Was gelijk mijn volgende vraag: vind je het wel leuk? Kan me namelijk je gevoel helemaal voorstellen....
Hoi allemaal! @ Kaatje: een beetje een baaldagje dus....Maar ik kan je geruststellen: mijn vriend had ook niks geknutseld met Aimar hoor! Is hij helemaal geen typ voor. Vond het al leuk dat hij aan een klein kadootje gedacht had! @ Anno: leuke foto's! Volgens mij heb je erg kunnen genieten van je 1e moederdag! Ik open net Sky Radio baby van het jaar. Staat er het volgende: Er is 1 keer per SMS en 78 keer online op Aimar gestemd. Aimar heeft momenteel een grote kans om vandaag in de finale te komen! Ik weet alleen niet of ik het serieus moet nemen aangezien hij vanmorgen nog 1200 stemmen nodig had om kans te maken....die site is volgens mij flink overspannen En ik kom nog even foto's spammen: Samen met mama op de foto, fotograaf had ons alleen niet helemaal goed in beeld Dat krijg je hè, als ik normaal de foto's neem Aimar met de bijtring die van mijn vader is geweest (dus uit het jaar 1955 ) Dat is Aimar's favo speeltje bij mijn ouders: Stoer doen met papa: Wat vinden jullie van zijn nieuwe overhemd? @ Miracle: jemig wat een verhaal van je valpartij! Ik hoop dat je niet veel pijn hebt nu je ibuprofen slikt. Gelukkig stond de kar van Jaimy nog rechtop! Knuffel!
Nou kom op, dan vertel ik het wel, maar heeeeeeeeeeel zachtjes zodat niemand het hoort: het waren CONDOOMS
Nou om 21.30 uur werd levi weer over de zeik wakker. tot 21.50 bezig geweest met troosten wat niet lukte. Uiteindelijk nog maar 100 cc melk gegeven. ging er gelijk in. toen huilen voor meer maar toch op bed gelegd.. geloof dat hij nu in slaap is gevallen.
En nu staat dit op Sky Radio verkiezingsite: Er is 1 keer per SMS en 78 keer online op Aimar gestemd. Aimar heeft nog ongeveer 1804 stemmen nodig om vandaag een finaleplek te bemachtigen. Ben bang dat dit laatste klopt....
Eva Hmm dat is raar, bij mij staat er dit: Er is 0 keer per SMS en 89 keer online op Julian gestemd. Julian heeft nog ongeveer 1794 stemmen nodig om vandaag een finaleplek te bemachtigen.
@ Ingeltje: het leek me al zo sterk toen ik het eerste berichtje las Maar ik vraag me toch altijd af hoe al die mensen aan zo belachelijk veel stemmen komen.... :-k Meiden ik ga zo naar bed. Morgen alleen een ochtend werken aangezien mijn moeder niet kon oppassen. Wel vroeg op.....
Hallo mama's! Onze eerste moederdag zit er weer bijna op 8) Ik vond het een erg leuke dag, ik had niet gedacht dat het me toch zo zou raken Ik heb van mijn papa en mama ook nog een cadeau gekregen; de cd en dvd van Wit Licht van Marco Borsato Erg lief dat ook zij aan mij gedacht hebben! Verder heb ik het idee dat Kyano echt in zijn sprong belandt is Ik heb in oei ik groei gelezen en zoveel herkenbaren dingen. Alhoewel de sprong eigenlijk pas bij 8,5 maand is maar ja Kyano is ook 2 weken te laat geboren dus het kan wel. Vandaag ook 2x gehuild voordat hij ging slapen en een uurtje geleden werd hij brullend wakker. Hopenlijk slaapt hij nu lekker door [-o< @ Miracle oh jeetje meid dat is schrikken Veel beterschap! Maar wat leuk dat je een brusje krijgt !! @ Queen welke opvolgstoel heb jij? @ Pisum hè bah wat een nare mededeling Dikke knuff @ Anno wat goed van Julia =D> @ Azeb hé weer terug! Fijn dat jullie het leuk gehad hebben @ parr ik kan me jouw gevoelens helemaal indenken. Hopenlijk gaat het herstel nu wat sneller nu je ook weer wat meer met oefeningen bezig bent @ All wat een lieve foto's weer gezien!! Zo ik duik mijn bed in. Welterusten meiden 8)
@azeb welkom terug! @kaatje gave filmpje! Ik kan wel op mijn rug liggen om te vliegen (deed ik ook met Levi ) maar daarna omhoog komen? nee leuke banner! Ik loop hier ook in zw.broeken en die zwarte broek di e ik bij jou aan ha die mij nu veels te groot is. Ik weet idd wat je bedoelt! en wil drm mijn oude broeken weer aan wil die rekbare band niet meer om mijn buik hebben, je ziet hem elke keer onder mijn top @miracle tuurlijk mag jij dit ook verwarrend vinden! en ook leuk! Ik dacht dat het plus punt met spiraal was dat je juist niet hoefte te wachten met weer zw worden : @roshi hij doet het nog niet.. knuffs voor jenna! @queen Kate staat ook, maar niet los. Maar wel voor een hele tijd ik hof haar alleen vast te houden bij haar heupen omdat zij gauw wiebelt en dan valt zij om.. die film.. GE-WEL-DIG! @jekkia jou vergeten heb je er wat van gezegd?? knuffs
Kleding: Ik heb al mijn zwangerschapsbroeken (3) helemaal afgedragen, zijn stuk zelfs nu. Heb nog 1 broek die past en nog een oude van voor de zwangerschap en die ging eergisteren stuk omdat de knopen er afsprongen Ik merk ook dat minder eten bij mij niet helpt.. dat doe ik al een maand. Maar toen ik vrijdag een stuk heb gelopen met Julian in de draagdoek was ik gelijk een kilo kwijt de volgende dag! Meer bewegen dus... want ik heb allemaal rokken aan tot onder mijn oksels... het enige wat nog past
SPAMTIJD! Julian met zijn borstvoedingpannenkoek: Julian met Gijs en zijn moeder en zus en de bij die hij vorige week heeft gewonnen op de kermis met touwtje trekken: Lekker buiten gegeten vanavond bij smoeder en het zal overal Kijk eens hoe vies ik ben De cadeaus van kdv: en Julian in bad met een censuur-krab op zijn edelen delen hihihi Trusten allemaal! xxx