@ Lola: snap best dat je Aimar en Rayyan even door elkaar haalde hoor! Ze zijn natuurlijk allebei oogverblindend Joepie, Emma's eerste tandje!!!! Vanmiddag met Aimar bij mijn moeder op visite geweest. Lekker daar geslapen en zijn groente (worteltjes, aardappeltjes met kipfilet) gegeten. Wel enigzins met kopzorgen terug gekomen aangezien mijn moeder waarschijnlijk geopereerd moet gaan worden aan de hernia (eerst nog door de MRI) en dan waarschijnlijk 3 maanden moet herstellen.....dus dan wil ik ook een beetje voor haar zorgen op mijn vrije dagen en ik moet op dinsdag en maandagmiddag een plek op het KDV zien te regelen....dat wordt op de wachtlijst....gelukkig met voorrang omdat ik voor de stichting werk.....pff gaat ook een hoop meer kosten Net is Aimar in bad geweest en heeft zijn fles net op. Hij leek heel moe....maar ligt nu weer vrolijk te wezen in zijn wipstoel.... Maar ik ga hem toch echt over 5 min naar bed brengen, dan gaan wij even lekker dominicaans eten (had mijn schoonmoeder gisteren voor ons gemaakt, jammie )
Haai haai @ Kaatje: Wat een leuke foto van levi ! Oke , nu snap ik wat de tattoo betekend beetje te vlug geoordeeld Ik heb er nog 1 op mijn onderrug en eentje op mijn onderbeen @ Lola: Dat klopt , bij een van mijn oude weekend baantjes was dat ook. Ik had toen op mijn onderrug de tattoo al en dat was geen probleem omdat ik hem kon bedekken , maar toen ik liet vallen dat ik misschien op mijn pols een tattoo wilde dreigde ze met ontslag @ Parr: Knuff ! Leuke foto's van Kate ! @ Freesia: Haha , ik heb er 3 maar bij elke die ik liet zetten had ik ook zoiets zou ik wel durven ?? Maar uiteindelijk viel het allemaal wel mee Ben nu alweer ideeen aan het maken voor een 4de Anno: Een half uurtje bij mij vandaan !!?? dat wist ik ook niet moederdag Wij deden op school altijd dingetjes knutselen en maken. Nu koop ik meestal een kleinigheidje voor me moeder , of een mooi bloemstukje. Dit jaar wilde ik iets anders geven in de richting van een mooie foto maar helaas gaat me dat niet meer lukken dus heb ik iets anders in gedachte Ik ga smorgens ff naar mijn moeder en hubje gaat ff naar zijn moeder. Daarna lekker met z'n drietjes bij ons thuis, ben benieuwd of ik een ontbijtje krijg @ Jannes: Jaimy heeft ook nog niet zoveel haar hoor , ze kan net een staartje in. En dan met de nadruk op net @ Queen: Weer drie heerlijke foto's van Kyani ! Zo ben weer een beetje bij Hier eigenlijk niet veel te vertellen was vandaag weer een rustige dag. Jaimy is vanmiddag om half 1 , 1uur wakker geworden en is nu nog steeds wakker En nog niet moe ! Ik ga nu ff eten heb mega honger
@ Lieve beebjes zonder haar: Wanneer Aimar weer aan zijn knipbeurt toe is omdat zijn haartjes zo snel groeien, wilt hij best wat haar doneren aan jullie. Als jullie interesse hebben, kunnen jullie mij een PBtje sturen! Denk er wel aan dat je dan krulletjes krijgt of je moet het eerst even strijken.....
tijd voor een feestje, julia heeft vandaag niet gemopperd aan de borst, nou ja nauwelijks dan en ligt nu gewoon te slapen, dat is al weer een week geleden dat ze gewoon ging slapen rond deze tijd @parr ik moet jou denk ik bedanken, ik heb vanmiddag wel een voeding aangeboden maar ze mopperde en meteen gestopt, ze heeft nu dus 3 voedingen op. kus xxxxxxxxxxxxxxxx
Meiden, (behalve Jale, Queen en kaatje) michelle heeft vandaag ook haar eerste ondertandje door .. jullie moeten ook ff dansen voor mij haha ben ook uber trots hoor!!! LOLA: YEAAAHHHHH!!! TANDJE!!
@ Lindaa: kon je dat niet ff zeggen dat je een emoticon bedoelde? Sta ik hier te dansen en te springen in de woonkamer , had het ook gewoon met een poppetje gekund ! Voor jou doe ik dat wel
Lola en Lindaa, tandjes!!! Jeeejjjjj! =D> =D> =D> Geweldige foto's weer voorbij zien komen! Kaatje, dat is effe schrikken zeg, gelukkig kwam het stukje eruit. Anno, fijn dat het weer goed gaat met de bv. Zo, weer thuis van het werk, ben helemaal bekaf. Voeten doen zeer.Nu lekker weekend! Morgen komt zwager Frank, maar pas om half 12 geloof ik. Ga nu lekker naar boven met man en kind. Even in bed voeden, Jill in bedje leggen, douchen en lekker slapen! Trusten allemaal voor strakkies!
@eva en hoe smaakte het dominicaans? iemand had mij nog een recept beloofd maar zal niet verklappen wie dat dat was. @lola jippie 1e tandje en de 2e bijna. @lindaa jippie 1e tandje @freesia truste meis. zo hier liggen ze ook weer gewassen en gestreken in bed. maar voor hoelang. rene ging nu met iets minder herrie naar bed dus misschien miste die papa wel gewoon ff afwachten hoe het morgen gaat.
oef meis, dat is vreselijk schrikken! Maar je bent heus geen slechte moeder! Foei dat je dat denkt! Hoe is het nu met hem? Knuffies meis!
Met Levi alles goed hoor. Toen dat stukje er eenmaal uit was was hij ook helemaal weer de oude. Lekker kletsen en spelen bij Pisum en Rayyan. Heeft van 17.00 tot 19.00 geslapen. Toen gegeten ( stoofpotje, zag er echt heel smerig uit ) maar hij vond het lekker.. beetje vla en ligt sinds 20.00 weer op bed. Levi heeft nu ontdekt dat hij kan bewegen in bed,maar blijft dan overdwars steken haha. dus moeten dan weer naar boven om hem recht te trekken.. en maar lachen Gek kind