@ Pisum: Ohh hahah toch wel Nu nog ff uitpuzzelen wat het dan verder kan zijn Ik ga nu ff off , even me luiertas klaarmaken en voor Jaimy kleertjes pakken. Ze is gistere al in bad geweest dus nu alleen maar aankleden en lekker ruiken. En dan op na me mama ! Tot vanmiddag !!
Goedemorgen meiden! Allemaal een hele fijne moederdag gewenst!! Ik vond het heel leuk vanochtend, papa stond samen met Kyano klaar in de kamer met allebei een cadeautje in de hand Kyano had zijn gedichtje met een foto vast en van papa kreeg ik een fotokalender van Kyano Ik had ook gevraagd om het gewoon simpel te houden dus ik vond dit erg leuk. @ yule yippie Raven zit zelf!! Hi hi dat klakken met de tong doet Kyano ook al een tijdje, het begon in de auto toen Dennis het voor de grap deed en wij vlak erna nog een keer hetzelfde geluidje hoorden.....Kyano dus @ Kaatje mooie banner zeg!! @ Roshi ha ha zullen we brulaapje en gilaapje eens koppelen??? Krijgen we vast een leuke mix Zo meiden allemaal een fijne dag vandaag!
miracle, leuke foto's! hier meo tik mijn eigen verwennen haha, ben alleen met kyani broer ligt nog gestrekt in bed. om 12uur naar mijn pa op d erommelmakrt broer wilde persee mee smste hij. en ik hebzijn auto dus meot wel gehoorzamen net leuke foto's gemaakt van kyani kom he tzo ff spammen!
@ Pisum: haha in het kader van integratie Moest erg lachen om je verhaal! hihi En ik heb al zo'n vermoeden waar het paars/oranje verhaal over gaat Ik ga er hier zo eentje weer in bedje slingeren (zoals Tweety dat eerder zo leuk zei...) omdat hij alweer moe begint te worden. Waarschijnlijk ben ik straks nog wel online! @ Queen: moet je nog maar 17 stemmen??? Of heb je nog maar 17 stemmen???? :
nieuwe manier van slapen vanmorgen: Samen met mama (let op de romper ) : Speciaal voor vandaag Speciaal shirtje voor vandaag
Goedemorgen allemaal, Fijne moederdag!! Hier heerlijk uitgeslapen en toen ik de slaapkamer uitkwam, hing het hele huis *boven en beneden* vol met post-it briefjes met tekstjes erop "liefste mama" "houden van jou" "xxx-jes" "je bent een kanjer" etc. Echt overal!! Op de badkamer, in de hal, op de trap, in de keuken, woonkamer en zelfs in alle kastjes die ik opentrek. Heb ze net verzameld en het zijn er bijna 100. Lief he... Verder had S. placemats gemaakt met Sara loves Mama erop (met hartjes, bloemetjes erop) en een heerlijk ontbijtje klaargemaakt. Van Sara kreeg ik haar voet in het gips van het KDV en een natte zoen. Haha... Verder geen cadeautjes, maar dat wilde ik ook niet. Wilde een home-made verrassing... nou dat is gelukt Zo ga me nu douchen om straks naar de oma's te gaan. Fijne dag allemaal!!
Baby van het jaar: ik probeer ingelogd te stemmen, maar het lukt me niet. Denk dat site erg druk is of zo. Probeer het later nog wel een keer. Nou moet ik nl echt gaan douchen...
Baby van het jaar: Volgens mij is ie langzaam ja, want blijf op 28 stemmen steken, maar weet dat er al meer dan 28x gestemd is...
Hier de links om te stemmen op onze baby's , moeten we nog maar even een paar keer voorbij laten komen! (de rest van de week ) Allemaal stemmen vanaf 10 mei! 1. Stem hier op de mooie Gizem! 2. Stem hier voor de prachtige oogjes van Levi! 3. Klik hier voor onze supertwins Anna en Sophie! 4. Stem hier voor goedlachse, vliegensvlugge Kyani! 5. Stem hier voor altijd vrolijke Julian! 6. Stem hier voor lekkere krullenbol Aimar! 7. Stem hier voor de prachtige Julia!
Whahahahaha moet nog meer dan 231 stemmen krijgen om door te mogen naar de finale hahahahahahahahahahahaha!!!