Par, ik vind dat toch zo'n leuk hoedje! Ikke wil die ook voor Jil!! Mooie foto's zeg. En een knuffel voor jou. Ooit kun jij weer rennen met de kids! Eva, leuke Lolcat! :-D Eigen foto? Miracle, wat een schrik zeg Hoop dat je morgen niet al te veel spierpijn hebt. En wat een nieuws! Leuk hoor, hoe oud is je vader? Pisum, wat een klotenieuws Knuffel. Ingeltje, ow gelukkig heb ik dan geen foto geplaatst hahaha! Azeb, welkom terug! Klinkt als een heerlijke vakantie. Kaatje, jammer van Ferry, maar hij heeft het toch nog goed gemaakt. Jannes, gaaf een tas! Tassen heb je nooit genoeg :-D Anno,wat goed dat ze uit een beker drinkt! Fijn zeg! Queen, echt zo raar om Kyani te zien staan. Wat een vlotterik zeg! Jekkia, jammer dat ze je vergeten zijn Niks geknutseld ook?
Met mijn moeder op het kleed In mijn oude kinderstoel (meer dan 80 jaar oud is ie) Met papa In slaap gevallen aan de tiet, even in de wipper geslapen.
Parr, haha ja het is idd het omhoog komen wat niet zo makkelijk gaat leuke foto's ! Inge, wat is Julian toch een lekker ding. Snel het laatste stuk van de dvd afkijken..wordt alweer veel te laat.. morgen werken
@miracle: wow! Gefeliciteerd! Snap dat je het leuk vind, maar een beetje een dubbel gevoel lijkt me ook heel normaal hoor! Het is toch wel een beetje een rare situatie voor jullie zo.... Mag er allemaal zijn toch, die emoties! @kaatje: kilo of 5 minimaal en liefst 8 kg. @parr: leuke foto's van jullie buiten! @freesia: oh wow, gaaf die stoel! In USA hadden wij een antieke stoel te leen van vrienden van onze familie daar. Die was ook echt heel oud al en echt zo 'little house on the prairie' achtig. Met een opklapbaar blad. Echt gaaf! @ingeltje: ook leuke pics! Ik ga naar bed, heb net Australia gekeken, mooie film! Doei!
@ Parr: wat een leuke pics van Kate zeg! Op die eerste kijkt ze echt zo van: Mmm....waar zal ik mijn penseel het doek laten raken? Als een echt kunstenaar dus! @ Ingeltje: Geweldige foto's van Julian buiten! hihi lekker hè als ze zich zo helemaal ondersmeren met eten Leuk dat kuifje! En leuke kadootjes van het KDV @ Freesia: wat een leuk truitje heeft Jill aan Leuk dat ze in jouw kinderstoel kan zitten, toch wel bijzonder. Zo slaapt Aimar bij mijn moeder in mijn ledikant van vroeger....maar die is pas 30 jaar oud ofzo Ja het is een eigen foto van een kitten die vorig jaar door mijn moeder en mij is grootgebracht met de fles, vondelingetje van 3 weken oud. Hij woont nu bij de buren van mijn ouders, wat een ondeugende en sluwe kat is dat geworden zeg! Niet normaal, ben blij dat ik hem niet gehouden heb, was nooit goed gegaan met mijn kater..... Aimar werd om 5:50 wakker, maar is gelukkig met muziekje en speen nog verder gaan slapen...gelukkig maar want zo kon ik hier lekker bijlezen, stemmen op skyradio.nl en genieten van een kopje thee!
@ freesia (en voor iedereen die het leuk vindt): Nog een selfmade LOLcat: http://mine.icanhascheezburger.com/view ... id=4152465
goedenmorgen meiden, leuke foto's weer gezien. @eva leuke lolcat. weinig nieuws te melden hier straks ff naar de etos doekjes halen en het kruidvat bordje en beken van sesamstraat scoren
Goedemorgen! Hier slecht in slaap gevallen omdat de kikkers het zo nodig vonden om te zien welke mannetje het hardste kon "zingen" en ik met mijn doppen in hoor het wel nu... Verder moet mijn oudste sczusje afrijden voor de motor vanochtend. @eva leuke pic 8)
Freesia leuke pics!~ Eva: funny tekten bedenk jij, ik had niet zoveel inspiratie (had me ook al ingeschreven ooit) Hier zijn helaas de uitslaapochtenden voorbij. Heb een hele week uit mogen slapen tot 8 uur, Julian werd dan pas wakker. Maar helaas, het oude ritme is weer terug haha. Ach, het was lekker zolang het duurde toch? Het voordeel heb ik ook al ontdekt: ik kan 's ochtends nog even op de pc Dadelijk Juul naar het kdv brengen en dan zelf naar het werk. Wel zielig: mannetje belde net, hij is ziek geworden op het werk en nu kan hij niet naar huis want hij is aan het carpoolen. Maar als het erger werd zou hij zijn moeder bellen, die kan hem dan komen halen en lekker vertroetelen
Eva, leuke weer! Hihi een lodger doos! Yule, ja gaaf he. Deze stoel heeft ook zo'n blad en zelfs een gat voor een po Mijn opa heeft hem vroeger bij de vuilnisbak vandaan gehaald van een oude buurvrouw die zelf 8 kinderen had. De halve familie heeft erin gezeten en hij is ook nog bij een vriendin van me voor 2 kids gebruikt. Australia heb ik pas ook gezien! Heel mooi idd. Nicole vind ik minder met die lippen nu maar Hugh daarentegen... =P~ Heb me rotgejankt om dat jongetje. Parr, slechte nacht, knuff. Kikkrs kunnen inderdaad een hoop herrie maken. Zo komt mijn bazin de sleutel van de winkel halen, is op vakantie geweest. Heb geenzin om me aan te kleden, vrije dag vnadaag.
Goeie morgen dames ! Alhoewel Goeie..... * Zucht* @ Ingeltje: Jawel ik vind het wel heel leuk , haha maar ook weer een beetje raar. @ Parr: Ja , maar ik las ergens dat je na het verwijderen 2 maanden moest wachten met zwanger worden.Ik dacht nml dat dat ook niet hoefde en bij een mirena al helemaal niet Ik ga het wel nog na vragen bij de HA of het nou wel of niet meteen mag Zoiezo wil ik eerst een goeie ongi hebben. Na het verwijderen word je vaak mega ongi en ze zeggen dat je cyclus dan weer in orde moet zijn , dus als het goed is word ik dan 3 wk daarna weer ongi. Als dat zo is wil er daarna weer voor gaan. Toen ik mijn spiraaltje liet zetten ( 3mnd na de bevalling) klopte er van mijn cyclus totaal helemaal niks. ( Dan 1wk wel ongi , 2wk niet toen weer 1 wk wel toen weer 1wk niet enzo.) Wat een heerlijke foto's van Kate ! Haha zie ik dat nou goed en heeft ze op de laatste foto tijdens het knutselen gehuild? Ik zie een klein traantje zitten. Ook leuke foto's van jezelf met Kate ! ! Jij bent echt mooi rood ! @ Freesia: Mijn papa is 38 ( Geloof ik ) Mijn stiefmama weet ik zo niet hoe oud ze is Ingeltje en freesia: Leuke foto's ! ! Zo ik is ook weer bij ! Ik ga niet eens beginnen over vanacht , word dan nog chaggerijniger
Miracle, ja idd zeg het maar niet te hard. Ingeltje, ja tuurlijk leven gaat door hoor morgen nog wel ff een bloemetje via mij en kyani daar neer zetten met kaartje erbij. Het leven gaat wel door nu ik mijn meissie heb Leuk joh die fotos en nu vieze kids zijn gezonde kids he (tenminste wordt hier gezegd weet niet of jij die uitspraak ook ken) Eva, leuke fotos mooi overhemd Wupje de maxi cosi tobi vind zelf heel mooi ding. Ik had een oude van me oma gekregen maar kreeg hele nieuwe van me pa dus dan is de keuze snel gemaakt Parr, leuke fotos die schilder fotos geweldig! Hier ook maar eens een keertje me tkyani gaan schilderen ego: vanmorgen om kwart voor 6 gewekt door kyani opzich neit erg totdat ik haar kamer in kwam tjee zeg wat een bende. mw. had het gepresenteerd om der hele bed zij zelf van top tot teen en knuffels onder de poep te smeren/poepen dus laten liggen bad klaar gemaakt en zo in bad gezet (ja tuurlijk wle pyjama en zo uit) bah zeg wat stonk dat! En kyani maar blijven zeggen BAH! BAH! BAH! Dus kyani was vandaag al om 7uur helemala klaar
@Queen, whahaha die Kyani! Lekker om zo de ochtend te beginnen. @Miracle, owjee een slechte nacht gehad? Sorry niet bijgelezen.. Kan iemand mij weer zo'n mooie samenvatting/update geven met de belangrijkste dingen? Hier een leuke maar enorm drukke moederdag gehad. Kreeg ontbijt op bed en mijn kadootje! Een hangertje, gouden jongenskopje met Mike erin gegraveerd. En toen gauw douche/aankleden/opmaken en na Mike zijn fruit naar mijn ouders gegaan. Had dus dat knutseltje voor mijn moeder en een bedel voor aan haar armband. Toen heeft Mike daar een uurtje geslapen 's middags en erna naar Souders. Ook die het knutseltje gegeven en bos bloemen. Mike heeft daar maar 40 min. geslapen en toen lekker gourmetten. Dus was erg gezellig, maar erg druk en racen! Was blij dat ik thuis was rond 19 uur en erna Mike lekker op bed lag. Die heeft weer een anti-slaap periode overdag whaha.. Owja en hij is echt iedere ochtend om 6 uur wakker en gaat zingen/brabbelen! Erg leuk, maar zou willen dat hij t een uurtje later deed. Zit nu weer op mijn werk en tot nu toe ist rustig. Dus we zullen zien wat de dag ons brengt. Morgen CB, ga toch even in overleg over zijn eetschema. Want hij drinkt echt nog te weinig diksap.. En merk gewoon dat hij om 15 uur echt bere honger heeft. En hij eet ook maar 1/3 van een koekje omdat hij nog niet kan bijten. Dus ga toch even vragen of een klein flesje van 90/3 met wat fruit ook mag. Dan zit hij alsnog maar op 3 hele flessen, want hij laat van de 1e en 2e fles 180/6 ook 40cc staan. En heeft dan dus in de middag echt onwijze honger.
Zo, sleutel is opgehaald dus ik lig weer Queen, owjeetje wat een gore bende moet dat geweest zijn :sick: Ik zou denk ik 'not amused' zijn [-X Miracle, je vader en ik zijn even oud! :-k En een knuffel voor vannacht. Heb je veel pijn? Missy, klinkt als een drukke maar leuke dag gister!
Ga even op de babies stemmen waarvan ik een mail heb gehad. Kun je dan gewoon 10 x achter elkaar gratis stemmen? Of moet dat 1 x per uur ofzo?
@ingeltje idd die voordeel heb ik ook ontdekt @miracle ja dat klopt, goed gezien! Zij wou de kwast in haar mond stoppen, en dan de verf kant.. dt mocht niet. Ook als ik de kwast pakte voor nieuwe verf was het huilen geblazen. Moest haar steeds stukjes rijstewafel geven ook vind zij het een beetje eng dat verf op haar handen was dus 50/50 lol knuffs @queen omg argh!! ik zou ook not amused zijn! Kate had gisteren 5 poep luiers, en bij de laatste, kleedde ik haar uit voor bad en de poep is voor het eerst sinds maanden eruit gekomen en laat ik nou precies daar vastpakken Nou dames ga wel wat doen. Over de markt lopen. Dan hoef ik hier geen saai rondje te lopen. Hoor wel sneller te lopen maar ach heb ik iig gelopen KAte is mooi wakker dus die ga ik aankleden, toedels!