September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Queen: Staat er bij op Sky Radio ook niet meer bij hoeveel stemmen om nog kans te maken? En heel gek: ik had 132 stemmen en nu ineens maar 102....die site werkt dus voor geen meter....

Pffffff.....Aimar was totaal niet gezellig. Dus ik had hem al meegenomen de keuken in, zodat ik wel gewoon kon koken. Maar hij kan natuurlijk niet almaar in die wipper zitten. Dus tijdens het eten (ben alleen thuis) heb ik hem op het kleed naast mij gelegd. Meneer was alleen stil als ik af en toe BOE riep...(haha dat vind hij geweldig, gaat hij schaterlachen...) Net nog maar even op bed gelegd voor zijn laatste fles (volgens mij slaapt hij nog niet....) maar had echt geen zin om tot 19:00 met een blèrende Aimar te zitten....

2. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Tsssss....had meer dan 150 stemmen, nu nog maar 130....geen idee waar ze daar bij Sky Radio meebezig zijn...grrrrr

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    zo irri he mensen die bieden op een advertensie op mp en dan niet terug reageren grrr en niet 1 nee nu al 3 pffff wordt er zo moe van. als je geen interesse hebt bied dan niet *zuxht* zo dat is eruit hihi.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hai hai 8)

Nou vanmiddag werd Kyan om 14.30 wakker dus heb ik hem lekker zijn fruithapje gegeven (verse mango met een beetje liga) en meneertje smulde :D ! Toen zijn we naar het dorp gelopen en de heenweg was hij supergezellig, lekker gebrabbeld totdat we bij de Appie Heijn binnen waren, we waren het hekje nog niet door en hij zet het weer op een krijsen :confused: :evil: Afgelopen weekend gebeurde dat ook in de winkel maar toen was ik met Dennis en toen heeft Dennis hem even op de arm genomen en toen was het weer goed :( Nu ging dat natuurlijk niet aangezien ik alleen was. Dus meneertje lekker laten blèren. Ik vraag me alleen af waarom hij dat nu doet, of heeft hij pijn vanwege een tandje of is het aandacht trekken? Ik heb hem wel een paar keer onderweg getroost maar gewoon in de buggy laten zitten. Maar hij heeft echt de hele weg terug gebruld :( Toen we eenmaal thuis waren heeft hij wat gedronken en daarna was hij weer supervrolijk :( Rare kids af en toe.

Vakantiedagen heb ik hier ook genoeg. Gelukkig maar want ik vind het wel lekker om af en toe eens een snipperdagje te nemen.

Eva dat zou lekker zijn hè een tripje naar de Dominicaanse!Ha ha ook al geen gezellige Aimar 8)

Miracle pff meid doe eens even rustig aan! ;) Je bent gisteren gevallen dan ga je toch niet de tuin helemaal doen :confused: gewoon lekker uitrusten!!

Pupke fijn dat je een lekker weekend hebt gehad!

Parr wat leuk dat Kate in de winkelwagen heeft gezeten! Hmm gebakje jammie =P~

Tweety ha ha gooi het er maar uit!! :)

5. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Jale: net stond deze mededeling op de site:
    LET OP! Door de enorme toeloop (binnen de eerste 24 uur al een half miljoen stemmen) is de weergave op de site soms onjuist. Zo kan het voorkomen dat je 'stem nog 10 maal gratis online' blijft zien terwijl je al vaker dan 10 maal hebt gestemd. Dat komt door een wachtrij voor het verwerken van de stemmen: alle uitgebrachte stemmen worden opgeslagen en volgens de regels verwerkt. Stem je vaker dan de toegestane 10 maal, dan worden die stemmen genegeerd. De correcte telling is bepalend voor de uitslag!
    Hihi, zou dat komen door het kritische mailtje dat ik ze had gestuurd?

@ Queen: en, Kyani in de finale? Ik had al geklikt op finalisten maar de pagina bestaat niet meer :) Die site is echt zwaar overspannen :rolleyes:

Grgrgr, Aimar doet moeilijk.....zeuren en mopperen al vanaf 17:00 maar slapen ho maar. Net om 18:45 fles gehad, meneertje helemaal gewassen en ingesmeerd met zalfjes en dentinox op zijn tandvlees....maar meneer wil niet slapen :rolleyes: En juist nu ik zo'n zin heb in ME-time......

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Grgrgr, ik hoop niet dat Aimar's darmen reageren op de kip en het brood..... :( Het kan natuurlijk ook wat anders zijn...laat ik mezelf maar niet gek maken en ervan uitgaan dat Aimar er vandaag gewoon niet zoveel zin in heeft. Punt.

7. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    eva, ja is ehir nu ook zo. :( echt vet vaag die site nu, heb ok gemaild hoe het niu zit :D
    site is zekers overspannen

8. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Grrrrr, forum >.< Had daarstraks een heel bericht gemaakt, best lang ook en is weer eens foetsie. *mumblemuttergrumble* Misschien dat ik het straks nog even opnieuw doe, maar eerlijk gezegd niet veel zin in :/

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden. Eerst even een brok ego:
    Levi kwam gisteravond 2x. vanacht 3x :( arm kind. Vandaag ook snot verkouden. doet niets anders als hoesten en niezen met hele slierten snot tot gevolg. Net getempd, en was 38.1 dus maar een zetpil gegeven. Hoop dat hij vanacht beter slaapt.

Sinds dat gedoe met mijn moeder is de sfeer tussen mijn moeder en zusje ook niet best. Meer ruzie dan niet.. nu is de spanning zo hoog op gelopen dat mijn zusje sinds vandaag even hier logeerd. Ze moet a.s. donderdag afrijden en dan moet ze gewoon rustig zijn.dus even bijkomen hiero.

:oops: Sorry heb gister geen weltrusten kunnen zeggen. Laptop was oververhit en viel uit.

Freesia, leuke foto's van Jill

Miracle, dan waren je ouders ook vrij jong zeker toen ze jou kregen?
    Hoe gaat het nu met de pijn?

Queen, he bah alles onder de poep.dat is ook niet lekker wakker worden

Funny, succes bij de kinderarts morgen !

Wupje, mooie foto's. Vooral die ene waar je zijn tranen ziet.. wel heel zielig,maar ook heel mooi.

Lindaa, en hoe was je eerste werkdag? Geslaagd dus :)

Parr, jee je zusje geslaagd :whistle: Lekker een paar dagen er tussen uit :) ow misschien niet... zou toch lekker zijn als hij nog wel speling heeft voor een paar dagen

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    WAT IS HET HIER STIL????!!!!!!

11. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Sorry heb niet zo veel boeiends te melden....

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Jale: fijn dat je dat met mij wilt delen :)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gaan hier een dvd kijken.

Ow ja net ongi geworden :whistle: 8 dagen geleden zo stom geweest om het zonder condoom te doen... maar niets aan de hand. weer netjes na 28 dagen.

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    zo hier ligt alles weer in bed slapen nog niet robin ligt nog te kletsen hihi. vanacht was een goeie nacht dus ben benieuwd hoe het vanacht gaat. zal wel weer eruit moeten maar dat zien we dan wel.

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik ga zo ook mijn bedje in...hopen dat Aimar doorslaapt vannacht. Morgen werken van 9:00 tot 18:30 en dan vergadering van 19:00 tot 21:00 pffff :(

Slaap lekker allemaal!

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    lange dan dus voor je suc6

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, als je nu naar bed gaat, ga je dan ook gelijk slapen? Zou echt niet kunnen slapen zo vroeg. zeker nu het nog ligt is buiten.

Levi werd net wakker, snot en speen kwijt. gaat weer een lange nacht worden denk.

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik zou ook niet kunen slapen als het nog zo licht is buiten :( en ook als ik voor 23u in slaap val word ik altijd rond 23u wakker :( :(

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zo is ik weer fftjes..

@ Wupje: Heb hier een hoge pijngrens , alleen meestal kom ik daarna wel op terug.. Ben iets te fanatiek geweest met de tuin en het resultaat was te voelen.
    Hubje vond het heel leuk dat ik de tuin had gedaan ( half dan wel ivm de pijn) maar mopperde wel op me omdat ik nu rustig aan moest doen.. :oops:
    Dus heb daarna ook niks meer gedaan :D

@ Kaatje: Mijn moeder was 16 toen ze zwanger raakte en 17 toen ze van mij beviel , mijn vader was 18 toen me moeder beviel van mij.. Ik was een bewuste keus ;)
    De pijn weer redelijk vanmiddag iets teveel van mezelf verlangd , maar na het rusten/slapen was het ergste weer weg. Nu brand me schouder enorm en elk spiertje in me hele lijf doet zeer :( Komt vast goed

@ Queen: Ik heb gestemd op Kyani , en volgens de stemming heb ik 20x gestemd ! Knap he als je maar 10x per dag kunt stemmen.. Klopt niks van :(

Ben vanmiddag op de bank in slaap gevallen nadat ik de tuin heb gedaan , was toch net ff iets teveel want me arm protesteerde luid.. Toen ik wakker werd was de ergste pijn weer weg maar wel elk spiertje in mijn hele lijf doet pijn en dan met name aan de rechterkant..
    Ik wist niet dat je z'n mega spierpijn na z'n valpartij over kunt houden , dadelijk neem ik een ibuprofen voor de nacht en hoop dat het vanacht goed gaat en de pijn morge minder is.
    Volgens mij tante is de pijn morge nog iets erger en daarna word het pas minder.... Oeff :(
    * Klopt even af* Me ribben heb ik helemaal niet zoveel last van ! Alleen het gevoel alsof ik heel hard in me maag ben gestompt..
    Het zieligste vond ik het vandaag voor jaimy , mama kon niet gek doen en rollebolle. Ze heeft haar zelf vandaag in haar uppie moeten vermaken , ik ben natuurlijk wel bij haar op de grond gaan zitten en met haar speeltjes mee gespeeld maar meer kon ik niet doen.
    Morge ga ik der extra vertroetelen als het me lukt :D

20. Misschien eens een andere supermarkt proberen... ;) ?

Deel Deze Pagina