@kaatje en pisum ziet er super gezellie uit @kaatje oef gelukkig kwam de boosdoender eruit, goed reactie erop! en nee jij bent geen slechte moeder! wie weet wat de kids straks allemaal gaan doen! je hebt iig geleerd dat pakjes ook uit de buurt moet blijven, en ik heb van jouw verhaal ook geleerd knuffs @linda tandje @lola tandje @anno dus een bv voeding weglaten heeft geholpen? hoeveel van de 8 zijn overdag dan? Je zult wel in een paar dagen merken of het idd zo helpt, een voeding minder. Ik wachtte ook een paar dagen af en bleef goed gaan. Ik hoop dat het zo opgelost is!! knuffs @freesia knuffs @queen haha was eerst in de midden begonnen, ik had de badmat gepakt zodat zij goed haar knieen eronder kon houden ipv wegglijden. Wat doet zij? vindt haar badmat interessanter en vervolgens drukt zij zich naar achter steeds om meer van te zien, toen had zij door wat zij deed en blleft dit doen tot dat zij helemaal onder mijn stoel was. Even later was zij lekker weer aan het spelen dus ik ff naar pc kijken. Hoor ik klik klik dus ik omdraaien, wij hebben de printer op de onderste plank van de boekenkast en mevr was daar gekomen en zat ermee te spelen moet nu ogen overal hebben haha
Dames ik ga afsluiten , ga in bed nog tv kijken en dan slapen. Morgen weer optijd eruit , nog 1 dagje werken en dan heb ik ook weekend Jaimy heeft morgen een papadagje en is lekker bij papa thuis. Fijne aaf nog en alvast weltrusten !
@parr ik heb er vandaag dus nog maar 3 en o nee 4 want vannacht om half 2 ook maar toen wel doorgeslapen tot half 8 het gaat de betere kant op dus hopelijk kom ik uit op 5 ofzo kijk het wel aan woensdag ligt het toch weer anders want dan ben ik er niet en moet ze dus een dagje rekken met bekertjes enzo xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
dikke knuffel meis! en echt super dat Kate je blij maakt! onwijs leuke foto's, je ziet haar echt kijken zovan "ga eens aan de kant" hahahaha
GO GO GO heeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed Kyano! schrikken? welnee ze kunnen wel tegen een "stootje" hahahaha
meiden ik ga afsluiten ik denk dat ik eindelijk geslaagd ben voor de draagdoek maar nog ff wachten op reactie truste alvast. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ja het was erg gezellig met kaatje en levi kijk wij zijn vriendjes! laatste nieuws hier verder: de verhuurder heeft een andere wasmachine laten plaatsen maar nu centrifugeert hij met een enorme herrie, er klopt echt iets niet net of er een groot metalen ding meedraait (maar ik heb echt niets in de kleding laten zitten). dus heb net maar weer die man gebeld en die laat iemand komen (zucht)...
wat erg voor je moeder, is echt een nare operatie. Vriendin van me heeft er al 3 gehad en nu staat de 4e gepland alleen weet ze niet zeker of ze het nog wel wil ivm de risico's. Veel sterkte!