Zielig manneke. Hier ook een snotverkouden meisje dat door het hoesten niet in slaap kan vallen en nu ligt te protesteren te bed... Jeetje, krijg je nog meer op je - toch alle volle - bordje! Ik hoop dat je zusje ondanks dit toch slaagt donderdag...
miracle, klopt idd geen bal van! me broer kon gewoon hele tidj stemmen :S dus snap er geen bal mee rvan hoor
ff bijgelezen maar ga snel verder aan de uitnodiging voor Ravens en Ivo's verjaardag teruste alvast iedereen
Ja ik ga ook afsluiten.. Duik lekker me bedje in , in de hoop vanacht wat meer slaap te pakken. Morge een vroege dag en weer werken , blehhh... Nog een fijne aaf en alvast weltrusten !! Tot morgen !
Jeetje echt stil vanavond. Miracle, woonden je ouders toen ook al samen dan? vind het wel grappig. Zag je in die tijd echt niet dat mensen op zo'n jonge leeftijd bewust voor een kleine kiezen. Zeker leuk dat ze nu zo jong opa en oma zijn en daardoor ook echt actief iets kunnen doen met de kleine
Missy: hier ook geen 3 flesjes... trekt Julian echt niet, we hebben het al heeeeeel vaak geprobeerd. Queen: oei poepkindje in bed.... lastig is dat he, handen vol met kind, bed vol met poep, kind vol met poep en hoe verschoon je daarna nou weer het bed als Kyani schoon is :x ik had het er laatst maar moeilijk mee Wupje! WAAAAAUW wat een gave foto, die met een traantje! Dat vraagt om een canvas! Oh en ik denk dat Kyano de AH te duur vond.. hij was bang dat mama dan geen centjes meer over zou houden om cadeautjes voor hem te kopen.... Miracle: oei veel last dus vandaag Parr: heeey! Gaaf dat je zusje rijbewijs heeft! Mag je lekker achterop! ( oh! heb je zelf ook rijbewijs motor? Wauw iets nieuws over je geleerd hihihi heb je nog meer verborgen talenten? ) JAAAAAAAAAA Het TANDJEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Eindelijk Lindaa: YES! Een eigen baan, hoe voelt het! Miste je chellebelle erg? Bij mij was het de eerste keer heel erg, maar nu is de dag zó om en zie ik mijn lieve mannetje alweer! MannetjeS natuurlijk Kaatje: Acch gos... Levi ziek Hoe trek jij het? Bah je mama is weer handig bezig... niet leuk IrisB: ik ben bij typen van berichtjes steeds tussendoor aan het CTRL A-en en het CTRL C-en.. ben ook al vaak iets kwijt geraakt... soms klikte ik dan net naast een tab op een advertentie *mumblegrumble* (hmm volgens mij sprak jij anders whahaha) Oeeh nog 3 nachtjes slapen en dan komen Helen en ik (én Kate en Julian) je lieve mannetje knuffelen! Lang geleden dat ik ukkie heb mogen bestuderen Oh en ik neem mijn draagdoek mee, ik geloof dat jij mij wel een consult kunt geven inmiddels... kan ik gelijk die doek van jou eens proberen! Jekkia! Slaap lekker meid! 't Wordt hoog tijd dat wij ook eens een date plannen, niet!
Parr... ow mis tandjes nieuws Inge... ik trek het wel hoor. ben een sterke vrouw haha nee serieus gaat eigenlijk wel goed. Zit nog prima in mijn vel en kan me er niet super druk om maken dat ik mijn moeder nu even zie ( klinkt dit erg? ) vind het vooral erg voor Levi en mijn vader. Tuurlijk is het allemaal wel eens minder leuk maar op het moment leef ik vooral voor mijn gezin
Nee klinkt eigenlijk heel logisch! Kan me goed voorstellen hoor, dat je d'r helemaal niet mist op dit moment. Het geeft vast ook wel rust. Is kleine Leefje al beetje opgeknapt?
Geeft idd wel rust, vooral omdat ze de laatste tijd dagelijks aan de telefoon hing... Met Levi gaat het geloof ik wel goed. ben één keer naar boven geweest om snot te vegen maar hij slaapt nog steeds.. Hoest met Julian? en jou natuurlijk? Net voor het eerst een animatie uitwerking gemaakt voor mijn zusje
Hey cool! Ik zat net bevallingsfoto's te bekijken! Errug leuk om weer te zien, dus mijn opdracht voor allemaal : IK wil jullie bevallingsfoto's ZIEEEEEEN! (ehm en nee... ik hoef niet te zien wáár ze uitgekomen zijn... ik heb nog wel een vage herinnering hoe dat eruit gezien moet hebben ) Ik zal wel een voorzetje doen:
Ik heb alleen foto's van waar ik net bevallen ben ( zonder kleren, wie wil? ) haha verder foto's waar ik net bevallen ben en Levi bij me heb