September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @steen veel plezier

@anno gelukkig dat ze nu goed heeft gedronken en dat je wat geruster bent.

robin wilde vanmiddag zijn brood niet eten en van zijn fles dronk ie ook maar 90 cc (van de 210/7) dus mama was alweer in de stress over zijn slokdarm aangezien de artsen hebben gezegt als ie flessen gaat laten staan en s;cht gaat eten dan moet je bellen. hebben het aan gekeken maar zijn macaronie vloog erin gevolgd door vla en net de fles ook helemaal op. ga nu snel de was afhalen en xfactor kijken.

2. wij gaan ook x factor kijken

deze mama gaat languit op de bank thee drinken, ben er aan toe ;)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    @Eva: Waarom schiet je er niets mee op? Je mag per dag 10x stemmen via internet en smsjes zijn onbeperkt ;)

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
  5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hai 8)

Zo wij hebben ons eerste moederdagbezoek al achter de rug 8) Net na Kyano zijn slaapje naar smoeder geweest en daar gegeten. Gezellig maar Kyano weigerde toch weer om te gaan slapen en ondertussen was hij 4 uurtjes wakker dus toch maar naar huis gegaan. Hij heeft nu zijn flesje op en hubbie doet hem de luier en dan hupsakee het bed in! Die is echt ko dadelijk :) Hij ligt nu lekker maf te doen op het aankleedkussen, gek kind :)

@ Queen goed van Kyani dat ze zelf gaat zitten en optrekken =D> !!

@ Eva ach wat lief al moederdagcadeautjes :D

@ Steen in elk geval hele fijne vakantie en beterschap voor Femke!!

@ Missy ook een fijne moederdag morgen!!

@ Parr en Queen hé die pooh rammelaar hebben wij ook. Kyano vindt hem geweldig!
    Ha ha Parr ga gewoon lekker door met boob geven!!

Ik vind het nu persoonlijk jammer dat het geven van bv maar 4 maanden gelukt is. Mocht ik een tweede krijgen dan probeer ik het langer vol te houden. Maar goed als het niet gaat dan helaas. Zo ik ga die 2 mannen eens tot bedaren brengen want die maken er een gekkenhuis van :)

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Jale: ok ten opzichte van niet September baby's is het idd wel handig om zo via hier stemmen te krijgen....effe niet aangedacht :) Alleen wij onderling hebben er niets aan.....maar goed ik ga gewoon vrolijk op alle septemberbaby's stemmen zodat we de rest ver achter ons laten :)

@ Queen: Kyani deed toch ook mee? Tikte net haar naam in maar er wordt alleen een andere Kyani gevonden.... :(

7. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Ik denkd at je voor Kyani moeten zoeken onder Kyani Sylvia ;)

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

ZWAAI!

Matice heeft zich vandaag voor het eerst omhoog getrokken aan zijn bed :D
    Verder druk, druk, druk. Heb de komende dagen er nog een tweeling van bijna 2 erbij dus zal wel niet veel online zijn (what's new)

Veel plezier bij de X-factor. Ga nog even de wasophangen en strijken en dan naar bed.

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Gooo Matice!!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :)
    Levi heeft vanacht weer lekker doorgeslapen,en hij is vandaag 8 maanden :whistle:

Missy balen,maar je hebt tegenwoordig toch die algemene status.dus kunnen zij bij de HA post misshien ook wel de uitslag van je kweek zien

Krisstel, hebben ons fiets zitje bij de fietsenwinkel vandaan

Funny, zo das een mooie update. thanx !

Dreames, jeetje alweer 6 tandjes. gaat idd hard !
    Veel plezier morgen.. en zie je de 24ste :)

Eva, leuk geworden zo de moederdag kado's voor je moeder en smoeder.
    Lieve kadootjes van je vriend, je wordt maar verwend

Queen, lieve foto. lekker slapen in de frisse buitenlucht

Parr, daar heeft je vriend idd weinig van te zeggen. Als jij en Kate allebei van de bv genieten lekker zo lang mogelijk proberen vol te houden
    Zou jij voor mij nog even de lijst willen veranderen? zie dat Levi zijn gewicht en lengte niet kloppen. Moet 9050 gram en 71 cm zijn. thanx

babyvanhetjaar heb levi wel aangemeld maar eigenlijk nog geen poging gedaan om stemmen te winnen

Jekkia, Matice zich opgetrokken :whistle:

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    jekkia vloog voorbij goed meg van matice.

12. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    hoi meiden,

ff snel.
    Vanmorgen heel vroeg opgestaan om huis aan kant te krijgen want we hadden een bezichtiging om 11 uur. Was ff flink doorwerken, maar is gelukt. We zijn gaan toeren door de omgeving, huisjes kijken en daarna weer naar huis.
    Kijkers waren erg enthousiast, hadden al 20 apartementen bekeken maar vonden die van ons het interessantst. Helaas willen ze waarschijnlijk toch liever voor een huisje gaan en niet voor een apartement. Nou ja, we zien wel. Fijn om te horen dat er kijkers zijn die het heel leuk vinden.

Hoop dat het snel wat wordt in ieder geval.

Ga verder X-factor kijken!
    Doei!

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oja, Raven zit los (!), kruipt nog steeds achteruit en slaapt nog steeds beroerd in 's avonds. Moet zichzelf echt in slaap huilen. Staat ook in oei ik groei bij 8,5 maanden sprong. Dus het zal wel weer overgaan.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jee Raven zit ! :whistle: Fijn dat de eerste kijkers wel gelijk enthousiast zijn over jullie huissie...

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat gaat de tijd nog hard...3 daagjes oud.. en nu zo'n grote knul

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Een hele goede avond allemaal!

tweety> thnxx voor de tip meis ik ga hem onthouden
    ingeltje> Jenna vond het plaatje van Winnie erg leuk, ik liet hem zien en ze ging er steeds met haar vingertje heen.
    hahaha die foto met Julian en het boek :) ernstig geval ;) wow die zwartwit foto is zoooo mooi en lief!!
    pupke> veel plezier dit weekend!!!
    eva>wat leuk dat ze in de domenicaanse ook moederdag kennen. En wat een onwijs leuk idee die handjes stempelen met foto! denk dat jullie moeders het erg leuk gaan vinden. Heb je het op een tegeltje gemaakt of is het gewoon papier? Wat een lief kadootje van je mannetje!
    parr> hihi mannetje is je niet vergeten :D heeeeeel goed van hem! hmm onenigheid over het geven van BV tot 2 jaar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik 1 jaar wel genoeg vind maar het gaat erom wat JIJ wil!
    missy> als ik jou was zal ik maandag even naar de HA gaan met je blaas. Een blaasontsteking kan zomaar een nierontsteking worden als je medicijnen niet aanslaan.
    funny> jij bent echt niet wijs dat je die samenvattingen wil gaan maken :confused: maar wel lief. Hoe is het met je meisjes? ennuh Jenna heeft ook nog geen tandjes ;)
    jannes> ik denk dat het komt door woensdag, we gingen toen wandelen om schappies te doen maar er stond heel veel wind en vanaf donderdag was ze aan het snotteren maar misschien is het zwemmen wel de druppel geweest.
    kristel> ahh arme Britt ben je er al voor naar de ha geweest?
    dreames> Ha meis, fijn dat alles goed gaat! Demi al 6 tandjes :confused: Veel plezier morgen in Phantasialand en aankomende week in Landal!
    Linda> Gefeliciteerd met je mannetje!!!! :whistle:
    anno> jeetje meis, wil Julia alweer niet drinken :( ik heb geen tips voor je (Jenna krijgt FV) sorry. knufff Hoe is het vannacht gegaan? ow ik lees dat het waarschijnlijk een sprongetje is, dat zou fijn zijn :D
    freesia> Jenna rolt ook niet door in de box maar op het kleed is het net zo'n draaimolen :) ben echt benieuwd hoe die 2 elkaar vinden als ze elkaar zien :D
    steen> he bah een rotnacht :( :) gepoept in bad :) Veel plezier in Disney, doe je pluto de groeten van me (ik vind hem zó leuk :oops: ) Ow nee Femke ook niet lekker, hoop dat ze snel beter wordt.
    wupje> wat lief dat je naar Jenna vraagt, ik zal het zo ffies in stukje "ego" zetten. Hihi Kyano is een brulaapje, dan past hij goed bij Jenna dat is een gilaapje :D
    queen> yoehoe kan zelf gaan zitten en optrekken!!! :whistle:
    tweety> Jan Vayne hihi lekker bijdehand als je niet herkend wil worden dan op zo'n terrasje te gaan zitten :S
    kaatje> Levi 8 maanden :whistle: gefelicitaart!!
    Yule> ik hoop dat die mensen alsnog voor jullie huisje kiezen!!! en Raven kan los zitten :whistle:
    tuitbeker vs "gewone" beker> Jenna wil alleen water uit een bekertje of uit de oefenbeker van Difrax (tip van Jannes, again), uit de fles wil ze alleen maar melk.

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yule is idd positief dat de kijkers zo positief waren jammer dat ze waarschijnlijk voor een huisje willen ipv een appartement.

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Kaatje> wat een mooie creabea! Gek he dat het zo snel gaat.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja over 4 maanden sta ik gewoon zijn 1ste verjaardag te vieren.... heel raar als je dat bedenkt.kan me zo mijn bevalling nog voor de geest halen

20. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, klopt idd wat jale zegt ze staat onder kyani sylvia ;)

Deel Deze Pagina