Hoi meiden Aimar hoeft nog maar 2000 en nog wat stemmen, wil hij vandaag kans maken op een finaleplaats @ Missy: ik denk dat je wel een extra flesje van 90cc kunt geven hoor! Aimar zit ook nog op 3 en soms 3,5 fles. En misschien dat Mike thee lekker vindt. Aimar heeft hier net met smaak kaneelthee gedronken uit de oefenbeker. Tuitbeker gaat hij op de zachte tuit kauwen en dan uittuffen....Misschien Mike wat uit een gewone/oefenbeker laten drinken? Nou ik ga Aimar een schone broek geven en kijken of hij zo nog wil slapen...heeft op het KDV namelijk niet zo heel veel geslapen vanmorgen. Dag meiden, tot later.
@parr balen meid dat je niet met je souders mee kan ff er tussenuit. hier komt ook weer een tandje aan dacht het van de week al maar zie hem nu zitten nummer 3 is dus in aantocht.
@Eva, welke soorten thee mogen ze? Ik dacht namelijk dat kaneel best slecht nog voor ze was.. Ik geef altijd die Fruit Welness thee, daar zit geen cafeine en looizuur ofzoiets in. Uit een gewone beker drinkt hij net zo weinig als een tuit. Maar op nestlé staat een dagschema en tot 8 maanden mogen ze sowieso nog 4 x 200cc drinken. En Mike laat nu steeds wat staan van de 1e en 2e fles, dus hij komt amper op 600cc. Dus die 100cc in de middag om 15 uur is niet eens een halve fles over de 3 flessen heen.
Zo heb ff lekker een week vrij gepland in juni. Zat net te tellen hoe lang we nog moeten voordat we op vakantie gaan en dat blijkt nog 15 weken te zijn!! Daar werd ik niet vrolijk van, dus half juni maar ff van woensdag t/m woensdag vrij genomen. Heb toch 35 vrije dagen die ik per jaar kan opnemen. En voor een week hoef ik er maar 4 in te leveren....
@Jannes, kun je niet een paar vrije dagen naar mij sturen? Ik sta zelfs met de zomervakantie in de min, doordat ik ze nog moet opbouwen..
@Missy: haha... bij ons hoef je niet op te bouwen. Zodra het jaar start, krijg je je 40 vakantiedagen (ik minder ivm parttime werken) en die kun je dan opnemen gedurende het jaar. Ook mag je overuren opnemen om op vakantie te gaan, dus soms neem ik vrije dagen van mij overuren. Dan hoef ik er niets voor in te leveren. Wel lekker hoor, zoveel vrije dagen. Alleen neem ik er vrijwel nooit een op. Ben heel zuinig met mijn dagen - god knows why. Gelukkig hebben ze hier wel goede regelingen. Vorig jaar had ik er veel over en toen kon ik voor 4 vrije dagen bijvoorbeeld een nieuwe fiets twv 750 euro uitzoeken. Dat was wel lekker. Heb nu mijn zomervakantie gepland (3 weken), in juni een week en kerst. En dan heb ik nog 14 dagen over.... Wat een luxeprobleem als ik het zo lees...
Vakantiedagen: ik heb er van vorig jaar heel veel over.....ik heb nu nog 180 uur staan en daar zijn mijn 2 weken vak in de zomer al vanaf. Ik werk 28,5 uur per week dus: bijna 6,5 week vakantie + mijn 2 weken in de zomer.....Maar goed...als ik de opvang van Aimar niet geregeld krijg zal dat een flinke aanslag op mijn vrije dagen zijn....ik hoop niet teveel want als we het financieel redden willen we in oktober/november op familiebezoek in de Dom. Republiek voor 3 á 4 weken. @ Missy: de diëtiste zei tegen mij dat het niet heel veel uitmaakte als je maar geen zoethout thee gaf want dat werkt bloeddrukverhogend. Échte fruitthee was het beste (fruit wellness bijv.). Gisteren heeft hij die gehad. Ik wissel het gewoon een beetje af.
Iemand enig idee waar ik de CAO Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg, FWG 25 kan vinden....ik heb namelijk een interessante vacature gezien maar wil eerst weten wat de verdiensten zijn.....heb al gegoogled maar kan niks concreets vinden....
@Jannes, nou inderdaad echt een luxeprobleem. Ik werk via Randstad en dan moet je ze echt opbouwen. Kan ook niet in de min, dan krijg ik gewoon niks betaalt en is het onbetaald verlof. Hopelijk veranderd dat als ik in dienst kom hier. @Eva, ik werk maar 16 uur dus bouw echt super weinig op. Was je al bij de diëtiste geweest met Aimar of moet je nog?
ik heb geen idee hoe het kan, maa rkyani maakt vandaag een hele grootte kans op baby van he tjaar!!! ze staat in top 5! net mail gekregen! heb alleen maar naar 3 bedrijevn heir gestuurd willen jullie helpen als je nog neit gestemd heb? thnx samantha
Klik maar eens op onderstaande link, dan zie je het schema van schaal 25 op blz 21 en verder. http://www.abvakabofnv.nl/docs/cao/cao_ ... 0301_t.pdf
vakantiedagen ik heb de luxe dat ik dat volledig zelf kan bepalen , oke wel in overleg met me moeder maar that's it ! Wij willen in herstvakantie of in met de kerst met z'n drietjes een midweek of een lang weekendje weg. Van de zomer gaan we een weekendje naar Den Haag ( als het Roshi dan uit komt , kom ik een bakkie doen ) en verdere gaan we lekker uitstapjes maken , papegaaienpark , dierenrijk , toverland e.d Zo Wilde hier aan de tuin beginnen maar kwam niet zo heel ver.. Heb het gras gemaaid en het achtertuintje en de oprit geveegd maar verder kwam ik niet. Me arm begon mega pijn te doen en ff doorbijten ging niet En ik wilde mijn tuin zo graag helemaal gedaan hebben.. Ag we hebben nog een hele week
@ Missy: ik ben er vrijdag geweest. Aimar heeft nu al kip en brood gegeten en nog geen rare reacties gekregen =D> De diëtist heeft eigenlijk gewoon even een paar handvaten gegeven voor het introduceren van nieuwe voedingsmiddelen en mij zo een beetje meer zekerheid gegeven. Ik ga hem morgen pap geven met 3 lepels rijstebloem en 3 lepels bambix granen pap. Ook krijgt hij dus elke dag een stukje brood uit het vuistje en dan wil ik in het weekend met een 'echt' broodje beginnen.....we zullen zien hoe het gaat lopen.
Dag mama's, Eindelijk weer eens online na een heel druk, maar geslaagd weekend. Het logeerpartijtje bij mijn zus was erg gezellig, de diner-show was erg mooi (en het eten lekker, jummie). Gisteren uitgebreid moederdag gevierd. Tijdens het ontbijt kreeg ik van Quinten een hele mooie grote kaart met een foto van hem er ondersteboven op geplakt met daarbij de tekst: "ik ben ondersteboven van jou! Kusje Quinten", hebben ze op het KDV gemaakt. Van hubbie kreeg ik een lekker luchtje (Sun Delight) en van mijn zus kreeg ik een soort fotolijst welke je open kunt klappen: aan een kant moet een fot van Quinten en aan de andere kant een gipsafdruk van zijn voetje. Daarna hebben we nog moederdag gevierd met mijn moeder en later op de dag met mijn schoonmoeder. Ik hoef dan ook niet te vertellen dat ik gisteravond erg moe was! Met Quinten gaat het prima, hij kan tegenwoordig alleen zitten (al kukelt hij nog wel eens om als hij bijvoorbeeld achterom kijkt). Hij kan ook héél goed alles vastpakken wat ook maar enigszins in zijn buurt ligt. Deze week nog 3 daagjes werken en dan heb ik een week vakantie, daar ben ik ook wel aan toe.
@ Foover: CB-assistente...zijn die salarisschalen gebaseerd op een 36 of 40 urige werkweek??? @ Pupke: thanks voor de link! @ Queen: mijn stemmen zijn al op.......moet wel zeggen dat die site lichtelijk overspannen is hoor! Het ene moment maakt Aimar een goede kans op een finaleplaatse, 1 seconde later loopt hij 2000 stemmen achter! Haha, bij bedrijven lopen bedelen om stemmen Als ik echt desperate word, probeer ik dat misschien ook wel
Dat is een leuke functie. Al die kleine baby's. Ik zit meer in de thuiszorg sector en die gaat uit van een 36 urige werkweek. Volgens mij is dit bij het consultaiebureau ook zo.
eva, ja wonen op een bedrijven terrein dus krijg je wle veel stemmen kunnen elkaar heir allemaal dus heb vandaag geprobeert en dat stond er net nu weet ik het neit kom er neit meer op :S