September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goedemorgen, zwaai even, ff voor mezelf 3037
    vannacht redelijke nacht maar julia vond dat ze om half 5 wel genoeg geslapen had haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ingeltje, heeft de 21ste uit de lijst gehaald, dan is het vaderdag dus geen geschikte dag voor een meeting! De gewonnen doomooseat is binnen. Met Julian gaat het weer beter. De diarree is over en ook met de uitslag gaat het beter. Fotos 3038

Eva1983, heeft donderdag een hele lange dag gehad. Toen ze thuiskwam van de verjaardag (s-moeder pastte op) zat smoeder met Aimar op de bank. Hij wilde niet slapen zei ze. Eva vind dat ze even had moeten bellen.

Tweety heeft van woensdag op donderdag een rotnacht gehad waarbij ze veel uit bed moest. Ze heeft haar quinny buzz met pijn in haar hart op MP gezet.

Wupje haar schoonmoeder houdt zich niet aan Wupjes regels wat betreft Kyano. Ze geeft hem teveel eten! Wupje heeft het bedje naar beneden gezet. Maar ze vindt er niets aan en mist de babytijd! Kyano rolt van buik naar rug!

Parr1983, Met Kate gaat alles goed. Parr zit in een dip. Fotos 3032, 3036

Yule, lief is weer thuis! Raven wordt nog steeds huilend wakker.

Missyzuilen, heeft Mike voor het eerst met een knuffel laten slapen. Ondanks dat Missy het wel eng vond is ze toch niet gaan kijken bij hem! Ze heeft een buurman die dement is en die veel overlast veroorzaakt. Donderdag zijn ze een gesprek aangegaan met zijn zoon. Heeft voor de oma's een schilderij gemaakt voor moederdag. Mike heeft voor het eerst 20cc uit een tuitbeker gedronken! Mike heeft 2 broodkorsten op! Mike is ziek. Missy is gisteren door de oppas gebeld dat ze hem moest halen. Ze duimt heel hard dat het door tandjes komt.Met Missy zelf gaat het ook bagger. Ze heeft veel pijn terwijl ze net klaar is met ab kuur.

Funnyme, is donderdag met de meiden naar het CB geweest. Anna weegt 7190 en Sophie 7160. Ze kreeg te horen dat dit te weinig was.

Kaatje, heeft een tattoo gevonden die Levi symboleert. Zij en ferry willen deze allebei laten tatoëren. (afb blz 3009) Levi heeft in bed gerold!Foto Levi 3024. Levi zijn bedje is ook naar beneden. Tandje nr is in aantocht!Foto psp 3038

Queen1988, is voor het eerst met Kyani samen naar de tandarts geweest. Filmpje geplaatst op 3018 (Kyani in de loopstoel) Kyani was donderdag 8 maanden! Fotos 3031, 3033

IrisB, heeft 2 mooie nieuwe draagdoeken (3024). Ewout heeft gesmuld van de kinderpannekoeken.

Lola, het eerste tandje van Emma is door!

Anno103, vraagt of iemand nog tips heeft. Julia wil niet uit de fles drinken en aan de borst wordt ze boos naar een paar slokjes. Julia heeft wel goede natte luiers! Anno heeft een heel leuk valentijnskado gehad van Cossy. Julia kan in haar handjes klappen! Filmpje geplaatst op 3018. Anno is ongesteld geworden en Julia drinkt weer beter. Julia is in een maand tijd 800 gram aangekomen.Anno had het idee dat Julia scheel keek, maar waarschijnlijk zijn haar oogspieren nog niet sterk genoeg.

Steen, gaat zondag naar Eurodisney!

Freesia, heeft woensdag op donderdag een rotnacht gehad. Het weekend wil haar zwager komen logeren, lief snapt niet dat zij in alle rust met zn 3en willen genieten van haar eerste moederdag! Ze is teleurgesteld dat Jill niets gemaakt heeft voor moederdag op het kdv. En ook lief doet niet aan moederdag. Freesia heeft fotos van Jill geplaatst (3016) Jill haar eerste 2 tandjes zijn door! (foto 3017) Lief versprak zich dat hij toch de stad in was geweest.

Miracle08, Jaimy kan ook in haar handjes klappen! Jaimy is niet helemaal in haar hummetje. Jaimy zit! (3017)

Jale, zoekt een leuk idee om te geven aan de oma's voor moederdag. Jale vermoed dat Gizem in een sprongetje zit.

Lindaa, heeft een nieuwe baan als medewerker bij de tussenschoolse opvang (tso) Ze begint aanstaande maandag al! Michelle is 69 cm en weegt 7665 gram. Michelle heeft een ondertandje!

Pisum heeft nog geen internet thuis.De woning was incl wasmachine, maar de wasmachine deed het niet. De verhuurder wil wel helpen zoeken naar een andere. Onduidelijk is of hij ook gaat betalen voor een andere wasmachine. De helft van het huis heeft maar water en stroom. De verhuurder heeft een andere wasmachine laten plaatsen. Alleen maakt deze veel herrie.

Nikky, heeft veel last van haar onderarm. Ze heeft een spalk aangemeten gekregen en wanneer ze er veel last van krijgt doet ze die om.

Roshi, Jenna hoest veel en wordt er ook wakker van.

Pupke, heeft hard gewerkt. Maandag heeft ze training. Heeft vandaag een drukke dag!

Melk: rond de 8 maanden moeten ze zo'n 600 ml binnenkrijgen.

Tatoos: Freesia wil spiral godess laten tatooeren maar weet niet of ze dat durft. Kaatje is nog niet helemaal zeker van de plaats van de tatoo.

Kaatje en Pisum hadden een meeting. Was erg leuk. Fotos op 3033

Nog tandloos: Anna en Sophie, Mike, Britt

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.821
    4.057
    113
    Hey meiden,

Even een berichtje van mij.
    Hier gaat alles goed, demi was de afgelopen week een beetje onrustig, maar gisteren werd de oorzaak duidelijk. Het 5e en 6e tandje zijn doorgekomen. Ze gaat heel hard met tandjes, maar gelukkig is heeft ze er niet te veel last van.
    Morgen gaan we met demi en mijn ouders naar Phantasialand in Duitsland. Ben erg benieuwd hoe ze dat vind.
    En maandag gaan we een midweek naar een landal greenparcs huisje. Even lekker tot rust komen met zn drietjes.

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Zo ben een uur bezig geweest, maar er is een update!

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    dreames zo z egaat idd hard emt der tandjes. mooi dat alles goed gaat.
    veel plezier morgen alvast en. Midweekje, ook daar heel veel plezier en lekker geneiten emt zijn 3en ;)

funny, knap hoor zo een update :D best wle veel werk lijkt mij ;)

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hihi ik geloof dat 'detox' in het Engels betekent dat je robin aan het afkicken bent van drugs :) maar vooruit, ik geloof wel dat het Dentinox was en je vanochtend met je ogen dicht zat te typen... doe ik ook nogal eens ;)

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ohjah, ik heb trouwens een paar nieuwe foto's op de site van kyani voor degene die intresse hebben.

8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Pupke en Eva: zooo drukke dag(en) voor jullie! Beterschapjes voor Aimar.

Tweety: ach.. alweer wakker vannacht? :(

Lola: beterschap voor je 2 hondjes oh en die potjes foto was echt cool!

Parr: jippie! Een moederdagcadeau! Ik heb Gijs een paaar weken geleden er wel aan herinnerd, maar ik weet hoe hij is. Ik verwacht maar niks ;)

Haaa! Daar is mijn dagelijkse compliment :) :)

Jannes: ook al SHITproblemen gehad? Ik ken het :evil:

Krisstel: wat vervelend dat Britt nog zo slecht op haar buik wil liggen. CB heeft natuurlijk gezegd 'geen zorgen' maar ik snap dat je dat tóch hebt. Ik hoop in ieder geval dat ze het gauw ook leuk gaat vinden! Ik zal Julian eens vragen of hij een handleiding SMSt naar Britt!

FunnyMe: [​IMG] jij bent echt gek!

Dreames en Queen: ook goeiemorgen!

Oh julian wordt wakker! Gaan wij ff lekker samen in bad dadelijk :) zwaaaai!
    (oh en de luieruitslag zag er weer super uit vanochtend, ben blij dat het weer minder is, ga dadelijk nog even in bad met Badedas Classic (dezelfde als waar je met je ehm poes doos muts vagina eekhoorn in mocht na je bevalling om te ontsmetten) en dan nog even maizena halen bij de winkel vandaag voor een volgende keer.
    Las op een site allerlei huismiddeltjes voor kwaaltjes. Is echt een supersite, heb er wel vaker dingen afgehaald.
    http://www.omaweetraad.com/

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje o ja typ foutje hihi.

@funny goede update maar ik dacht dat de nacht van woensdag op donderdag juist de nacht was dat ie door heeft geslapen ipv zoals elke andere nacht ik er uit moest hihi. wat een werk trouwens om dat te doen pfff.

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Funny, bedankt voor de samenvatting erg handig! :D

@Dreames, zozo Demi ookal zo hard met tandjes.
    Leuke planningen zo te horen! :D

Net even boodschapjes wezen doen en wat danoontje voor Mike gehaald.
    Ga ik hem als tussendoortje geven in de middag kijken of hij dat beter pikt.
    Omdat hij nog amper diksap drinkt vult dit misschien meer..
    Hij is wel erg zeurderig, dus ga flesje maken en hem zo op bed gooien. ;)

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hoi meiden!!

Kom even zwaaien, en de update van Funny was super haha!
    Ik zal vanmiddag wel veel on zijn maar van vanaaf weet ik het niet, want hubbie is jarig!
    we houden verder niet veel van, alleen vanavond komt er wat visite langs!
    Nu is hij boodschapjes doen etc!

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @lindaa feli met je hubbie. fijne avond.

13. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Dreames: Het gaat goed met Demi d'r tandjes!
    Lindaa: Gefeliciteerd met je hubbie!

Ik heb hier pannenkoeken gemaakt voor Gizem (volgens recept wat hier eerder is genoemd) Ze zijn nu een beetje aan het afkoelen. En laat straks wel weten wat ze er van vond...

14. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Missy: diksap vult niet, dus je hoeft er geen danoontje voor in de plaats te doen. Diksap is gewoon drinken, dus zou gewoon wat extra fruit geven voor de dorst/vocht. En ik persoonlijk, als je wat vullends wilt geven, een soepstengel of rijstewafeltje proberen. Danoontje bevat toch wel bepaalde suikers enzo. Bewaar je de starters danoontjes als toetje.

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Funny: jeetje wat een werk!! Bedankt!

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Lindaa gefeliciteerd!

Jale: hier gisteren pannenkoek gemaakt van een flesje borstvoeding die ik nog had. Julian vond er niks aan (hij eet sowieso slecht de laatste dagen) dus heb ik ze zelf opgegeten. Smaak hetzelfde als gewone pannenkoeken maar Gijs wilde niet proeven :)

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lindaa, GEFELICITEERD met hubbie! :)

@Jannes, maar waarom moeten ze dan diksap drinken als dat niet vult?
    Als ik een liter water drink, vult t bij mij namelijk echt wel..
    Ik kan gewoon niet helemaal begrijpen dat zo'n rijstewafel of koekje net zo kan vullen als een hele fles.
    Daarom dacht ik, geef een danoontje erbij is ook van opvolgmelk.

@Ingeltje, had ook wel willen proeven hoor. ;) whahaha..

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ingeltje haha die mannen janco wilde ook geen bv proeven toen hihi.

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @missy het hoef ook niet te vullen voor een hele fles. als jij een koekje eet zit je toch ook niet helemaal vol? het is voor erbij samen met wat sap eventueel maar dat hoeft niet perse robin drinkt ook niks anders naast zijn melk.

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Tweety, nee ok.. Maar lijkt me dat je ze toch wel iets vullends aan moet bieden, anders kun je toch niet de flessen afbouwen als ze er niks anders voor in de plaats krijgen?
    Of kun je de flessen afbouwen doordat ze toch minder honger krijgen op een gegeven moment?

Deel Deze Pagina