September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Ben benieuwd Eva.....

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    zo slaapt nu :D

3. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Lekker dat zonnetje bij jullie, hier is het maar grijs..

En Eva....issie al terug???

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Haha... ik neem aan dat jij niet in 1x een liter water drinkt...
    Diksap is gewoon drinken. Net zoals wij tussendoor een glaasje drinken. Dat vult toch niet, is gewoon voor je vochtpeil. En een koekje of rijstwafel vervult ook niet zoals een fles, maar dat is ook niet de bedoeling. Het moet een verzadigd gevoel geven zoals bij ons een appel of een liga doet.

Mike heeft gewoon 3 echt maaltijdmomenten en dat is ochtend, middag, avond. Alles er tussen is geen vulling, maar een tussendoor moment.

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Queen: schattig zeg! Maar is het bij jullie zo'n lekker weer dan?

Oh wat is dat PSP ingewikkeld zeg....

Aimar slaapt trouwens al vanaf 14:15 :confused:
    Ik heb ook gemerkt dat hij veel dingetjes ineens kan....misschien dat hij daarom zoveel slaapt....

Vriend is terug....met moederdagcadeautjes die ik al mocht openmaken :D Hij kon niet wachten....2 leuke kandelaartjes, de CD van PeP (band van mijn beste vriendin :D ) en wat cdtjes met kinderliedjes en 1 klassieke cd voor baby's....Zegt hij doodleuk: PFFFFF...wist echt niet wat ik voor moederdag moest kopen hoor....ben overal geweest....zucht :D Haha wat is het toch een lekker ding :D

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    draagdoek: wij beginnen altijd met Raven naar voren in de BB en dan als ze moe wordt of wij vinden het genoeg dan draaien we haar om en slaapt ze heel makkelijk in. Was echt ideaal in USA. Ze vond het geweldig in het bos om vooruit te kunnen kijken. Ik had niet de indruk dat ze overprikkeld raakte (is ook niet echt meer de leeftijd voor, ze wil juist alles zien).
    Maar zoals ik al eerder zei, de BB is niet erg comfortabel met dragen, zeker niet met een baby van 10 kilo...

@anno: wat goed zeg, allemaal fijne berichten van het CB front... SUper! En ongi dus nu weet je gelukkig wat het BV probleem was (al las ik gisteren over het 8,5 maand sprongetje waar ook een hoop stond over wisselend aan de borst drinken en weigeren etc)

@queen: wat een onwijs leuk ding op de kinderwagen! Wat is het precies?

@lindaa: waarom krijg je niet betaald dan in de vakanties? Leraren krijgen toch ook doorbetaald in schoolvakanties? Krijg je niet een urencontract? Dan wordt je toch op basis van die uren betaald?
    Jeeej, een tandje!

@parr: haha, jij ook een achteruitkruipertje?

@kaatje: oeps... kan gebeuren toch? Gelukkig kwam het weer mee naar buiten.

@lola: jaaaaaa, tandjes!

@ingeltje: je moet echt overal ogen hebben he? Raven hing in het snoer van de stofzuigen vanmorgen...

@steen: aggos, Femke niet in haar hum. Knufs voor jullie!

@Missy: ze krijgen ook rond deze leeftijd minder behoefte aan voeding omdat de minder hard gaan groeien in verhouding. Natuurlijk moeten ze niet aan de lijn maar je kunt op den duur gewoon een fles weglaten, liga met sap hoeft vaak niet eens (zoals wij vandaag ook weer niet aan toe komen met 3 voedingen, ontbijt papfles, fruit, brood met fles, warme hap, fles).

7. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Steen: voor het geval dat ik het later vergeet: heel veel plezier in EuroDisney!!

8. in oei ik groei? ga meteen kijken want d etroubles zijn nog niet voorbij
    wel heeft ze vanmiddag 40cc diksap op

verder iedereen over mijn hulpkreet heen gelezen?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo kate heeft vingerverven gedaan maar net als Aimar was het de meeste tijd huilen en ook wou zij de verf in haar mond stoppen :( dus gaf ik haar tussen door rijstewafeltjes haha. Maar goed 2 crea's voor de oma's zijn klaar :D

@queen ik zie die winnie de poeh ding :D hier ook :p

@eva als goed is heb jij mij een tijdje geleden op jou msn gezet. Dan kun jij mij altijd via msn wat vragen als jij er niet uitkomt ;)

@steen ah Femke niet in haar hum :( knuffs
    Ook nog veel plezier in Disney!!!

@wupje kyano ook al uit zijn hum :( knuffs

Nou ik ga eten maken voor Kate en lief gaat patatjes halen 8)

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Eva, ja was mooi nu niet meer nu is de zon 20min geleden vertrokken :(

Yule, is van tiny love dit is de site waar ik hem vandaan heb:
    http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... rk=52&m=52

zit met klittenband vat, kan niet zomaar losgetrokken worden, tenminste is kyani nog niet gelukt ;) als je wilt kan ik van alle 3 de speeltjes appart foto maken ;) zijn namelijk 3 losse speeltjes die je om zo ene beugel van d ebuggy doet of de maxi cosi

parr, welk winnie the pooh ding? Heb meerdere spullen ervan voor kyani
    die met ballonen van de foto die ik had geplaatst?

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    meiden met een quinny buzz!
    heb even een tip/mededeling.
    als je kindje straks ouder is gaan bij sommige modellen de gordels te strak zitten, als je naar de quinny site gaat en maild met dit, dan krijg je gratis een verleng stukje toegestuurd :D ik heb dit ook gedaan en krijg het toegestuurd :D
    kyani past er nog makkelijk in hoor maar als ze straks dus groter is moeilijker :D

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Steen, owjee Femke dus ook weer zo'n periode..
    Mike slaapt ook weer weinig en is ook chago.
    Zal wel weer erbij horen helaas.. ;)

@Eva, mooi geworden hoor de creaties! :D
    Wat lief van je vriend zeg! :D
    Mijnes heeft ook een kado gekocht voor me net..

@Queen, zooo Kyani gaat echt snel! Goed hoor! :whistle:

@Anno, heb je noodkreet wel gelezen maar ik heb echt geen tips voor je.
    Ik was zelf ook helemaal van slag toen zelfs Mike zo weinig dronk..
    En dat kwam toen echt door zijn keelonsteking, want erna was t weer over.
    Dus sorry..

Ben weer weg en ben er vanavond en morgen ook niet denk ik!
    Even lekker weekend houden met mijn kerels en morgen hele drukke dag.
    Eerst naar mijn ouders, Mike doet daar zijn middagslaapje..
    En erna naar Souders en daar doet hij zijn namiddag slaapje en gaan we gourmetten.
    Dus als ik morgen thuiskom, ben ik kapot en ga ik vroeg naar bed.
    Maandag weer werken.. pff.. word al moe als ik eraan denk hihihi!
    Fijne avond verder en fijne moederdag morgen! :D

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Queen: thanx voor de tip!!!

Ik heb eindelijk een foto weten te maken van Aimar tandjes =D> Wel zwaar overbelicht maar ze staan erop!

Drinken uit tuitbeker
    Ik heb het idee dat Aimar op zich de tuit wel snapt, maar de thee, water en diksap gewoon niet veel aan vind....hij neemt namelijk wel slokjes maar na 2 a 3 keer is hij er klaar mee, duwt dan of de beker weg of laat het weer uit zijn mondje stromen....ik denk dat ik straks maar eens de melk in de tuit ga doen...kijken of hij dan wel gewoon drinkt.

Ik laat nu trouwens de 90/3 fles weg. Normaal krijgt hij die na zijn groente, maar aangezien hij zijn groente pas om 17:00 heeft gekregen, vind ik het een beetje veel omdat hij om 19:00 alweer zijn laatste fles krijgt omdat hij dan zo moe is....

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @queen ja die ratel met ballonnen :D Kate vindt hem ook leuk, maar wel beetje zwaar nog hihi

@missy ik hoop dat je je gauw beter voelt!

Hier is ook de zon weg :(
    ooh lief is terug met patatjes :p

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @eva haha hoeft niet hoor meid ooit komt het wel. maar moest het wel ff zeggen hihi. leuke crea's voor je moeder en smoeder.

@parr hej patatjes das niet sonja proof he hihi.

zonet ff de stad ingeweest rene groeit op dit moment als een gek uit zijn shirtjes dus moesten ff nieuwe halen maar ja als je iets nodig hebt dan vind je natuurlijk weer niet zo leuke dus maar 2 shirtjes gescoord en 2 broeken. voor robin ook nog een leuk setje. lopen we dus in de stad lang een klein terrasje (lees 3 tafeltjes voor een raam) daar zit bijna nooit iemand omdat het midden in de straat ligt maar iig er zitten 2 mannen dus ik tegen hubbie kijk daar zit jan van veen (pianist) hubbie ja dat klopt. verder keek niemand naar hem dus hij zat wel lekker onherkenbaar te zijn maar wat is die man grijs geworden zeg oef.
    moest er wel om lachen want hij wild niet hekend wordn geloof ik hield stees zijn hand langs zijn gezicht.

16. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, graag gedaan. is gratis dus moest he tff delen. ik kreeg het te horen van de kraamhulp die een dochter heeft :D waar ik contact mee heb.

parr, okay, hie ris hij ok te zwaar.

kwam net op mijn gsm bv foto's tegen als je dat ziet dan mis ik het wel enorm hoor :(

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, leuke foto van de tandjes ondanks dat hij overbelciht is het wle goed te zien ;)
    hie ris nog nie tgelukt om foto ervan te maken is er namelijk 1 al goed door die je dus ziet zitten. maar ze doet altijd der tong ervoor/over

18. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Queen: Aan het lachen maken en dan klikken ;)

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    jale das heel meoielijk ahah ben altijd te laat of te vroeg haha.

20. heb gekeken en klopt dus staat een voorbeeld van een kindje wat 3 dagen de borst weigert en op oeiikgroei.nl staat dat je niet onzeker moet worden dus dat doen we dan ook niet. haha
    ze is ook ontzettend hangerig en wil alleen mama, papa is weer niet goed genoeg dus ik ga deze keer maar uit van een sprong.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deel Deze Pagina