September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje leuke crea

@roshi ja op de voorstraat bij dat ene kleine zaakje weet je welke ik bedoel de reiziger geloof ik dat die heet hihi.

jan vayne heb net nog ff gekeken hij was het dus idd wan hij heeft een concert hier in de grote kerk grappig dat ie dan zo op het terras zat hihi nou genoeg over hem.

2. @yule wat fijn dat het zo'n positieve reactie was.

@kaatje ja erg he hoe snel het gaat over 4 maanden hebben wij gewoon al het feestje achter de rug.
    nu gaat het nog sneller roept iedereen, ze gaan nu kruipen, staan, lopen binnen enkele maanden poe poe

ga zo mijn bedje opzoeken, hoor morgen wel wie er x-factor heeft gewonnen, hopelijk slaapt julia vannacht weer goed.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ego:

Jenna heeft vannacht goed geslapen, om 7 uur werd ze wakker voor haar flesje en had ze een volle poepluier daarna heeft ze tot 8.30uur geslapen. We zijn toen in bad geweest en daarna werd ze erg warm, getemperatuurd en... 39.7 koorts :( zetpil gegeven en lekker op bed gelegd. Om 12 uur werd ze weer wakker, wilde geen brood alleen de fles 160cc. Weer getempd 39.2 dus na 3uur weer een zetpil gegeven. ze heeft heel veel geslapen vandaag, ook een keer lekker samen op de bank, heerlijk :D Toen ze naar bed ging had ze weer 39.7 dus weer een zetpil en nu slaapt ze lekker rustig.

Morgen komen mijn schoonouders hier heen zodat Jenna lekker thuis kan blijven. Manneje gaat morgenmiddag met de buren naar voetbal. De laatste wedstrijd van Ado. De buurjongen stond gister met 10kaartjes voor de deur. Mannetje zei in eerste instantie dat hij niet wilde gaan omdat het moederdag is en vooral omdat het mijn eerste is (wat een schat) maar ik heb gezegd dat hij maar lekker moet gaan hij werkt zoveel de laatste tijd dat hij er ook weleens uit mag en nu Jenna ziek is kunnen we morgen toch niet weg (maar goed dat wisten we gister niet natuurlijk)

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :-k Ik heb er weleens van gehoord maar nog nooit zelf geweest.

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    roshi, hopelijk wordt ze snel beter. en slaapt ze vannacht ok goed.

ik ga afsluiten voor vandaag.

morgen naard e rommelmarkt om ff rond te snuffelen en de braderie te kijken.
    en lunch bij mijn pa brengen. (die gaat spullen proberen te verkopen)

dus welterusten meiden en tot morgen!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, ahh arme Jenna, hoop dat ze zich morgen een stuk beter voelt.
    Voor je mannetje idd ook wel eens lekker om er tussen uit te gaan..

nog één dan

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    trusten meiden ik ga ook robin zal wel weer komen vanacht *zucht*

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Deze kaart kreeg ik via de post:

Voorkant:

Binnenkant:

en deze kadootjes staan me nu vanaf het dressoir aan te staren:

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    truste meiden!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ow wat lief !

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    lief?? je bedoelt toch niet die kadootjes he... ik noem het marteling hahahahaha

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    roshi haha wat leif en leuk!

13. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Heb net even alles bijgelezen maar ff geen zin (sorry) om op alles te reageren.

Las dat veel kleintjes niet in hun hum zijn..sterkte allemaal! Hoop op een goede nacht voor jullie.

@Anno, hoop ook echt dat het sprongetje de oorzaak is. Zo frustrerend dat je niet weet wat er met je meisje aan de hand is.

@Yule, handig hé het zitten! Enne met achteruit kruipen komt ze er ook ;) Succes met de verkoop.

@Eva, leuk zeg de cadeautjes voor je moeder en schoonmoeder!

@Steen, Femke heeft ook nog last van darmkrampen of niet? Poept ze ook slecht? Wat doe jij hier precies aan? Sterkte met haar!

@Wupje, heel veel plezier in Euro Disney!!

@Roshi, nee nog niet bij de huisarts geweest..we kijken het nog even aan. Misschien wordt ze toch een billenschuiven ipv een kruiper. Oohh wat lief zeg..nog 1 nachtje slapen en dan mag je ze uitpakken. (Heb je al gevoeld en geschud ?? haha)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee bedoelde de kaart... kadootjes zijn gemeen.. Hubbie van Roshi, ze mag nu 1kado-tje uitpakken :)

Levi werd net ook 2x huilend wakker.spul voor tandjes en nu slaapt hij weer.

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    oke nou volgens mijn CB had je dan naar de fysio gemoeten :rolleyes: moest ik met Jenna toch ook eigenlijk, maar ik heb toen gezegd dat ze het wel langer deed en nu pas sinds een maandje vind ze buikliggen leuk :D (komt vanzelf ;) )

niet geschud wel gevoeld, ik denk dat het "goude" pakje een beker met een beer ofzo is. Het rode pakketje is van het KDV en dat is in ieder geval iets met haar voetafdruk want 2 weken geleden had ze nog restjes verf aan haar voetje :) en die groen/blauwe is van Douglas dus een luchtje :D maarja welke weet ik natuurlijk niet :evil: ikkuh veels te nieuwsgieruggggggggggg

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Yule: Joepie! Raven zit los!!! Dan is Aimar nu in zijn eentje een sloompie :)
    @ Roshi: beterschap voor Jenna! En wat een lieve kaart!
    @ Kaatje: Leuke crea zeg! =D>

Ik heb trouwens bij alle Baby van het Jaar-kandidaatjes een berichtje achtergelaten!

Aimar slaapt wat onrustig, hoesten en 3 keer huilen. Ik heb voor de zekerheid dentinox gesmeerd en voor het hoesten Tussikind gegeven, speentje en muziekje aan, hij sliep snel weer in maar even later moest hij toch weer even huilen...hmmm ik hoop dat hij vannacht wat beter slaapt [-o<

Meiden ik ga afsluiten! Trusten!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha.. hier nog maar afwachten.. het wordt iig geen gekocht cadeautje want dat lukt financieel gewoon even niet.... heb hier iig nog geen sporen van knutselen kunnen vinden.
    Krijg iig een ontbijtje op bed en hij doet morgenochtend de ochtendvoeding ( doet hij dit sowieso 9 van de 10x wel )

Ik ga morgen dus uitslapen ( nou ja tot 08.30 hopelijk )
    ontbijtje op bed
    douchen met levi..
    uurtje naar smoeder
    Levi naar bed en ik de auto schoonmaken van binnen en daarna........
    hoop dat het lekker weer is en dan lekker naar buiten met het hele gezin

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva zag het idd. thanx voor je berichtje. trusten.

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ja die kaart is echt superlief!
    gemeen he en zelf is hij niet eens thuis :( Zijn beste vriend is jarig en Jenna en ik zouden ook mee gaan maar omdat ze ziek is zijn we thuis gebleven. Hij zei wel dat ik om 00uur een kadootje mocht openmaken maar dat wil ik zelf niet, die paar uurtjes kunnen er ook wel bij :)

ahhh arme Levi :( hoop dat hij vannacht lekker doorslaapt [-o<

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik ga geld vragen voor mijn tips :D

Deel Deze Pagina