'Morgen dames, Allemaal lekker geslapen? Ik wel, al werd ik net iets voor zevenen al wakker (op mijn vrije zaterdag...). Vanochtend even boodschappen doen en 2 autostoeltjes halen, vanmiddag naar mijn zus, vanavond naar een dinershow, we blijven bij mijn zus slapen en dan morgen bedólven worden onder moederdag-cadeautjes! Morgen na terugkomst rijden we meteen door naar Belgie (zwager en schoonzus) en daar vieren we moederdag voor de moeder van Chris. Druk dus! Miscchien spiek ik vanmiddag bij mijn zus nog even op het forum, maar mocht dat niet lukken dan tot zondag of maandag! Fijn weekend en fijne moederdag voor allemaal! X
goedemorgen, zo kaatje en parr jullie waren nog laat wakker. robin werdt vanacht weer wakker schreeuwen pfff sago hubbie (mannen *zucht*) iig flesje gegeven en daarna lag robin nog te mopperen in bed. detoxin gesmeerd en toen is ie gaan slapen. straks nog eens ff goed kijken of zijn boventandjes klaar staan om door te breken.
Goedemorgen! Aimar is nog in dromenland maar zal zo wel wakker worden. Hij hoestte mij om 7:15 al wakker maar is zelf verder gaan slapen. Vandaag op het menu: boodschappen doen wasgoed wegwerken even naar het Kruidvat voor een andere tuitbeker in de hoop dat Aimar daar wel uitdrinkt. PSP forum les proberen te maken benedenverdieping stofzuigen en......moederdagkadootjes maken met Aimar (handjes stempelen....) Ik hoop dat ik het ook werkelijk allemaal ga doen en ook aan de leuke dingen toekom.... Morgenmiddag gaan we naar mijn moeder om moederdag te vieren en we blijven daar eten. Misschien dat mijn vriend ook even langs zijn moeder gaat om het kadootje te brengen en anders krijgt ze het de laatste zondag in mei: moederdag in de Dominicaanse Republiek
Jeetje, heeft Julian voor konijntje 'gespeeld'? Gelukkig was jij er bij voordat hij zelf de stroom kon voelen. Wel leuk om je woonkamers eens anders ingedeeld te hebben...
Oei, dat wordt een zwaar geval denk ik. Mensen met dyslectie draaien vaak letters om, maar Julian draait het hele boek om...
Met de rechter muisknop op het plaatje klikken en dan kiezen voor 'Afbeelding opslaan als...' Nota bene... zo jatten 'die idioten' dus ook foto's (oa van onze schattige kindjes) van internet...
Ik werd op dezelfde tijd wakker van een hoestende Emma, maar helaas werd ze er zelf ook wakker van en inmiddels zit Jasmijn ook naast me te blaffen als een hondje... Beterschap voor je moeder!
Goedemorgen zegt er eentje brak Kate had dus gisterenavond 2x in haar slaap even gehuild. Doet zij nooit dus keek ik verschrikt naar de foon wat er ging gebeuren. En rond 4.30 werd zij brullend wakker. Lief natuurlijk in diep dood slaap dus ik eruit en een aai over de bol ging niet werken dus was het wiegen en sussen en knuffelen. Toen ik het idee had dat zij weer rustig was weer in bed gelegd. En dan om 7.15 gemeld voor bv. Nu ligt zij weer te slapen en ben ik maar op gaan staan. @pupke heel veel plezier vandaag!! @tweety knuffs verder heeft lief gezegd toen ik zei wat hij allemaal voor onze moeder's moest halen van en ook voor jou... nou hij denkt er dus wel aan
Sorry, heb niet bijgelezen.. Werd gisteren op mijn werk gebeld dat Mike weer aan t huilen en aan t spugen was. Dus ben ik naar huis gegaan rond half 12 en Mike opgehaald bij de oppas toen hij daar wakker werd van zijn middagslaapje. Hij is nog steeds niet helemaal in zijn hummetje, maar tot nu toe heeftie gelukkig niet meer gespuugd. Wel is zijn temp weer wat omhoog gegaan, dus ik duim nu héél hard dat t gewoon tandjes nu zijn en niet weer een ontsteking. Of dat de andere ontsteking niet over is nog.. En met mij gaat t ook weer bagger, heb weer pijn bij t plassen en last van mijn onderrug. Terwijl ik nu echt een zware AB had gehad en die pas woensdag klaar was. En zul je zien, gebeurt t weer in 't weekend dus kan niet de HA bellen of de kweek van mijn urine al terug is en wat eruit is gekomen. Want misschien is ;t wel andere type bacterie en slaat daarom die AB niet aan. Vandaag rustige dag lekker.. Want morgen word al druk zat als we naar beide oma's moeten en ook daar lekker gaan gourmetten. Kan er iemand even update geven?
Natuurlijk heb ik o.a. de potjes foto's laten zien! Maar Jasmijn is het bewijs dat Emma wel haar gaat krijgen
Misschien wel makkelijk om een samenvatting te maken? (ja als ik geen lijstjes meer heb dan maar samenvattingen) Er is altijd wel een dagje dat je niet bij kunt lezen, hoef je alleen de samenvatting te lezen en je bent weer op de hoogte! Ik ga er gewoon mee aan de slag en dan hoor ik het wel!
Goedemorgen allemaal, Zo moest heel wat bijlezen, maar ik ben er weer doorheen. @Parr: wat een grappige foto's onder die bureaustoel. @Lola: joehoe.. Emma ook niet meer tandloos. @Eva: wat vervelend dat je moeder 3 maanden zou moeten herstellen. Hoop dat je het geregeld krijgt. @Lindaa: ik zou maandag ook gewoon lekker beginnen. Wie weet komt er binnenkort wat anders op je pad. @Freesia: blijft je zwager nou of gaat hij weer naar huis? @Kaatje: ik laat Sara ook met vanalles spelen. Kan gebeuren hoor. Gelukkig spuugde hij het eruit. @Pisum: wat fijn dat je een wasmachine hebt! En leuke foto's met Levi en Rayyan @Rohi: zielige Jenna, misschien koudje gevat bij het zwemmen? @Ingeltje: haha die foto met dat boekje!! @Pupke: veel plezier vandaag! @Tweety: balen dat je van die gebroken nachten houdt. @Funny, Queen en Eva: ik heb gereageerd op jullie baby van het jaar actie. @Missy: beterschap voor jou en Mike. Gisteren waren ze hier het riool komen ontstoppen (zat ergens iets vast). Nou lekker hoor. Toen ik thuiskwam heb ik alles kunnen poetsen. Ranzige boel!! 's Avonds heerlijk wezen eten met 3 dames... gezellig avondje uit gehad. Vanochtend tot 8.00 uur geslapen en ga nu maar ff Sara in bad doen. Vandaag gaan we ff de stad in en verder denk ik niets bijzonders. Tot later!
Mike had na een uurtje slapen alweer gezien.. Hij is nu echt elke morgen rond 6 uur wakker, maar is dan echt om 8 uur weer moe. Zo loopt alles een beetje door de war. Want dan issie 9 uur alweer wakker maar duurt t nog een uur voor hij fruit krijgt. En is dan rond 12 uur echt op en gaat dus dan maar gelijk na zijn broodkorst en flesje naar bed. Hopelijk slaapt hij gauw weer tot 7 uur!
Diegene die ook een Bobike fietszitje hebben, waar hebben jullie ze gekocht? Zie dat ik ze op internet ook kan bestellen, maar geen idee welke wel of niet betrouwbaar is. We gaan vandaag nog eens intensief 'oefenen' met Britt op haar buik omdat we ons toch een beetje zorgen maken. Niet omdat ze niet kruipt maar wel omdat ze meteen huilt als we haar op haar buik leggen. Ze heeft ook nog steeds last van haar stoelgang, dus misschien dat dit er toch mee te maken heeft.