September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Cossy, dus Vince kan zitten? :D

2. Een placenta in twee delen :confused: ? In neem toch aan dat Jill als één geheel is geboren hè ;) ?

Mijn excuses als ik sommigen heb geconfronteerd met foto's van Emma's placenta, terwijl jullie die van jullie kindje niet wilden zien... :oops:

3. 4days

4days Niet meer actief

Hihi jah! :D
    Heel opeens, eerst kiepte hij altijd om. Zette ik hem gisteren op zijn billen, bleef hij zitten en ging spelen... :|

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Wauw Cos! Stoere bink zo! Jill zat maar naar zijn foto te lonken zonet :)

Lola, ja gek was dat. Naja, ze is toch groot geworden met die rare placenta ;)

Jill doet weer raar vandaag :) Wilde gisteravond niet slapen, helemaal hyper. Eindelijk in slaap om 22.30 uur, moest ik onverwacht niesen, wakker :rolleyes: Duurde echt weer een uur voor ze sliep, helemaal heppiedepeppie.
    Vanmorgen sliep ze dus lekker door tot 9 uur :confused: Gevolg, stuwing ;)
    Maar na de tiet wilde ze niet meer slapen. Mee naar benee dus. Nu was ze net natuurlijk doodmoe, slaapt nu door haar boterham heen.
    Straks komt mijn vader haar ophalen, moet ik haar wakker maken zul je zien. Ow shit, moet ook nog voeden ergens tussendoor :(
    Op vrije, relaxte dagen houdt mevrouw zich opeens aan een soort schema, maar owee als ik moet werken :)

Moet ze vanmiddag maar een extra rijstwafeltje eten ofzo.

5. 4days

4days Niet meer actief

Freesia, hihi dat zul je altijd zien he! Hier ook. Moet ik vroeg op, gaat Vince niet slapen of wordt snachts hel lang wakker...

6. 4days

4days Niet meer actief

Wat is het hier stil! :)
    Ben ik er ook weer es, gaat iedereen zich verstoppen... ;)

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Cossy, wat goed van Vince zeg! :whistle:

@Freesia, dat heeft Mike ook.. Moeten we in de middag weg, dan slaapt hij opeens zo 2 tot 2,5 uur. En zijn we gewoon lekker thuis, issie al na 1,5 uur wakker hihihi..
    Gekke kids hebben wij gewoon. ;)

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @miracle prachtige foto's! *zwijmel* Met mijn weeen opvangen, ik moch niet uit bed, dus ging ik met mijn benen heen en weer wiebelen haha
    Ik miste ook wat bij de bevalling. Ik wil dus een spiegel erbij hebben om mijn kindje ook ter wereld te zien komen :) maar geen film :( niet tussen mijn benen iig

@lola jij ook! ooh jij hebt nog make-up haha, mijn mascara was uitgelopen lol
    jouw placenta is groter dan de mijne! Ik vond de mijne echt klein haha maar was verder wel mooi zeiden ze :p

@freesia de films ken ik al :p *Zwijmel*

@missy leuke filmpje van mike!!
    Ik mocht wel "voorzichtig" meepersen maar geen oerkracht haha dus zat ik soms een beetje te persen, moest gelijk 2x achter elkaar en mijn dan ook heel hard tegelijke tijd inhouden dat ik niet te veel deed haha

@foover oooh ook prachtig! ook tegen papa's blote borst 8) heerlijk!

zo Kate is nu mee met grandad :) Ik ga vanmiddag haar kast opruimen. Want zij kan denk ik wel 74 aan, maar is wel nig te slank ervoor :( haar 74 rompers die zij aanheeft zijn ook nog te groot, maar 68 wordt nu wel in de lengte krap :(

9. Hihi... waar jij al niet op let ;) ! Ik was net als bij Jasmijn veel te vroeg wakker op de dag van de inleiding. Dus om de tijd te verdrijven ben ik lekker gaan 'tutten': heerlijk uitgebreid douchen, haar wassen en een beetje opmaken. Maar na de bevalling was daar overigens niet veel meer van te merken, wat een knoeiboel die lakens direct na de geboorte van je kindje! Ik ben blij dat ik niet in de stomerij van het ziekenhuis hoef te werken... ;) :)

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Hoi meiden!

wat heb ik een mooie fotos gezien zeg van de bevalling etc!
    Prachtig! wat zijn de kleintjes dan allemaal alweer veranderd!
    Vandaag ben ik gestopt met de TSO! :( heel erg jammer want vond dit superrrrrr leuk!

Ik heb een beter aanbod gekregen, via nivo noord! het is wel schoonmaakwerk, maar ach het verdient beter en heb dan een vast inkomen! Dit is van 4 tot 7 dus draai iets meer uren op een dag dan nu, en heb nu zekerheid in inkomen!

Goed, ben blij wat beters te hebben, maar vind het jammer dat ik niet met TSO door kon gaan (2 op 1 dag wordt wel erg veel! eerst tot half 2 en daarna gauw naar huis, koken etc en dan weer weg!)

Parr: Kate een tandje? YEAAAHHHH!! :whistle:

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zoo hier ligt JAimy nu lekker op de grond tespelen.
    Net ee boterhammetje zelf gegeten , helemaal op , op een paar korstjes na dan wel ;)
    Daarna een klein flesje 90/3 en Mevrouw ligt tevrede te spelen.

Ik droeg geen make-up , draag eigenlijk nooit make-up :oops:
    Droeg het op de middelbare school weleens af entoe maar daarna iegenlijk nooit meer , of we moeten naar een groot feest gaan o.i.d ( Bruiloft bijv.)
    Ik ben niet z'n type die s'ochtends vroeg net wakker zichzelf gaat zitten tutten ALS ik het doe is het laat op de middag en dan heeft het meestal toch geen ut meer :)

12. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    In het kader van bevallingsfoto’s hier ook wat van mij :)
    Ik heb niets van het moment supreme, maar wel van daarna.

Hier is R er net uit en ligt hij op mijn borstkas:

Hij kijkt alvast naar de kleertjes die hij aan krijgt:

Doe die kleren nou aahaaan papa!

In ziekenhuisbedje:

Hier ligt R naast mij, je ziet nog een stuk van mijn pink panther pyjama :):

PS Lola ik zit net te eten en dan komt die placenta voorbij :)
    Het is je vergeven omdat je op zo’n mooie dag bevallen bent ;)

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    De dag dat ik opgenomen werd om in te leiden. Maandag 11 augustus 6.00 uur:

Vlak voor de vliezen werden gebroken en ik aan de weeënopwekkers werd gelegd:

Vrijdag 15 augustus 22.37 uur Anna is geboren:

Anna nog even in de couveuse:

Vrijdag 15 augustus 23.17 Sophie is geboren

Samen in de couveuse:

Zaterdag 16 augustus:

Zondag 17 augustus:
    Trotse mama

Maandag 18 augustus:

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    En deze vind ik ook zo mooi Sophie voor het eerst met mama onder de douche:

15. 4days

4days Niet meer actief

Oooh wat lief, die foto's allemaal!!! :D Wat ware het toch een kleine hoopjes mens he!! :D

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    We hoeven niet meer terug te komen bij de kinderarts. Of eigenlijk alleen als de meiden van het najaar ineens weer benauwd worden. Sophie moet maandag naar de kno arts. Omdat zij zo vaak oorontsteking heeft (en loopoortjes, en verkouden is. En ze denkt dat het spugen van Sophie daar ook vandaan komt) en Anna blijft in ieder geval tot ze kan lopen onder behandeling van de fysio.
    De spierspanning in haar armpjes is te weinig en in haar beentjes en schouder teveel.

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    leuke foto's weer meiden.
    zo rene zit op de peut heb ff rust wat is dat mannetje af en toe druk zeg hihi

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lola hihi nou het valt gewoon op :p Ik had beetje poeder en mascara aangedaan voor de foto's maar dat doe ik dus ook niet meer, als je de zwarte kringen onder mijn ogen zie :p

@linda jammer maar ook begrijpelijk! Snapten hun dat ook?

nog meer prachtige foto's :D :D 8) heerlijk! en idd Jale is niet goed :oops: gaat weer kriebelen dan haha

ho ho dames Kate heeft nog geen tandje door, je ziet hem wel maar je voelt nog niks, kan dus wel nog gerust even duren helaas :(

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Whow weer mooie foto's!

Leuk lindaa, wéér een nieuwe baan hihihi!

Moet je nou eens kijken wat photobucket heeft gedaan: grrrr
    oh je kan het niet meer zien, maar ze hebben een foto weggehaald omdat het in strijd was met de regels :(
    Het was een foto waarin de navelstreng werd doorgeknipt. Je ziet niet eens iets downunder! Alleen maar mijn buik en mijn benen, julian en de arm van gijs!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou als het eenmaal open staat, is ie er zó hoor! :) :) :)

Deel Deze Pagina