waait het bij jullie ook zo ontiegelijk hard???? hier waai je uit je kleren joh! gelukkig hoef ik neit weg!
Lindaa: Het eerste tandje heb ik ook niet gemerkt bij Gizem, op eens was ie door. Queen: Hier in Antwerpen waait het ook zo ontiegelijk hard..
ja maar ze was al wel een week of 2 enorm vervelend.. lees huilen, niet eten, gewoonweg klieren! steeds tandjes voelen maar niks te zien/voelen..
Foei! Je hebt Emma dus nog nooit aan Sjoerd laten zien . En ik heb toch best wel leuke en grappige foto's geplaatst...
Ik zou de baan gewoon aannemen en van daaruit gaan zoeken naar iets beters/iets met meer vastigheid. Dit om twee redenen: 1. Sollicteren van baan naar baan geeft betere kansen dan van ww naar baan. 2. Waneer je in de ww zit mag je in principe geen banen weigeren die op je eigen niveau zitten en waaraan geen zwaarwegende bezwaren kleven. Men zou bij een weigering je ww-uitkering kunnen korten.
@moederdag ook knutselen en bosjes bloemen. Ik ben geen typ van dat Paul aan mij moet vragen wat wil je hebben? want dan hoeft het voor mij niet meer. Ik zie moeder en vaderdag meer iets voor kids. En later kopje koffie met wat lekkers erbij. @draagdoek, wil ik nu heel graag maar mag niet @anno ah is dus de ongi geweest hier ook, kate eet ook veel maar is niet aangekomen wiebelkonten hihin @jannes laat kate aan lief zien, die heeft ook niet veel haar hahahaha @queen heftig van jouw mama, dikke knuffs leuke pics!! hier is de zon net weg en grijs.. waait wel maar niet zo hard Hier nog niet in mijn hum. Maar kate deed wel iets wat mij aan het lachen maakte daarnet naar achterschuifen en vast komen te zitten. zal zo foto spammen Verder ga ik niet fietsen vandaag want ik heb vanochtend gewandeld. dacht dat de afstand een 15min zou zin heen en weer, maar was 20min dus nu doet mijn schaambot mega pijn En nu met die wind? uhuh no way!
Trotse mama Mijn moeder belde net en Kyano rolt nu ook terug van buik naar rug ! Leuk hoor, ik denk nog effe en dan tijgert ook Kyano door de kamer @ Roshi foei heb je dat jongetje zo aan het schrikken gemaakt @ Tweety whaa ha ha ik zie het al helemaal voor me Odi helemaal enthousiast en daarna weer helemaal beteuterd als Robin niet meewerkt @ Steen hmm lekker ik kom bij jou asperges eten vanavond =P~ @ Lindaa ik zou wel gewoon starten en vanuit daar evt. verder zoeken maar gewoon eerste eens een week aankijken hoe het bevalt. Wie weet valt er wel een mouw aan te passen en kun je in de vakanties misschien toch nog wel een aantal dagen werken? Ik weet niet hoe dat momenteel geregeld is in het onderwijs. @ Lola ha ha Jannes vergeet gewoon alle limbo-kindjes te laten zien aan Sjoerd want ook Kyano is nog helemaal kaal (op een paar donshaartjes na )
Parr ik kan me voorstellen dat je even geen zin had om ook nog te fietsen Ik dacht dat ze mooi weer voor vandaag voorspeld hadden ? spannend foto's!!
hi hi dus is het maar goed dat ik toch ben gaan werken 8) Enne Parr waar blijven die foto's nou (ik heb gewoon geen zin meer om te werken dus ga ik me hier maar weer lekker bezighouden )
Nou mooiste dag????? Hier is het denk de slechtste dag van deze week. Zag wel dat ze voor volgende week dinsdag hier 25-26 graden voorspellen