waar blijven jou foto's... ? ow ik moet eigenlijk naar bed.. Morgen weer vroeg op. Om 09.00 naar t ziekenhuis voor Ferry.
Ben heeeeeeel druk met uploaden... traaaaaaaaaaaaaaagg Oh die foto is echt prachtig, die jij spookje noemt... hij is echt zo puur en moooooooooooooooooooi!
Super mooie foto's ! Wat zien ze er nu toch totaal anders uit he.. maar de rest houdt ik tegoed. duik mijn bed in. Hoorde Levi net ook al weer. gelukkig toch weer in slaap gevallen... ongi krampen nemen toe truste meisjes..xxx
Stukje lopen: Khepput kout! Al zó wijs die eerste minuten! (keek naar gijs) Oma helpt mee met aankleden
Hoofdomtrek meten en in zijn eerste bedje! Goed dat was hem... de bloederige foto's hou ik maar voor mezelf trusten!
lieve foto's ik heb alleen maar bloederige foto's van de kz die zal ik jullie besparen. zo we hebben 2 nachtjes heerlijk door kunnen slapen misschien toeval maar heb nu 2 avonden pyamapapje gegeven en nu sliep ie door wel vroeg wakker maar je kan niet alles hebben he hihi.
Ik kom later mn bevallingsfotos wel laten zien... Moet eerst opschieten moeten over 20 minuten weg en er is nog niets klaar. Meiden slapen nog en ik moet mezelf ook nog aankleden.
Goodmorning! @ Kaatje: nee ik ga dan niet meteen slapen hoor! Vaak nog even mijn agenda updaten (even kijken wat ik ook alweer allemaal op het programma heb staan deze week) en mijn Nintendo DS gaat mee Mooie (bevallings)foto's hoor! @ Ingeltje: wat een mooie bevallingsfoto's! En wat had Julian een mooi (lees: niet ingedeukt, opgevouwen) gezichtje bij de geboorte zeg! Ik zal ook eens kijken wat ik kan vinden voor jullie, maar dat doe ik vanavond denk ik.....tenzij ik straks voor ik weg moet nog tijd over heb. Aimar droomt veel de laatste tijd zeg! Dan huilt hij en brabbelt hij in zijn slaap....speen erin en het is stil. Maar dat doet hij dus ook om 5:20 en dan kom ik maar weer moeilijk in slaap. Hij wel en slaapt nu nog Vraagje aan de dames die groentepotjes geven: Naar mijn weten hebben onze kids op deze leeftijd maar 2 a 3 keer per week vlees nodig. Maar in al die potjes zit bijna vlees.....dus dat zou inhouden dat als je je kind alleen potjes geeft, het bijna elke dag vlees krijgt....? @ Tweety: fijn dat jullie nu al 2 goede nachten hebben gehad. Ik ben benieuwd of het nou met dat pyjamapapje te maken heeft....
Ingeltje ik ha dkyani eerst gedaan enhaar toen bij mijn pa op bed gegooit. Toen eerst de was en haar bed wat vies was gewassen en daarna kyani fles gegeven en daarna pas kyani aangekleed met kleren lukt makkelijk Bevallingsfotoos wat prachtig als ik terug ben plaats ik ze of anders morgen zo en nu meo tik docuhen en brood maken en hup de auto in naar duinrel!!! tot vannavond of morgen
@Ingeltje, was jij al bij CB geweest weer? Wat zeiden ze daar over dat Julian nog niet op 3 flessen zit? Wat is Julian zijn eetschema nu ongeveer? Jij ookal zulke mooie foto's. Ik heb niet zoveel van die net geboren foto's, meer van erna toen mijn hele kamer vol stond met visite.. Jammer, dat doe ik zeker de volgende x anders! @Parr, Kate een tandje? @Kaatje, wat ontzettend lief dat je zusje bij jou mag logeren en zo rustig kan leren!! Je bent een schatje! Wat een prachtige foto's zeg! Zit hier met tranen, al die emoties komen weer omhoog haha.. Lag Levi al gelijk in zijn ledikant na de geboorte? Mike de 1e nacht in de reiswieg maar wij konden er zelf niet van slapen, meneer kreunt in zijn slaap. Dus gauw de nacht erop lekker in het ledikant in zijn kamer gelegd. Mijn collega hoorde dit en vond het maar raar en niet horen.. Babies horen de eerste 3 maanden in een wieg bij je bed te slapen.. Nouja, ieder zijn ding toch! @Eva, die vraag heb ik toen ook gesteld en ze mogen wel elke dag vlees vanaf 6 maanden. Dus Mike krijgt gewoon de ene dag kip, andere dag kalkoen en rundvlees. Varkensvlees zat ook in 1 potje, vond hij megasmerig! Spannend, vanmiddag om 14 uur naar CB! Ben echt zo benieuwd hoeveel hij weegt en hoe lang hij is. We zitten alleen bij de wijkverpleegkundige en die zeikt altijd dattie te dik is. Dus ga dan echt uit mijn plaat deze x.. Hier goede nacht gehad, hij kwam even om 05,15 uur voor speen en toen om 06.45 uur! Owww, hoop toch zo dat hij dat weer aanhoud, beter dan 05.45 uur voor mama hihihihi! Wie zitten er hier ook nog op 3,5/4 flessen?
@missy je moet je eens niet zo druk maken over die flessen als ie honger heeft heeft ie honger. robin heeft nu 3 flessen van 210/7 dus ongeveer 240 per keer de 1e grijgt ie in de vorm van een bordje pap. maar als hij savonds laat of snachts nog een keer een flesje wil krijgt ie hem. het is makkelijk gezegt dat ze "moeten"op 3 flessen maar niet ieder kind trekt dit nog. je collega kan makkelijk praten maar wij hebben hier ook nooit geen wiegje gehad hoor rene slipe vanaf dag 1 op zijn eigen kamertje en robin vanaf dat ie thuis kwam ook.
hoy mama's, Ik spring hier weer even in. Heb niet te puf om te reageren of bij te lezen. Heb heel erge ruzie met hubje... Staat vrij kort bij van elkaar weggaan... Het is allemaal begonnen op moederdag... Geen cadeautje, geen kaartje, hij heeft zelfs niets gezegd... Toen ik hem daar 's avonds op wees, vond hij dat ik niet belachelijk moest gaan doen... en toen ik met tranen in mijn ogen zei: "Je eerste moederdag maak je maar 1 keer mee" Ging hij door het lint... Aangezien we toen in de auto zaten... Trok hij tegen 60km/uur de handrem op... En ging hij plots heel wild rijden... Ik maar roepen, dat hij trager moest rijden, dat Julie in de wagen zat... En toen zei hij: "oke, dan is het maar voorbij tussen ons..." Nu vond ik wel, dat ik het rechht had om hem even op zijn fouten te wijzen... Ik was nl, heel erg teleurgesteld, dat ik als mama gewoon vergeten werd.
o dorientje jeetje meis. ik snap je helemaal het is moederdag en als er niks gedaan wordt baal je daar heel erg van. lees tussen de regels door al eerder dat het niet helemaal lekker tussen jullie ging. sterkte meid.