September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    leuke foto's :D

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @miracle: jeetje zeg, hij hebt een smak gemaakt! Dat was echt heel erg schrikken zeg. Dat je niet weer weet wat er precies gebeurde zegt misschien wel dat je toch op je hoofd gevallen bent idd... Hopelijk gaat het een beetje met de pijn, want gekneusde ribben doen verrot veel pijn. Als je een tijdje pijnstillers moet gebruiken kun je toch beter 4x2 PM per dag nemen. In principe moet dat goed werken omdat je het dan constant in je bloed hebt (werkt beter dan PM nemen als je al pijn HEBT). En ibuprofen kun je beter niet langer dan een paar dagen gebruiken anders kun je maagproblemen krijgen.
    wat nog wel goed zou kunnen helpen tegen de kneuzingen en blauwe plekken zijn Arnica druppels (natuurgeneeskundig middel wat ook na de bevalling heel goed helpt tegen zwelling en blauwe plekken etc, bij mij hielp het in ieder geval geweldig!)
    Sterkte!

@jannes: wow! een nieuwe tas, gaaf hoor!
    Mijn moeder heeft niet eens gebeld... ik kan haar niet bereiken.
    Van de week zei ze dat ze langs wilde komen vandaag maar ik zat er eigenlijk niet op te wachten na vakantie en hectische week met ziekenhuis opname van J. Ik wilde vandaag lekker met zijn drietjes zijn. Dus ik zei dat ik donderdag nog niet kon inschatten of het zondag zou lukken (vandaag dus). Daarna was het gesprek snel afgelopen (ze was gepikeerd) en ik heb haar niet meer gesproken. Beetje jammer.

Net ff lekker gewandeld in het zonnetje maar J. kon nog niet ver lopen, hij ziet nog steeds zo wit als een vaatdoek en na 10 minuten wilde hij weer terug (en dat voor iemand die normaal moeiteloos 15 km hardloopt.... toch niet helemaal goed dus nog).

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Yule: jammer dat je moeder niets van zich heeft laten horen. Soms lijkt het wel of je niet gewoon eerlijk kan zeggen dat iets niet uitkomt, zonder dat mama's en s-mama's gepikeerd raken. Hoop dat je vriend snel weer de oude is!

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Yule: Ja heb volgens mij een black out gehad wist ff helemaal niks meer... Hmmm klopt wel wat je zegt betreft de PM en de ibuprofen. Maar ik weet van de ibuprofen dat ie zeker aan slaat een PM duurd altijd zolang :oops: Maar houd er wel rekening mee , misschien dat ik vandaag verder ga met PM en dan morge ibuprofen pak omdat morge de pijn het ergste gaat worden. Dan slik ik alleen morge .. Bedankt voor je advies :)
    En ook voor de tip van de druppels ! Waar kun je die halen ?

@ Jannes: Dat speeltje is´Jaimy der favoriet ! Als ik der speelgoed verruil , wat ik hier ook regelmatig doe , gaat ze zoeken naar dat speeltje !
    Hahaha , Sara heeft hem ook ! Grappig Vince heeft nml ook !

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    nieuwe foto's op de site van kyani :D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, jeetje wat schrikken.gelukkig is Jaimy ongedeerd gebleven en ben jij er ook naar aardig goed vanaf gekomen.knuff
    Leuke foto's van Jaimy.

Heb Ferry even goed laten weten dat ik het echt niet tof vond dat hij van de week niet even heeft vrij gemaakt om iets te knutselen ofzo. ben mijn frustraties gaan botvieren op de auto schoonmaken en lekker een pot janken.
    Toen ik met de auto bezig was is Ferry met Levi aan de knutsel geslagen. Resultaat zal ik zo wel even plaatsen.

Toch was ik na zijn kadootje nog best in een chago baalbui..maar vriendin maakte alles goed.stond opeens voor de deur met kleine hummel van 1 week. even lekker vast gehouden.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ow ja en levi heeft vandaag voor het eerst rozijntjes op.meegekookt met zijn appel

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @miracle: gewoon bij de apotheek en drogist te verkrijgen.

@kaatje: rozijntjes heb ik idd ook al een keertje gegeven, in prutje met courgette, rijst, tomaat en beetje kaneel. Vond ze heel lekker!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi vond het volgens mij ook wel lekker. kauwde er iig goed op dus daar was ik al lang blij mee :)

10. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp

ff showen :D

kaatje, ok dus wel een knutsel werkje, snap dat je daarna evengoed nog in een shaggie bui was ;)

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Yule: Oke tnxs voor de tip !

@ Kaatje: Een dikke knuff ook voor jou ;) Gelukkig maakte het hummeltje van 1 week oud ook heel wat goed ! Ben wel benieuwd naar wat je gekregen hebt.

Ga weer ff op de bank liggen samen met hubje en Jaimy.
    Heb nu het gevoel alsof ik enorm in me maag gestompt ben , geen prettig gevoel..
    Net ff me schouder en arm schoongemaakt met afgekoeld gekookt water , ziet er gelukkig al schoon uit. Straks gaas er op met betadine voor vanacht en dan kan ie er tegen aan..
    Al vrees ik wel voor een weinig slapende nacht met pijn en elke 2 uur wakker zijn :(
    Gaat vast goed komen..

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yule hier nog aan het sonja bakkerren alleen vandaag moest ik van mijn ouders een sas dag nemen hihi ze hadden moorkoppen gehaald. hmmmmm.

@miracle o meid wat schrikken. pfff gelukkig heeft jaimy niks. hoop dat je spierpijn morgen meevalt. fijn dat nu iig de ergste pijn weg is. leuke foto's heb hier dezelfde slabber voor robin hihi.

zo hier ook weer thuis gezellie wezen shoppen geslaag voor shirts voor rene straks nog ff passen. even nar mijn ouders geweest en een lekker gebakje gegeten hmmmm sorry sonja :) verder niet vel bijzonders gedaan gewoon de dagelijkse dingen wasje gedraait en opgehangen gestreken. straks nog ff een wasje draaien en ophangen het is echt heerlijk weer dus droogt lekker snel buiten.

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    hier ook al zo'n leuke dag...

heb nog wel een leuk moederdagkadootje gekregen, maar toen kwam de vrouw van mijn mans baas langs voor een kopje koffie en om te vertellen dat mijn man geen nieuw contract krijgt wegens de economische crisis, slik :cry: pfff ik zit even met de handen in het haar. zijn contract loopt op 1 juni af en ze willen hem nog wel een extra maand geven zodat hij wat tijd heeft om wat anders te vinden. maar zijn Nederlands is nog niet zo goed en dat is voor de meeste banen toch een vereiste. hij werkt er hard aan hoor en boekt vooruitgang, maar hij kan zich soms moeilijk uitdrukken en snapt niet alles.. bweh ik zie het even negatief in :(

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pisum, allereerst een dikke knuff... zijn baan kwijt raken is wel het laatste wat jullie kunnen gebruiken, en idd als je geen goed nederlands kent, dan maakt dat de kans ook niet groter.

Gemaakt door Pisum
    Gemaakt door Pisum
    Gister bij oma
    Schatje
    Mijn kunstwerk voor moederdag
    Ik help wel met stofzuigen mam
    Op de grote fiets

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Er zitten echte bloemen in het kunstwerk, en die staan in een glaasje waar ook water in kan :)
    Nu gaan ze iedere dag verse bloemen voor me plukken :)

16. meiden, jullie zijn lief!

@kaatje jeetje balen zeg, gelukkig toch nog een knutselwerk en het kleine hummeltje vastgehouden knuff

@miracle dat is even schrikken zeg! knuff en hopelijk morgen niet totale spierpijn !

julia heeft mij een mooi moederdag cadeau gegeven zal zo een foto spammen!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Pisum: jeetje wat een vervelend nieuws! Hoop dat je man snel iets anders vindt.

@Kaatje: alsnog een leuk knutselwerkje!!

@Miracle: rust maar goed uit. En succes vannacht.

@Tweety: ach op moederdag hoor je nou eenmaal gebak te eten. Heb ook stuk vlaai en een wafel met aardbeien gegeten. Heerlijk.

Tis rustig hier...

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja is idd erg rustig hier.

levi wordt weer even hysterisch wakker... lang leve de tandjes. Af en toe ontroostbaar. zielig hoor :(

19. @pisum jeetje wat een nieuws en dat op zo'n mooie dag, hopelijk vindt hij snel iets, moeilijk hoor in deze tijd. knuff

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. kado gemaakt door julia

stoeien met papa

uiteindelijk lekker bij mama in de draagdoek in slaap gevallen en lekker gesnurkt op het kleed

maar dan het grootste kado:

julia dronk zo even 60cc zelf, mama is super trots!

Deel Deze Pagina