September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Funny, Tuurlijk willen we jouw foto's ook zien !

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nou ja mn bevallingsfotos heb je gezien, deze fotos zijn alleen van de reanimatiekamer

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Zonder actie overigens. Want gw nam de fotos voordat ik bevallen was (was nog weeen aan het wegpuffen)

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Soms zijn mannen zo vermoeiend!! Ik moet tot 18.00 uur werken ivm een afspraak. Ben dus niet voor 18.45 uur thuis. Belt hij me op dat hij eigenlijk om 17.30 uur naar de mannen wil om samen wat te eten enzo. En of het dan goed is dat zijn moeder even op Sara past. Nou allemaal leuk en aardig, maar ik ken zijn moeder. Die blijft gewoon hangen: nog even Sara slaapflesje geven, even spelen, Sara mee in bed leggen, nog een kopje koffie, etc. En daar heb ik echt geen zin in!!

Dus zeg ook tegen hem: sorry, maar ik heb geen zin om een uur met je moeder opgescheept te worden omdat jij zo nodig al vroeg weg wil, terwijl ik om 18.45 uur thuis ben. Ja snapte hij... hij ging er even over nadenken.

Pfffff...

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    @ Funny: Ben benieuwd hoor... * Wacht geduldig op Funny's foto's *

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    tinypic is aan het uploaden...

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Dit waren mijn VK's

http://www.moniquevanmontfort.nl/

De linker heeft mijn bevalling gedaan , ze was een hele lieve vrouw en heeft me enorm goed geholpen en gesteund.
    De rechter was ook heel aardig ( heb haar alleen bij controles gehad) maar zij was heel streng en dacht voor nml alleen maar aan de baby tegen het einde , terwijl de linker ook heel erg begripvol was naar mij toe toen ik erop het eind helemaal doorheen zat.
    1 ding is wel zeker , met de aankomende zwangerschap(pen) ga ik weer naar hun toen !
    Ben erg tevreden over hun !

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

Niks interessants....

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Jannes...pfff mannen... En weet je al wat hij gaat doen inmiddels?

Ik ga ff mn meiden uit bed plukken.

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nee hij zou me nog terugbellen. Maar ik was gisteravond naar een workshop, dus heb Sara niet gezien. Wil straks dus ff lekker met haar spelen en knuffelen. En niet met mijn schoonmoeder erbij!!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @miracle ben benieuwd 8)

nou dames, nog meer :evil: nieuws.. de UWV heeft de aanvraag voor ziekteuitkering aan mijn werkt afgewezen :) want mijn werk was er te laat mee :(: ja ik snap wel wat hun bedoelen. maar ik heb in maart, toen UWV mij gebeld had met vragen, verteld dat mijn werk niks mee te maken had dat het laat was de aanvraag, maar dat ik al eerder bij de ha was geweest en van hem moest ik afwachten!
    Dus mijn kantoor heeft gevraagd of ik van mijn ha en mssn ook mijn fysio een brief kan uitschrijven. Want hun gaan bezwaar maken. Want het gaat de uwv nou juist om de tijd die tussen zit. Pfff en ik weet dat het niet moet, maar toch voel ik mij schuldig tegen over mijn baas :(

Heb ook net een hoop 68 rompers in de doos gedaan en alvast mt 74 kleren en rompers in de kast gehangen. Heb ook wieg dekens en lakens ook in een doos gedaan en badcapes ook. Past zij toch niet meer, heb meer ruimte nu haha

Oh en ik ben net de melk in mijn koffie vergeten :( :( BAH! bitter smaak en ben nu helemaal misselijk :(

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes, mannen :-?

Funny, bah vind het toch altijd wel erg dat dat soort kamers nodig zijn. Gelukkig bij jullie alles goed afgelopen.

Wist niet dat animatielessen zo leuk waren

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Parr, betekend dit dat je werk nu zelf je salaris moet betalen?

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    die is leuk kaatje. ik heb ze nog niet geprobeerd zal ik volgende week eens doen als hubbie weer de avond heeft.

leuke foto's weer robin is met net toch aan het krijsen geweest oef hij werdt huilend wakker en kreeg hem niet stil. gelukkig kwam hubbie thuis en heeft hem ff overgenomen alles geprobeerd uit eindelijk maar een zetpil gegeven en na 5 min kon ie gelukkig weer wat lachen.

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @jannes whahaha die opmerking over Gijs arm :p
    oef vermoeiend idd :(

@kaatje leuke banner :) ja hun betalen al sind maart mijn loon..

@funnyme ik had ook zo'n kamertje aan mijn suite vastzitten met zo'n vervoerbare bed (2e en 3e foto)

keek net bij mijn vk, maar geen foto's :(

16. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nou S. belde terug dat hij toch wel wilde gaan, zijn moeder had geregeld, maar wel duidelijk tegen zijn moeder had gezegd dat als ik thuis kwam ik lekker met Sara wilde tutten. Dat snapte ze, ze moest toch nog wat dingen doen. Ben benieuwd!

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    idd, en als zij blijft hangen dan kun je opmerken dat zij toch dingen had om te doen? ;)

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Inderdaad dat zou ik zeker zeggen dan!

Geven jullie je kindjes bijnamen?
    Wij noemen Anna vaak Nana en Sophie Fie

19. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Bijnamen: Jaah zekers.... Giesje, Giezepies :oops: en dan nog schatje, lieffie, etc...

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: oei vervelend maar niet jouw schuld. Een bedrijf moet dat zelf eigenlijk wel weten over die termijn enzo....

Mooie bevallingsfoto's! Ik plaats de mijne ook even (later).
    Denk dat photobucket alles wat met bevallen, stukjes bloot en borsten te maken heeft eraf knikkert. Ze doen in USA heel erg moeilijk daarover. Was laatst in het nieuws dat je niet meer in het openbaar zou mogen borstvoeden omdat het aanstootgevend zou zijn... Nou ja!!!!!!!!!!!!!!! Raar land af en toe. Moeder natuur heeft toch geen flesjes bedacht of wel soms?

Deel Deze Pagina