September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    oja, wordt er nog gesonjabakkerd (T?) door de meiden hier?

2. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    thnx yule.

3. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik heb ook een beetje gemengde gevoelens bij deze moederdag. ik voel me namelijk ook een beetje rot omdat mijn zus gewoon nooit moederdag zal kunnen vieren. Ja voor mijn moeder maar niet met kids van haar. Ik heb zitten denken om namens Aimar iets voor haar te maken, maar vond ik ook weer niet zo gepast. Dus nu heb ik besloten om op een bepaalde zondag (nader te bepalen) bij haar op de stoep te staan met Aimar en een knutsel namens van hem en haar dan te verrassen. Maken we gewoon zelf een TiTa-Tante dag ofzo!

@ Anno en Queen: Sterkte vandaag, ik hoop dat jullie vandaag mooie herinneringen aan jullie moeders met je familie kunt delen. En vooral dat jullie genieten van jullie eerste moederdag met jullie meiden!

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    @ Eva, wat een lief idee!

@Anno en Queen, lieverds, ik denk aan jullie vandaag.

@ Yule, ik weet niet of er vaak een clou aan vast zit. Soms is het gewoon het rare taalgebruik dat grappig is. Aparte humor is het wel,beetje vaag hahaha.

@ Ingeltje, mag ik een foto van de mijne sturen? :oops: :)

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, leuk idee een tita tante dag! :D

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hi hi ik ben vanochtend bloemen gaan halen voor mijn moeder en ik haal die altijd op de bloemenshop bij het station in Roermond, nou ik kwam om iets over 10 aangelopen......er zijn nog ruim 20 wachtende voor u :confused: :) En een bloemenzee...niet normaal :rolleyes: Ze waren geloof ik met 8 mensen aan het werk en nog zoveel wachtenden. Ik wist dat het druk zou zijn maar ik haal de bloemen altijd daar, zijn helemaal niet duur en kwalitatief heel goed. Ik had nu een heel mooi bosje tulpen met groen en nog een bos gele rozen met blauwe bloemetjes (weet de naam niet :oops: ) voor net 13 euro! Dus missie weer geslaagd. Als Kyano dadelijk wakker wordt gaan we naar mijn moeder.

@ Anno en Queen dikke knuff voor jullie. Kan me heel goed voorstellen dat dit moeilijke dagen zijn :( Jullie mams kijkt van boven mee naar jullie en jullie lieve meiden en zal supertrots zijn!!

@ Eva dat is ook een heel leuk idee tita-tante dag! :D

Ik ga even Kyano zijn fruithapje maken 8)

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Freesia: ik heb net zelf geprobeerd een leuke lolcat te maken....maar ben nog niet zo goed in de tekst op een leuke manier neer te zetten :) Hier de link:
    http://mine.icanhascheezburger.com/view.aspx?ciid=4145950

Ik ga Aimar zo wakker maken want dan kunnen we naar mijn mams toe....pfff wat slaapt dat kind veel zeg! En als hij wakker is, vindt hij het heel moeilijk om zichzelf te vermaken.....herkenbaar????

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gatver, ik baal en kan alleen maar janken nu ik lees hoe jullie verwend zijn door man en kind. Gun het jullie van harte hoor,maar Ferry heeft dus echt niets geknutseld :evil:

Hij klust ieder vrij moment bij zijn moeder, is voor zijn broer bezig...maar nergens een gaatje voor mij... ik ga de auto uit stofzuigen

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey dames !

Nou zijn wij ook weer na een "Helse" middag.. Ging niet zoals gepland :(
    Alles was ingepakt en al Jaimy zat in de fietskar , klaar om naar oma te gaan. Toen gebeurde er onderweg iets waar ik altijd al bang voor ben geweest..... Ik ging keihard onderuit , wat er gebeurde weet ik niet meer goed behalve dat ik snakkend naar adem op de grond lag en kijkend of Jaimy wel in orde was. De kar stond gelukkig nog rechtop en Jaimy zat te lachen. Er kwamen 2 oude mensen naar me toegerend en die hebben me geholpen.
    Ik heb 2 ribben op dat moment weg voelen schieten en mijn eerste gedachte waren "Onee die zijn gebroken !!" Daarna was mijn eerste reactie: Ohh mijn moederdag kadootje :( " En toen begon ik te huilen :oops: De oude man heeft jaimy met de kar terug op het fietspad gezet en ookmijn fiets recht gezet. De oude vrouw heeft mijn wonden schoon gemaakt met desinfecterend spul. Gelukkig zijn het maar een paar schaafwondjes , mijn schouder onderarm en mijn jukbeen zijn tot bloedens toe afgeschaafd en heb ik op mijn benen hier en daar schaafwondjes ( had gelukkig een lange broek aan).
    Toen ik weer adem kon halen en alles weer redelijk rustig was ben ik langzaam terug op de fiets geklommen richting me moeder. Op de fiets belde ik me moeder om te zeggen dat ik wat later kwam opdat ik gevallen was maar het enigste wat ik huilend uit kon brengen was dat me moederdag kadootje kapot was. Me moeder vroeg of ik niet spoorde en of alles wel oke was met mij en Jaimy.Daarna heb ik hubje ook even gebeld en weer zei ik alleen huilend dat me moederdag kadootje kapot was gegaan :( :( :oops: :oops:
    Bij moeder aangekomen heeft ze me geholpen met Jaimy e.d. Ik stond helemaal te shake en alles deed zeer , gelukkig heeft mij oom EHBO gehad en die heeft gekeken of mijn ribben nietgebroken waren. Zover hij kon zien en horen niet maar hij vond het wel slim om ff naar de HAP te gaan.
    Ik was van de schrik bekomen en had zoiets van ;) dat zit wel goed doet geen pijn meer... Helaas kent mijn moeder mij goed genoeg en al snel kreeg zijin de gaten dat ik wel pijn kreeg aan me ribben en schouder. Heb toen besloten om toch maar ff naar de HAP te gaan..
    Moest daar om half 1 zijn en de arts was heel kortaf :( Volgens hem was ik te laat en wilde hij alleen maar kijken en luistere of ik niks gebroken had , voor verdere klachten moest ik morgen maar naar de HA gaan... :confused:
    Gelukkig zijn mijn ribben en schouder niet gebroken maar er zijn 2 ribben zoiezo zwaar gekneusd en zo ook mijn schouder. Hubje moet mij vanacht om de 2 uur wakker maken ivm een hersenschudding omdat ik dus ook met mijn gezicht op de grond ben gevallen.
    Verder mag ik 2x 4 PM per dag innemen maar ik pak liever een ibuprofen 400 die werken bij mij iets beter.
    Gelukkig gaat het nu wel alweer en morgen zal ik behoorlijk bont en blauw zijn..En zal ik moeite hebben met me arm bewegen , kon net al met moeite Jaimy optillen.
    Ben erg geschrokken en was erg bang dat Jaimy ook was omgevallen maar dat was gelukkig niet zo , ze heeft er niks van mee gekregen.. Gelukkig maar.

Me moeder vond haar moederdag kadootje gelukkig wel mooi er zit een klein gat in en is een klein beetje gescheurd maar ze zei dat ze hem wel plakte aan de achterkant en ze vond hem nu nog meer hebben :D ( Canvas doek met 2 voetjes van en handjes van Jaimy en in het midden mijn hand)

OEfff lang verhaaltje geworden :oops: :oops:

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    filmpje kyani in de box staan met 1 hand vasthouden :D
    ga hem uploaden en dan kunnen jullie kijken.

wupje, ja dat doen onze moeders zekers.

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    kaatje, je bent neit de enigste hoor ;) hier ook niets geknutseld of verwend. alleen een beker met gele spekkies met daarop rood hartje van de gastouder via kyani dan voor mij.

maar verder vandaag dus neits hoor ;)

12. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    miracle, zo he das echt een niet geplande moederdag. heel veel sterkte en hopen dat je neit veel pijn krijgt van de val.
    dikke knuff! wel raar dat arts van de hap zo kort af was.

13. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Hallo,

Zijn weer thuis van de twee oma's. Ik heb van mijn ouders een geweldig mooie leren tas gekregen voor mijn eerste moederdag. Zo'n lekkere grote schoudertas. Ben er zoooo blij mee, ook om het lieve gebaar.

En wat kent mijn mama me toch goed. Zei vorige week nog tegen mijn vriend: heb wel zin in een nieuwe tas. Hij vond het natuurlijk onzin *liggen er weet ik hoeveel in de kast*, maar mijn moeder had gedacht: ze loopt al weer even met deze... tijd voor een nieuwe :D

@Miracle: o heb jouw verhaal vol spanning gelezen. Wat zul je geschrokken zijn!! Gelukkig zijn er nog lieve mensen op de wereld die je meteen geholpen hebben. Hoop dat je niet teveel pijn houdt.

@Kaatje: kan helaas niets voor je knutselen, dus digitaal een knuffel van ons!

@Anno en Queen: jullie ook liefs voor vandaag Jij zeker Anno, met dinsdag voor de boeg.

@Lola: bedoel je zo'n G4 kaart voor je DS? Die hebben mijn neefjes en nichtjes ook. Staan echt alle spellen op die je maar kan bedenken.

@Eva: wat een leuk en lief idee... tante dag.

@Freesia: nou ben jij alsnog even goed verrast door je man. Leuk hoor.

Zo ga ff lezen. Als Sara wakker is, gaan we nog even lekker een stukje fietsen.

xxx

14. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Net de opvolg autostoel in de auto gemonteerd :D kyani vind het prachtig!
    Wel op de ligstand maar het is wel beter zo.

kyani en de autostoel (slechte foto is met gsm gemaakt):

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    filmpje van kyani is nog aan het uploaden tjee... wat kan dat lang duren zeg :(

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Queen enJannes: Bedankt meiden , heb nu een ibuprofen ingenomen ( uur geleden) en nu is de ergste pijn weg :)

Ben een paar foto's van vanmiddag aan het up-loaden toen we eenmaal lekker in de tuinzaten bij me oma...
    Zal ze zo ff showen :D

17. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    miracle, mooi dat de ergste pijn weg is. is niet fijn namelijk.
    ben benieuwd naa rje foto's

ik ben ook foto's aaneh tplaatsen op kyani der site.
    daar zet ik ookhet filmpje neer want als ik ehir neerzet speelt hij niet af :(

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Na mijn valpartij vanmiddag maakte dit het toch weer goed :D

Lachend een speeltje op willen eten !

Wat doe jij mama?

Iets nieuws ontdekt , heel hard hijgen met je tong naar buiten !

Kijk mama , mijn speeltje kan dat ook !

FF rustig doen...

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    En laatste...

Lachen , hijgen en je tong naar buiten ! Ik kan het allemaal !

Mijn heerlijke meissie !

Ik word moe mama...

Nog een keer gek doen met Tanti !

En de moederdag kadootjes.. Foto is een beetje wazig

20. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Miracle: hey dat speeltje heeft Sara ook. Heb ik al ff geleden opgeruimd (wissel speelgoed regelmatig om). Ga hem toch maar weer eens tevoorschijn halen. Toch wel een leuk ding!
    Leuke foto's ook...

Deel Deze Pagina