September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    MARTELAAR!!! je mag kindjes niet strijken! ze morgen wel ik de droogtrommel :)

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Jenna is zo zielig!

Ze ligt op bed sinds 20uur en ongeveer ieder kwartier wordt ze hoestend wakker en krijst dan heel hard. Als de hoest voorbij is valt ze weer in slaap. Ze voelt ook een beetje warm aan maar durf haar niet te tempen omdat ik bang ben dat ze dan ECHT wakker wordt en dat vind ik ook weer zo zielig. Ik heb haar net hoestdrankje gegeven, hoop voor haar dat het helpt. Het is echt zo'n zielig geluid wat ze maakt :cry: ik zal haar het liefst bij me willen nemen maar goed daar heeft ze natuurlijk niets aan

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ahh arme Jenna. Knuff

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    zo het heeft lang geduurd voor er een reactie kwam hihi. had ook al eerder gezegt dat ik de aapjes in bad ging slingeren maar nee niemand met commentaar en ja hoor roshi is back hihi. de droger zat vol morgen doe ik ze in de droger. ff wat warmer dan krimpen ze heb ik weer kleine baby's 8-[

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    net wéér tien minuten met haar gezeten.... arm schaapje :(

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    rosho, arme jenna, hopelijk gaat snel weer beter.

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @anno wat voor doek heb je nu op het oog? ik dnek dat ik toch bij de trico blijf die heb ik nu ook en ben ik gewend. robin zit er ook heerlijk in. ach we zien het wel.

8. Jawel hoor, op standje medium is dat geen probleem, stomen mag echter niet... ;) !

Jouw plaatjes van de dansende giraffes en pinguins zijn echt gewéldig, ik heb ze meteen opgeslagen...

9. Arm moppie :( ! Er is trouwens een goed middeltje tegen kriebelhoest: Balsoclase. Het zijn zetpilletjes die de hoestprikkel onderdrukken. Ik weet alleen zo uit mijn hoofd niet of je die bij kindjes jonger dan een jaar mag gebruiken...

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik zoek die altijd op http://www.animaatjes.nl/plaatjes.htm ;)

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oef Kaatje... dat was schrikken... ik vond hier Julian vanochtend met een stuk coaxkabel tussen de tandjes... was in een moment onder de kast gekropen om daar de kabel te proeven dus ik ren er gauw naar toe.. maar goed ook, want toen ik het andere kabeltje weer terug in de splitter stak voelde ik stroom op dat stekkertje :( Toen maar gelijk het hele huis omgebouwd (woonkamer van links naar rechts verplaatst) zodat ik er beter zicht op heb als ik in de keuken sta.

Lola en Lindaa: yeah! TANDJEEEEEEEEEEEEEEEES!!

Roshi: ocherm... kleine Jenna pijn :( niet leuk... vind het ook nog steeds moeilijk om te zien hoeveel pijn ze hebben :(

Leuke foto's van Rayyan en Levi!

Uhmmm... weet niet meer!

Parr: superleuke foto's "Mama! Leg dat stomme ding neer en help me nou!"

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    thnx voor de tip ik ga even googelen!

13. Stommerd... je moet niet meteen je geheimen verklappen... ;) 8)

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag

helaas... er staat bij:
    Baby's en kleuters vanaf 1 tot 3 jaar: 2 keer per dag 1 zetpil.

ik las het in eerste instantie natuurlijk weer eens verkeerd ik dat baby's EN kleuters en dan de kleuters van 1 tm 3 jaar maarja dat is natuurlijk niet zo...

ik kijk het gewoon aan hoe ze de nacht door komt en morgen is en reageerd en anders bel ik de HAP wel ffies :D

Toch heel erg bedankt!!!

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik dus ook! als ik bij haar zit hou ik me groot maar zodra ik uit haar kamertje loop zal ik het lieft in janken uitbarsten maarja daar hebben we natuurlijk allebei niets aan het is "maar" keelpijn.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inge, dat is helemaal schrikken !

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    wow daar had ik overheen gelezen.... schrikken zeg :(

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    meiden ik ga naar bed, ik verwachten een onrustige nacht dus ga even proberen "voor te slapen" Morgen moet mannetje werken dus kan niet uitslapen :(

Fijne avond allemaal, slaap lekker en..... TOT MORGEN :whistle:

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Truste meis

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @roshi en lola balsoclase kreeg ik van mijn ha voorgeschreven bij rene die was toen denk ik een maand of 7 a 8 ook ik haalde het en zag dus ook de leeftijd dus ik bellen maar het kon geen kwaad zei hij. ik heb het bij robijn ook al een keer gegeven ik zweer echt bij die zetpillen ik gaf ze meestal alleen voor de nacht tot rene een jaar was geweest en daarna als het nodig was ook overdag.

Deel Deze Pagina