@Tweety, weet ik.. Je hebt ook wel gelijk. Maar ik ben zo bang dat we straks op onze kop krijgen omdat die wijkverpl. hem altijd al te dik vond. Als ik dan ook nog es moet zeggen dat ie nog niet op 3 flessen zit.. Maarja, ik ga hem geen honger laten hebben natuurlijk. Achja, die collega heeft ook BV gegeven en vond het ook onnatuurlijk dat ik FV gaf. Mag haar toch niet zo.. @Dorientje, ach meid.. Het zit je allemaal echt niet mee he. Ik vind dat je goed gehandeld hebt hoor! Tuurlijk mag jij zeggen dat je t jammer vind dat je niks hebt gekregen en hij ook niks heeft gezegd! Is toch normaal dat je eerste moederdag speciaal vind. Beetje raar van hem om gelijk te zeggen nou dan is t maar over tussen ons. Spelen er soms meer dingen mee dat hij zoiets roept? Want lijkt me dat 1 opmerking over moederdag toch niet opeens zoveel bij hem oproept dattie weg wilt?
Oh jeetje wat ben ik brak zeg Ik ben op tijd er naar bed gegaan, rond 22.45u. Lief dacht dat hij hoorde dat Kate wakker was en ging kijken Ik doe dat nooit omdat zij licht slaapt. En jahoor zij was wakker en toen papa de kamer uitliep begon zij te jammeren en toen te huilen en bleef huilen. Dus ik ernaar toe en sussen en wiegen en zingen. Het hielp 5 min want toen begon zij te brullen. Dus toen gelaten, kijken of dat hielp maar nee, 10 min later heb ik haar bij ons in bed gelegd en de borst als troost gegeven. Zij heeft 15min gedronken En toen kon ik haar in bed leggen met een beetje gejammer en viel zij in slaap. Lief voelde zich ook wel enorm schuldig.. Toen is zij rond 4u weer wakker geworden, huilend. Net toen ik Paul eraf wou sturen om haar te troosten is zij vanzelf weer in slaap gevallen. En zelf heb ik beroerd geslapen, ben er ook uit geweest om te plasssen. Om 7.30 meldde Kate zich weer en nu slaapt zij nog even. Ik heb lekker gedouchd en heb mijn broodnodige kop koffie voor mijn neus nu ff terug lezen
@kaatje jeetje, ik hoop dat jouw zusje zo ff een paar dagen rust vindt voor het afrijden! mooie animatie! @ingeltje ja het komt erdoor, maar net nog niet voel nog niks met mijn vinger.. @missy nope dit tandje wilt nog niet voelbaar wezen @dorientje jeetje meid vind idd zo dat jij mag aangeven dat jij er van baalt, maar dat hij gelijk roept dat het over en uit is : vind ik wel heel ver gaan om een ruzietje, speelde er nog meer dingen mee? Ik hoop dat jullie er uit komen! Knuffs oh ingeltje en kaatje zo prachtig! Ik ga ok wat foto's opzoeken, moet ze ook eerst bewerken een paar
@missy die wijkverpleegkundige kan zoveel zeggen en op je kop krijgen vind ik al helemaal raar jij bent zijn moeder niet zij dus jij beslist wanneer ie eraan toe is en wanneer niet. @parr niet echt een slimme actie van je hubbie. ja ik ga de kids in de wagen zetten en boodschappen doen bleegg geen zin moet ook weer de stad ik voor verkleedkleren voor rene donderdag heeft ie het feestje was ik dus helemaal vergeten wilde ik dus eigenlijk vanmiddag gaan doen als ie op de peut zit maar dan wil ik eigenlijk ook wel ff rust hihi. dus dan nu maar ff snel.
Goeiemorgen! Een nieuwe dag, een nieuwe poging om een bericht te plaatsen. Jammer dat een gekopieerd stukje het niet overleeft als je de pc af zet, want had het hier in word getypt. Soit. @miracle: Bah, wat een domper op moederdag, die val. Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter. Gelukkig niks gebroken, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal niet superveel pijn doet. @borstvoeding: Eerst zei ik minimum 6 maanden, toen een jaar en nu is het eigenlijk "zolang Ewout en ikzelf het leuk vinden". Hoop de 2 jaar te halen en tandemvoeden lijkt me ook wel fijn. Dus hopelijk komt er binnen die termijn een broertje of zusje voor Ewout. Eén ding is iig zeker: m'n man heeft er helemaal niks over te zeggen. moederdag: Moest er toch aan geloven Ewout had iets gemaakt op het KDV: houten doosje met glazen dekseltje. Op de zijkanten had Ewout op uiterst creatieve wijze verf aangebracht (in wel 4 kleuren *glimglim* ) en op het glas stond "Dikke kus van Ewout" M'n antimoederdaghart toch gesmolten, haha. Besloten om het nu maar gewoon te laten gaan, scheelt weer frustratie elk jaar, want kan er toch niet aan ontsnappen vakantiedagen: Heb bijna 5 weken per jaar. Maar ze gaan hier wel bijna helemaal op (en vorig jaar helemaal omdat ik m'n verlof nog wat langer wilde maken). @wupje: Tja, Kyano houdt dus niet van de AH @kaatje: Beterschap voor arme verkouden Levi. En je zusje bij je in huis... hoop dat ze donderdag slaagt (zal duimen). @ingeltje: Jaaaa, jullie komen overmorgen \o/ Morgen opruimen en schoonmaken dus, want is in weekend niet gelukt. En forum... ben ervan overtuigd dat het een complot is >.< Doekconsult... brrr, spannend. Hoop dat ik kan bewegen, want ga woensdag nog eens paardrijden. Dus donderdag ben ik waarschijnlijk even vlot als een 95 jarige waarvan de rollator een lekke band heeft bevallingsfoto's: Leuk om nog eens te zien! @missy: Succes bij CB straks! @dorientje: Sterkte! Las net als Tweety ook al wat tussen de regels door eerder. Misschien mag ik dit niet zeggen, maar als mijn man zo wild zou gaan rijden terwijl er een baby mee in de auto zat, zou ik hem zélf een welgemikte schop uit de voordeur geven. Onverantwoord gewoon >.< @tweety: Succes met shoppen! Nu ga ik dit posten en dan m'n ego stukje typen...
Goeiemorgen ! @ Kaatje: Mijn moeder en vader hebben in het begin bij mijn opa en oma gewoond ( ouders van me papa). Vroeger gelde de regel nog voor een urgentie : Als je baby 2-3 maanden leefde na de geboorte kreeg je een woning toen gewezen , dus toen ik 3 maanden was zijn ze samen gaan wonen. Helaas zijn ze maar bij elkaar gebleven tot ik 9 maanden was.. Waarom ze uit elkaar zijn gegaan weet ik niet precies maar ik vind het ook niet erg als ik zie wat ik er nu allemaal voor terug heb gekregen Vind het ook heel erg fijn want onze kinderen hebben dadelijk een oma en opa ( stiefpapa) en nog een Opa en oma (stiefmama) die vrolijk en actief alles mee kunnen doen en spelen @ Ingeltje: Ik heb best veel bevallingsfoto's waarvan ze er net 2 tellen uit is Die mag je best allemaal zien ik kan dan proberen de boob te verbergen.. @ Dorientje: He bah wat vervelend. Ik vind ook dat je best mag zeggen dat je het niet leuk vind net wat je zegt , je eerste moederdag heb je maar 1x . Vind het wel heel erg belachelijk hoe hij daar vervolgens op reageerd door zo hard te rijden en dat terwijl Julie in de auto zit ! Ik hoop dat jullie er een beetje uit komen en het tochnog goed komt.. * Knuff* Zo vandaag een vrij dagje , heb nog steeds last van me arm en me maag. Het is wel minder maar heb overal spierpijn en mijn arm blijft het pijnlijkste Ook vanacht weer slecht geslapen dus denk dat ik vanmiddag mooi weer een uurtje op de bank pak.. Net Jaimy in badje gedaan zover als dat lukte maar heb der ook snel weer uitgehaald toen ze helemaal gewassen was. Moest met het aankleden soms ff op me tanden bijten omdat me arm iets te ver omhoog ging en dat doet z'n pijn.. Gelukkig kan ik hem wel al iets meer bewegen als gistere.. Nu ga ik Jaimy een kiwi geven en dan dadelijk lekker in bedje stoppen ze begint nu al moe te worden. Kom daarna terug als het lukt met een paar bevallingsfoto's !
Goedemorgen meiden! Zo hier lekker geslapen (en van tevoren nog heerlijk gezellig gehad in ons echtelijk bed ) Kan daar nu echt wel veel meer van genieten aangezien het gewoon niet meer zo vaak voorkomt als voordat Kyano geboren was. Dus minder maar wel meer quality @ Kaatje ach knuff voor Levi. Wel gezellig dat je zusje er nu even is toch? Foto's bevalling / net geboren; ik zal vanavond een paar plaatsen. @ Eva Kyano krijgt meestal vers en dan geef ik hem ook niet elke dag vlees. Meestal bij zijn macaronihapje zit gehakt en dan nog 1x kip in de week en soms 1x zalm. De rest gewoon groenten met aardappel. @ Queen have fun today!! @ Dorientje oh meid een hele dikke knuffel voor jou Wat een trieste situatie. En zeker hoe hij reageert met Julie erbij. Daar zou ik nog het meest kwaad om worden. Kleine kindjes voelen dat zo goed aan. Als ik ruzie heb met hubbie is onze afspraak dat we dan evengoed normaal tegen elkaar doen als Kyano erbij is. Ik kan me goed voorstellen dat je kwaad bent geworden. Hopenlijk ziet hij in dat hij een beetje bekrompen bezig is (sorry hiervoor) en komt het wel goed tussen jullie!! @ Parr oef moeilijke nacht dus Zo ik ga snel aan de slag. Moet zodadelijk op dienstreis naar Amersfoort voor een redactievergadering.
ben de foto's aan het uploaden, heb ze wel medium gedaan zodat het geen grote zijn haha ff aan mijn haar beginnen want Kate is ook lekker wakker en aan het kletsen @dorientje door de adreniline en je stijf houden voor de klap zul je waarschijnlijk wel even last houden van jou arm. Gelukkig wordt de spierpijn wel minder! knuffs
Zal vanmiddag ook even de bevallingsfoto's opzoeken en plaatsen. Moet nu eerst even energie verzamelen om me te gaan opmaken haha.. Heb gelukkig wel al gedoucht en aangekleed.
Zo, EGO stuk. Mn hele weekend verhaal nog maar eens neerzetten >.< Was druk maar gezellig Zaterdag naar de kapper geweest (het was dringend nodig), dus heb nu weer een frisse coupe. Wel een stuk korter, dus minder haar voor Ewout om aan te trekken Zondag was superdruk. Eerst moederdag gaan vieren bij mn schoonmoeder met de rest van de schoonfamilie. Heb leuke foto van alle mannen van de familie samen op de bank Ewout heeft ook nog cadeautjes gescoord uit China en Nepal. Mn szus en haar man hebben een reis van een maand gemaakt en hebben een petje en een t-shirt met yaks en een yeti voor hem meegenomen. Erg leuk Heb zelf een armbandje gekregen, joepie. Daarna moesten we door naar België voor het communiefeest van mn achterneefje. Normaal overnachten we in B en gaan we op zaterdag, maar nu dus op zondag en op één dag over en weer. Eerst even langs mn bomma geweest, want die had ik al een tijdje niet gezien. Was zoals altijd leuk. Vind het nog steeds erg dat ik mn bomma zo weinig zie nu Vroeger liep ik daar ongeveer elke dag wel even binnen. Dan door naar feest. Was gelukkig mooi weer, want was exotische bbq in de tuin. Wij hadden dekentje meegenomen zodat Ewout voor de tweede keer in zijn leven contact kon maken met de groene sprietige medemens (door meer normale mensen ook wel gras genoemd). Hij vond dat natuurlijk weer helemaal geweldig Verder heeft ie op een springkasteel gezeten én op een reuzetrampoline én op een schommel. Dolle pret dus. Hij heeft zich voorbeeldig gedragen. Had alleen mn doek bij en daarin heeft ie een tijdje gezeten en ook geslapen (erg leuk, ik heb blind een dorade verorberd, want Ewout blokkeerde mn zicht. Maar is gelukt zonder in graten te stikken. Yay me! ). En verder gewoon op schoot, op zn dekentje, gezeten. Helemaal vrolijk en blij. Was ook nog een ander kindje dat 2 dagen ouder was en was hele wereld van verschil. Ewout natuurlijk een stuk groter, maar ook een heel ander karaktertje. Eten was erg lekker (nomnomnom) en bij het dessert was man getuige van een uiterst interessante Belgische gewoonte: het onthoofden van een lam door de communicant. Het lam is wel van ijs En in de nek zit grenadine zodat het op gepaste wijze bloedt. Weet nog altijd niet wie bedacht heeft om kinderen het hoofd van een lammetje te laten afsnijden. Zie nog steeds het gezicht van mijn 6 jarige zusje op haar eerste communie (want je mag 2 keer, bij eerste communie en dan later bij vormsel). En toen kregen we ijs en crème brulée en aardbeien en iets waarvan-ik-de-naam-niet-weet-maar-dat-wel-erg-lekker-was-en-helaas-een-rode vlek-op-mn-witte-rok-gemaakt-heeft (heb vlek er wel uit gekregen). Uiteindelijk waren we om halfelf weer thuis. Moe, maar Ewout heeft deze drukke dag geweldig doorstaan Gisteren dan weer werken en Ewout papadag. Hij heeft zowaar flink geslapen overdag en vannacht zou ik helemaal van schrik uit mn bed gevallen zijn, ware het niet dat ik heerlijk aan het slapen was. Ewout heeft geslapen van 21u tot 5u Nu ja, ik ga ervan uit dat dat een eenmalige actie is, maar wel eentje die wel eens fijn was. En vanochtend had ie voor de verandering eens geen 3 poepluiers op een halfuur tijd, dus ik was gewoon helemaal op tijd op mn werk. Driewerf hoera. Fijne dinsdag allemaal!
Wat ik wel erg vindt op sommige foto's is dat ik een pof gezicht heb Had ik niet dag voor de bevalling Krijg net een wee (dit was voor de ruggenprik) Mijn weeën, ik geloof voor de r.prik en Paul keek verbaasd hoe snel het ging Ik heb 9,5 cm ontsluiting en mocht ff niet mee persen met mijn persweeën en op mijn zij liggen in de hoek zie je dat ik net een perswee had.. navelstreng doorknippen hier een happy family pic, Paul zei net hoe trots hij op mij was *smelt Kate kijkt om haar heen waar zij nou weer is beland hihi elkaar leren kennen eerste slokje, was vlak na de bevalling Kate wordt gewogen en gewassen en werd toen nagekeken door de vk nachtje doorgekomen de volgende ochtend gaf Paul Kate een bad en toen vond zij het heerlijk en hier waren wij net thuis
Mijn foto's zijn nog aan het uploaden misschiennet iets tevfeel foto's @ Parr: Mooie foto's ! Wat zijn ze heerlijk dan als ze net geboren zijn. Nu ook hoor , haha maar das toch weer anders En een plofkop , dat valt wel mee We waren geen van alle meer op z'n knapst na de bevalling en tijdens. Dat herrinert me ineens dat ik de foto's van de eerste BV slok niet op de pc staan die staan op een DVD cd en die kan deze pc niet lezen... Die komen de volgende keer wel
@Parr: Joepie, bij Kate (ook) een tandje !!! @Dorientje: Dikke knuf! Bevallingsfoto's: De geboorte van Emma ging zó snel dat op het moment supreme alleen de verloskundige erbij was en Roy dus de plek van de verpleegkundige moest innemen. Ik heb het namelijk bij beide bevallingen prettig gevonden dat de men mijn knieën naar mijn borst drukte in plaats van dat ik zelf mijn knieën omhoog trok. Dus was er niemand om foto's te maken. Ik zal straks eens kijken wat er nog het dichtste bij in de buurt komt. (Of ik plaats gewoon de foto's van Jasmijn's geboorte, toch niemand die het verschil ziet... 8) ) Maar ik vind het geweldig om jullie foto's te zien... In mijn laatste stukje van gisteren reageerde ik naar Kaatje dat een snotverkouden Emma in haar bedje lag te protesteren en te hoesten. Nou, ik had het berichtje nog niet geplaatst of Emma begon hartverscheurend te huilen. Dus heb ik haar maar naar neneden gehaald. Ze zat helemaal 'vol' en heeft zich een uur lang de longen uit het lijf gehoest. Pas tegen 23.00 uur kon ze weer naar bed. Ze sliep vervolgens wel tot 8.50 uur vanmorgen ! Gelukkig is ze wel vrolijk en heeft ze de fles gewoon leeg gedronken. Vanmiddag naar het cb trouwens...
@irisB hihi heb ook zin in donderdag \o/ Is ook weer ff sinds dat ik jou gezien hebt in RL. Zo wel een zeer drukke maar geslaagde weekend 8) Ben ook benieuwd naar jouw dd en wil ik ook uitproberen! @miracle ja zo heerlijk he! Alleen moet ik telkens wel verbazend terug kijken wat een mini sumo wrestler op de weegschaal ligt whahahaha Zo haar klaar, Kate aangekleed en nu tijd voor mijn 15min wandeling.. Oh ja Paul was zo overtuigd dat hij nóóit vrij had op Hemelsvaart, krijg ik net een email terug dat hij zich tóch vergist had dus mssn dat wij deze week toch lekker paar daagjes wegzijn deze week \o/
oke komen ze aan.. Deze hebben jullie wel al gezien maar oke. Mijn puf foto , mijn vliezen waren hier net gebroken en al heel snel kwamen de weeen steeds heftiger.. Ik kon geen bloemetjes erop zetten dus dan maar een zwart blokje FF goed afpoetsen Eindelijk ff rustig bij mama liggen Met z'n 3tjes. Navelstrengetje goed afknippen , helaas konden we de navelstreng niet zelf afknippen Gehemelte controleren Ruggegraatje navoelen en reflexen testen Lopen , en kijk eens hoe zielig ik kij Ik wil naar mama !! Wegen Bij papa ! Onze knapperd The end !
Ik heb nog veeeeeel meer foto's maar de meeste staan dus op de DVD cd en de rest die op de pc staan zit ze vol met slijm e.d
Ojee... is het nu bij jullie ookbegonnen? Oef... hier is het na 3 weken/maand eindelijk weer een beetje rustig aan het worden met slapen.
Owww... ik zit helemaal weg te smelten bij jullie foto's! <plasjeopdevloer> Ik kwam er een paar weken geleden achter dat lief allemaal foto's van net na de bevalling heeft Heb er al duizend keer naar gevraagd, maar toch staan ze nog niet op mijn laptop, gek hè ](*,) Heb wel een paar foto's van moi aan de apparatuur in het zkh. Ow en natuurlijk het filmpje van Jill net na haar geboorte <smelt nog wat meer> Effe zoeken.