September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Nou, de pannenkoeken vind ze maar zo zo... heeft denk 3/4 op.

Pfff verveel me..... Hubbie is er weer eens aan het werk....zit thuis heb eigenlijk niets te doen naast de strijk....

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jale, ga je even wandelen of shoppen..
    Ik zit ook thuis en heb alles al gedaan, ben aan t wachten op hubbie tot hij klaar is met werken.

3. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Dat is het probleem uit...Woon in een winkelstraat, heb alle winkels hier wel gezien en ten tweede is niet zo goed voor mn portemonee... ;)

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jale, haha dat is waar. Heb ik ook last van.. Alles op loopafstand heb ik al 100x gezien en voor verdere winkels moet ik wachten op hubbie.

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo gewandeld, gerust ben er weer klaar voor de pc haha. Kate ligt ook net weer in bed.

@jannes oef stinken zeker :( :(

@kristel probeer een spiegel voor haar neer te zetten, of op haar buik op jullie buik spelen :D

@funnyme :) ik zat ff tekijken van huh? dat is vreemd bericht van jou, maar is de overzicht :) :oops:
    erg lief van jou!! knuffs!

@dreames super dat het goed gaat!! 5 en 6e tand al! netjes! kate nog niks haha

@linda GEFELICITEERD MET LIEFJE

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Ingeltje: thanx voor de beterschapjes voor Aimar.....maar kan me niet herinneren dat hij ziek was :D

@ Lindaa: gefeliciteerd met je man/vriend!

Ga ik net naar de winkels op zoek naar een tuitbeker van Nuby....hadden ze niet. Dus uiteindelijk gekozen voor een Etos-tuitbeker die er een beetje op leek. Kom ik thuis, haal de verpakking eraf, zit er een Nuby-tuit op de Etos beker :)
    Boodschappen zijn gedaan, moet nog 2 wasmanden wegvouwen maar is niet zoveel werk. Aimar heeft van 9:30 tot 11:45 geslapen :confused: en krijgt nu de fles van papa. Wij gaan zo lekker broodje knakworst eten en dan beginnen aan 'Operatie moederdagkadootje namens Aimar'....ben benieuwd hoeveel geklieder het wordt :D

@ Funny: heb je tijd teveel ofzo???? pfffff.........wel lief dat je aan de meiden denkt die niet zo vaak kunnen bijlezen =D>

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva, Mike is nog niet erg handig met de tuit.
    Ik bied het gewoon tussendoor aan maar als ik wil dat hij echt wat drinkt geef ik nog een gewoon flesje.
    Mijn CB had gezegd dat ze pas echt rond de 10 maanden uit een tuit moeten drinken.
    Dus heb nog even om te oefenen. ;)

Zo, Aimar heeft lekker lang geslapen dus! :)
    Succes met de creaties, had je de foto's nog gemaild?

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: nee nog niet aan toegekomen.....ik zal ze vanmiddag of vanavond even mailen. Oja als Mike zijn ontbijtfles vroeg heeft gehad omdat hij al 6 uur wakker was, dan is 9 uur toch niet te vroeg voor zijn fruithap??? Of mis ik iets.....?
    Wij gaan hier zo handjes stempelen...op jouw canvasdoekjes, nogmaals bedankt! :D

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ik bedoelde voor het hoesten!

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva had je mijn berichtje nog gelezen over het dominicaans

11. @lindaa gefeliciteerd met je mannetje

o help, julia wil weer niet drinken en ik denk dat ik zo geen productie over hou.
    vanmorgen een beker geprobeerd en dat wil ze ook niet
    hebben rijstebloem meegenomen om te mengen met bv, hopelijk wil he mengen, dan kan ze misschien beter drinken, gisteren een volle beker yoghurt zo opgedronken.
    wat is er toch met mijn meisje?
    verder is ze wel vrolijk, zeer eenkennig maar slaapt en eet super

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hallo,

Beetje onrustige nacht gehad, Jill kwam ook al om half 7 vanmorgen.
    Na de borst weer geslapen tot 9 uur. Toen uit bed. Banaan gegeten. Om 11.00 werd ze weer jengelig, weer naar bed. Om 12 uur wakker, hele boterham met stroop op!

Van oom Frank heeft ze een spaarpot gehad (precies dezelfde als die we van Yule hebben gehad met sinterklaas hahaha). Gelukkig kon Jill nog niet verklappen dat we hem al hadden :) Mocht die ooit kapot vallen, hebben we dus een reserve :-D

Lief is nu met zijn broer naar Doel, spookdorpje in België ergens ;)
    Ik gooi zo effe het Hemakleed in de kamer, kijken of Jill nog wil rollen. In de box rolt ze niet door, is denk ik te klein ofzo.

Ga ik effe wat ringen maken van zilverdraad, lekker knutselen, zin in!

13. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Hier echt een rotnacht gehad, Femke is niet in haar hum. Ze is snotverkouden en vannacht leek ze ook last van buikkrampen te hebben. Ook vanmorgen was het niet veel soeps. Ze drinkt en eet gelukkig wel. Maar ze is poepiechagie en slaapt dus nauwelijks, wat haar humeur ook niet echt bevorderd. Vanmorgen gelukkig wel flink gepoept (bij mijn in bad!) Maar goed dat is er uit....
    Hopelijk wordt ze niet zieker, want morgen dus naar Euro Disney...We zijn druk aan het pakken.

@Funnyme, super bedankt voor de update, erg handig!

Ik heb veel mooie foto's voorbij zien komen en tandjes bij sommige ukkies, super!

Ik kom later nog wel een keertje langs, maar ik heb niet veel tijd...hoor Femke al weer door de babyfoon....

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ingeltje, ja kan dat wel hoor ;)

lindaa, feli met hubbie

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Tweety: ja ik had je opmerking gelezen en schaam me diep...... :oops: Heb wel aan mijn schoonmoeder gevraagd of ze het recept een keer weer opschrijven en toen zei ze: nee, we maken het wel een keer samen, dan weet je het ook. Maar dat is tot nu toe niet gebeurd..... :rolleyes:

@ Ingeltje: ok dan....aan het hoesten had ik even niet gedacht! Oja wilde ik nog zeggen: wat een mooie foto van Julian had je geplaatst zeg!

Wij hebben dus net handjes gestempeld....Aimar vond het niks :) Begon me toch te krijsen toen zijn handje onder de blauwe verf zat :rolleyes: Dus we hebben de creativiteit ietwat beperkt :)
    Zie hieronder het resultaat:

Deze is voor mijn schoonmoeder:

En deze voor mijn moeder:

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi meiden!

Ik kom heel effe snel zwaaien naar iedereen en in het kort reageren want we hebben weer veel op het programma staan 8)

@ Parr leuke foto's! Hmm beetje rotnacht dus :(

@ Kaatje oef schrikken zeg tijdens de autorit :confused: Gelukkig nu weer alles goed :D En erg leuke foto's

@ Tweety wow wat goed al 4 kilo kwijt!! =D>

@ Michelle en Emma ook ondertandjes !!! =D> :D

@ Eva oei wat zwaar straks voor jou en je moeder :( Wel mooie creaties!

@ Pisum pff maakt dat ding ook nog een klereherrie :rolleyes:

@ Roshi hoe is het nu met Jenna?

@ Ingeltje wha ha ha maak maar alvast een afspraak bij de logopedie!! :)

@ Jannes hè bah dat is geen leuke thuiskomst als je alles moet gaan poetsen :evil: Maar gelukkig daarna wel een gezellige avond.

@ Funny me hey wat een moeite =D>

@ Lindaa gefeliciteerd met hubbie!

Hier alles verder goed alleen krijgt Kyano zo uit het niets weer brulaanvallen :rolleyes: Net even naar het dorp gelopen en er was verder niks en meneertje zet het toch op een krijsen :confused: 10 minuten later alles weer goed :( Gisteren ook al 2x voorgekomen. Ik snap er niks van :( Nu ga ik snel hubbie nog even in de tuin helpen!

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, leuk gedaan! vind die voor je schoonma mooiste

18. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    nieuws!!!!

kyani is vandaag 7x bij mijn om a zlef gaan zitten en ging ook proberen op te trekken aan de tafel :D en nartuurlijk ha dik gene gsm of fotocamera mee :(
    dus kon er neits van vast leggen.

ennu ze heeft door dat ze in campingbedje kan slapen :D ze slapt nu op het balkon in d ezon in het bedje :D

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik vermoed dat vriendlief een moederdagkadootje halen is.....hij zei dat hij even wat loten ging kopen in het winkeltje beneden maar is al een half uur weg.... :D

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, of de weg kwijt ;)

Deel Deze Pagina