@ Funny: Ik dacht altijd dat je meiden met een ks zijn geboren maar nu uit de foto's blijkt dat je het helemaal zelf hebt gedaan ! Knap hoor ! Mooie foto's ! @ Cossy: Jij ook mooie foto's ! Toen waren het idd nog kleine hoopjes mens @ Paar: Net wat Ingeltje zegt , als ie eenmaal open staat is ie er zo ! Pff het waait hier al de hele dag mega hard , ben blij dat ik vanmorge niet op me fietsje hoefde Begint hier nu ook te rommelen hoop niet dat het gaat onweren want dan kun je mij onder de kast vandaan plukken
Hey ! Levi heeft heerlijk de nacht doorgeslapen tot 07.30. Voelt zich vandaag volgens mij ook wel beter,maar snottert nog lekker Inge, Levi had hetzelfde truitje aan na zijn geboorte maar dan in het groen. Eva, je hebt ook potjes zonder vlees hoor.. voor de vegetarische mensen bv. Missy, het was eigenlijk onze bedoeling om hem gewoon vanaf dag 1 op zijn eigen kamer te leggen snachts,maar daar was de kraamzorg eigenlijk op tegen. ledikant is toen in onze slaapkamer gezet. Wel in zijn eigen bedje dus maar dan bij ons op de kamer. Na 11 dagen werd ik gek van al zijn geluidjes dus toen is hij naar zijn eigen kamer gegaan En hoe was het bij het cb? Dorientje, allereerst een dikke knuff. Ruzie met je hubbie is niet goed..maar vind sowieso ( als ik heel eerlijk ben ) dat jullie niet recht op elkaar staan. Vind dat jij al veel te veel doet qua huishouden en hij veel en veel te weinig... Je eerste moederdag is toch heel speciaal, en als er dan helemaal niet aan gedacht wordt is dat alles behalve leuk en heb je zeker recht om daar iets van te zeggen. Dat hij zo gaat rijden terwijl Julie in de auto zit kan al helemaal niet door de beugel. Ik zou echt een goed gesprek met hem aan gaan want zo wordt jij niet gelukkig, Julie ook niet en hijzelf misschien ook niet. Parr, he bah wat een rotnacht.. knuff super mooie foto's ! Wupje, ja op zich wel.. relatie tussen mijn zusje en mij is niet altijd even goed geweest ( ik snel volwassen, zij lang kinderachtig wat dus weer op mijn zenuwen werkt enz. ) maar nu gaat het wel goed... maar is echt tot het weekend en daarna gaan we verder kijken Lola, Ferry zat achter mij op de baarkruk, kraamzorg was er nog niet maar nadat wij levi kregen van de vk is die gelijk foto's gaan schieten ( terwijl ik daar dus zonder kleding uitgeblubberd zat te zijn haha ) Wat zag jij er nog goed uit na de bevalling ! helemaal niet bleek of uitgeput Lindaa, zekerheid is toch wel prettig, zeker met een kleine die een hoop geld kost FunnyMe, gelukkig voorlopig niet meer terug naar de kinderarts ! Pisum, hoe ging het vandaag? Of ben je nog niet geweest? mooie foto's voorbij zien komen Vandaag in het ziekenhuis gevraagd of Ferry moet stoppen met zijn medicijnen als we voor een tweede gaan. Hij slikte toen we voor Levi bezig waren Entocort, dat heeft ook gevolgen voor je zaad. maar nu slikt hij Imuran. En ze hebben daar toevallig groots onderzoek naar gedaan. Is geen verandering in het zaad en wordt ook niet gemeten bij de baby's..dus hij kan zijn medicijnen blijven slikken en wij zonder zorgen tegen die tijd proberen zwanger te worden
Zijn hier dames waarvan de beeb Bambix 7 granen pap krijgt? Op het pak staat 100 ml lauwwarme opvolgmelk en 2 eetlepels bambix. Dit is dan voor het melkpapje. Maar het blijft zo waterig..hoort dat? En geven jullie dan ook zoals op het pak staat of maken jullie ook meer dus bijvoorbeeld 150 cc en 3 eetlepels?
Ik wil proberen zelf ook foto's te bewerken , maar snap er totaal niks van En heb er ook geen programma voor @ jale : Sorry heb er geen ervaring mee !
Jale, ik heb meer granen pap van bambix. weet niet of het hetzelfde pak is, maar hier staat 7 eetlepels op de verpakking. ik doe er 8 want anders blijft het dun
Wat fijn voor je dat je nu vastigheid hebt ! Je kunt nu op je gemak uitkijken naar DÉ baan... Succes!
lola Jale, ow nee die heb ik niet..geen idee dus of je er meer in moet doen. Als het echt pap is moet het wel te lepelen zijn anders kan je het net zo goed in een fles stoppen
Ooooo... ik heb weer héle mooie bevallingsfoto's gezien ! En nu zijn al die scheetjes al weer zo 'groot' en kunnen ze al zo veel... Emma's tweede tandje is trouwens ook door... ! @Kaatje: Ik had mijn laatste tikkeltje nét op! Maar kan er goed tegen hoor . Krijg mijn berichtje trouwens niet geplaatst, omdat je er tussendoor zit te spammen...
Ik vind het wel jammer dat ik zulke fotos (loopreflex enz) niet heb. Anna werd nagekeken en meteen in de couveuse gelegd. Toen de stuitbevalling van Sophie. Omdat het met haar niet goed ging tijdens de weeën hebben ze haar eerst gereanimeerd (wist ik ook niet, hoorde ik pas later op nacontrole) en daarna nagekeken. Omdat het om een tweeling ging en er 2 kinderartsen aanwezig moesten zijn kreeg ik een grote verloskamer met een kamer eraan vast. Van die andere kamer (heette ook de reanimatiekamer) heb ik wel fotos. Dus als er iemand geinteresseerd is hoor ik het wel.
haha sorry Lola zie net dat mijn (oude) verloskundige een nieuwe website hebben. Dit waren mijn vk's http://www.verloskundepraktijknieuwkoop ... zijnwe.php De rechter heeft mijn bevalling gedaan. Ze is net zo oud als mij ( hoorde ik pas na mijn bevalling trouwens )