@freesia: Ah, mooie foto's! Mijn zusje had ook een opgeklapt voetje dat is met massages weer goed gaan staan. Je kon wel zien dat ze 'laat' was, helemaal gerimpeld arme Jill.... Wat irritant dat je bazin zo moeilijk is. Hoe lang mag je nog kolven? Ik ga ff zoeken naar foto's. @parr: oh het is dus de 'schuld' van de HA, nou snap ik het. Had ff niet goed gelezen. Vervelend voor je werk maar ze hadden ook een aanvraag kunnen opsturen zonder HA verklaring toch? Dat gebeurt heel vaak.
Papa ook (Was zo grappig, ik was even uit bed gegaan en Alex was bij Jill gaan liggen, viel meteen in slaap) De vrouwen van de ontbijtservice kwamen binnen en zien een man in het kraambed liggen hahaha! Die hoofden!)
Wauw Freesia: je stáát zelfs op die foto na de bevalling! Hoe deed je dat!? Ghihihi ik heb alleen even gestaan om te douchen en dat eindigde al heel snel in de rolstoel omdat ik flauwviel. Wel heeeeeele lieve foto's! Heerlijk zeg.. lekker zwijmelen!
Ingeltje, tja geen idee hoe ik dat deed, was ook meer dan een liter bloed verloren. En was wankel door de ruggenprik. Leuk gedaan, mooie foto ook! Yule, ik mag tot 4 juli kolven (9maanden). Daarna ga ik door in mijn eigen tijd. Wij hebben niks hoeven doen aan die voetjes trouwens, gingen na een paar dagen goed staan en werden voller (waren plat).
Zo iedereen heeft bevallingsfoto's, dus zal ik maar ff keizersnede foto's plaatsen Hoppa daar is het kontje Daar is Sara dan! Even op de tafel voor controles Symbolisch mag papa de navelstreng doorknippen Eindelijk mag mama haar zien Even wegen En gauw weg uit de OK en op naar de kamer om op mama te wachten En daar is mama dan (met haar dikke kop!)
lieve foto's weer ik heb alleen bloed foto en een waar ze met hem bezig zijn denk niet dat iemand die wil zien
Okeeeeee, nu ik! Net bevallen op de baarkruk. Kraamzorg werd binnengelaten (was te laat) en eerste wat ze deed was fototoestel grijpen en deze (prachtige) foto maken van ons drietjes. J. moest zijn trui uitdoen omdat er nog geen warme doeken klaarlagen en zijn trui was in ieder geval lekker warm om haar in te wikkelen. Pasgeboren Toen ze werd opgetild bleek dat ze heel erg gepoept had meteen, trui was dus heeeeeeel erg vies met zwarte poep! Daar is ze dan! Zo zat ze in mijn buik... Onze mooie lieve kleine meid...
Bescheiden dikke kop mag ik wel zeggen hoor! Jouw formaat dáár is smaller dan mijn formaat nu hahaha! Leuk Jannes! Yule: ook prachtig zeg! Julian poepte ook meteen toen ie bij me lag!
Wat een mooie foto, zou zo in een magazine kunnen Plofkop? Nee joh! Ik ben nog steeds niet toegekomen aan mijn foto's. Zal het zometeen als Gizem slaapt proberen...
pff alles gelezen en foto's bekeken! wat een pracht foto's ik ga nu ook even aan de slag met paar plaatsen en van vandaag dagje duinrel
Nog eentje dan om het af te leren... Allereerste badje. Mijn hemel wat heeft ze toen gehuild Sowieso die eerste dagen/weken Supergeel is ze hier ook.
Hallo mama's, Ik zal ook even wat foto's plaatsen van de bevalling: Toen kon ik nog (een beetje) lachen! Hier iets minder En hier niet meer... Quinten nét uit de buik En onze eerste foto samen...
@Freesia: ja, ik zie er altijd net uit alsof ik 3 weken op een tropisch eiland in de zon heb gelegen, zeker in de zomer. Tja, ik heb nogal veel pigment. En weet je wat het ergste was? Ik had al minstens 2 1/2 maand niet meer in de zon gezeten... Nadeel is dat ik binnen 20 minuten echt verkleur, waardoor je altijd ziet wat ik aan heb gehad die dag.
Nou als jullie allemaal durven, dan duf ik ook nog wel wat andere te laten zien. Ik wel, photobucket natuurlijk niet, dus wel snel kijken hè?! Hihihi moment... ik load up