Goeiemorge dames! Als allereerste : FIJNE MOEDERDAG IEDEREEN !!!!! Ikben gistere ineens wegggaan zonder weltrusten te zeggen Mar me batterijen van me muis waren leeg en ik kon zo 1,2,3 geen nieuwe vinden. Dus heb epc gewoon afgesloten @ Kaatje: Moie crea's ! Ongelofelijk he , het gaat zo hard met onze beebjes ! Over 4 , of iets meer , maandjes hebben we dadelijk allemaal onze beebjes eerste verjaardag ! @ Roshi: Wat een lieve kaart en kadootjes !!!!Moeilijk is dathe als ze je zo aanstaren.. Zo hier werd ik vanmorge heel zachtjes wakker gemaakt door hubje , Jaimy lag ook al wakker op de grond te spelen , die heb ik helemaal niet gehoord ! Hubje had haar uit bedje gehaald en eten gegeven ( dat doet ie zoiezo altijd op zondags hihi) Een heerlijke vers afgebakken broodjes geur kwam me tegemoet , kwijl kwijl wat rook dat lekker Hubje had de tafel achter gedekt en op mijn bord lag een heel klein kadootje , daarnaast stond een tasje van Douglas. Heb als eerste het kleine kadootje open gemaakt en daar zat de letter "J" in van Jaimy voor aan mijn Armband Daarna hebben we ff gegeten en toen heb ik het kadootje van douglas open gemaakt , een heerlijk geurtje van Tommy Girl.. Zoooo lekker * Zwijmelt* Dus mama hier is lekker verwend door Jaimy en Papa ! Zo meteen ga ik Jaimy denk ff in bedje leggen want die is aan het chaggerijnen , denk dat ze moe is. Om 10 uur krijgt ze fruit : Kiwi ! en rond half 11 fietsen we ff naar me moeder Rond de middag zijn we weer terug want dan gaat me moeder naar me oma . En dan ga ik denk ik lekker ff frutselen in de tuin en spelletje doen met hubje.
Baby van het jaar dames: Wat staat er bij jullie hoeveel stemmen je beeb nog nodig heeft voor een finale plaats???
Heb een paar foto's door geneust en wilde dit ff met jullie delen Van dit : Auw auw , puf puf , blaas blaas Naar dit : Ons kleine meisje , Eindelijk daar is ze dan ! Naar dit nu: Ons heerlijke lachebekkie !
Aimar heeft al een tijdje zoiets grappigs: Wanneer hij windjes laat, luistert hij aandachtig naar het geluid (en voelt het natuurlijk ook ) en kijkt ons dan aan om vervolgens echt te schaterlachen Zo grappig @ Miracle: leuk die foto's zo achter elkaar! Ga ik ook eens een keertje doen!
Tnxs dames voor jullie complimentjes op de fotos Heb zoveel meer foto's die ik wel zou willen delen met jullie maar bijna op allemaal is een Boob van mij te zien. De VK trok nml meteen toen Jaimy geboren was mijn hempje omhoog om haar op mijn blote borst te leggen ,resultaat foto's met blote Boob @ Kaatje: Hmmm dat klinkt ook heerlijk !
moederdag: ik heb hubje er verschillende keren op geattendeerd in het kader van integreren en volgens mij is hij gister iets gaan kopen. alleen heeft hij nu volgens mij niet door dat het vandaag is hij is gewoon opgestaan als anders en is nu naar de sportschool. zal nog wel eens vissen als hij weer thuis is. vind het niet erg hoor, het is allemaal nieuw he! we hebben dus weer internet thuis, jeeej! nog een raadsel: kaatje, je 'kadootje' hebben we getest maar we kwamen hetzelfde probleem tegen. dus misschien dat het aan die paarse variant ligt? en nu mogen de andere dames raden waar het over gaat ingeltje weet het vast wel
FIJNE MOEDERDAG ALLEMAAL!!! Hier vanmorgen ook ontbijt op bed en een cadeautje van Britt (gemaakt op het kdv)..erg lief! Mijn man is nu aan het honkballen, dus ik ga straks met Britt op de fiets daar naartoe. Had gisteren de Bobike van de buurvrouw eraf geschroefd (is op vakantie)...ze vindt het helemaal geweldig @Gizem, jeetje dat klinkt inderdaad als een slechte nacht. Jammer van het zwemmen...toch veel plezier vandaag. @Roshi, en en en wat is het??? @Aimar, leuk nieuwe kleertjes, ben benieuwd naar de foto. Succes met de broodkorst. @Miracle, mooie foto's!! Wat een verschil hé.
Goeiemorgen! Allemaal een fijne moederdag! Toch wel bijzonder he deze dag! Ik werd vanmorgen gewekt door mijn lief met Raven op zijn arm die een slabje om had met 'Mommy's girl'. En een ontbijtje op bed! Ik had eerlijk gezegd helemaal niks verwacht want hij heeft tot donderdag in het ziekenhuis gelegen en tot gisteren nog niet de deur uit geweest. Gisteren stopten we even bij Etos voor de deur voor een bus Nutrilon, die ging hij toen halen en heeft dat slabje gekocht. Gisteravond was ik een beetje verdrietig omdat ik dacht dat mijn 1e moederdag ongemerkt voorbij zou gaan maar dat is dus toch niet zo! Hij zei dat hij er meer van had willen maken en dat hij het heel jammer vond dat dat niet gelukt was.... Nou ik vond het al heel lief! Raven kan sinds vandaag klakken met haar tong, heel grappig. Ze dronkt vanmorgen haar fles niet leeg, dat ken ik helemaal niet! Liet van de papfles gewoon de helft staan en moest 'm eigenlijk meteen al niet. Het is nu 3 uur geleden en ze lijkt nog steeds geen honger te hebben. Raar hoor. Denk dat ze tanden krijgt want de vorige keer at ze ook slecht en had ze ook dat huilen in haar slaap 's avonds. Nou we zien het wel. Fijne dag!
Pisum, haha heb je niet heel groot op de kalender "MOEDERDAG" geschreven Gelijk mijn kadootje maar uitgeprobeerd...zelfde probleem..zou dan idd aan paars kunnen liggen Yule, toch lief dat je mannetje nog iets heeft kunnen doen voor moederdag.Klakken met haar tong, leuk ! Hoop dat ze haar volgende fles wel gewoon lekker leeg drinkt Ik duik even met Levi onder de douche