn en ik kon alles doen. Ik geloof dat die vrouw 3euro per doek vroeg ofzo. Verder hebben we zo'n babybag, die ik nog nooit gebruikt hebt en nu maar op MP ga zetten en een simpele buikdrager van nijntje, deze gaat mee op vakantie voor als we uit het vliegtuig komen en misschien komt het op de vakantie zelf ook nog wel van pas
maakt niet uit weet neit of ik al keer gezegt heb. ze is aan kanker overleden maar mankeerde al meer (waar ze wel mee kon leven rest van Haar leven). Ze had dus ook trombose en suikerziekte.
Vanochtend zei mijn vriend trouwens tegen Sara: "Sara wanneer krijg jij nou eindelijk haar? Al de kindjes die mama me op het forum laat zien, hebben haar. Sommige zelf al een staartje." Moest er zo om lachen toen ik dat hoorde!
@queen wist niet eens dat je moeder was overleden of heb het geweten maar wist het nu iig niet meer. @roshi vorig jaar wilde er iemand met heel veel poes pas een zandbak weet alleen ff niet meer wie het was hoor denk dat ik ook nog eens opzoek ga naar een andere draagdoek iris nog tips?
whahah jannes die is leuk, maar als je een kindje hebt met staartje en je gaat ergens naartoe krijg je wel constant de reactie van heeey kijk dat mooie staartje julia vind dat dan geweldig en klapt vervolgens even voor zichzelf whahaha xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx