@freesia: geeft niks hoor, ik vind hem ook een lekker ding... haha! @queen: ook mooie foto's! Ik vind het wel bijzonder een man als vk, maar zou er ook geen moeite mee hebben (gyns zijn toch ook vaak man).
Queen, mooie foto's ! Zou het ook niet raar vinden om een mannelijke vk te hebben,maar wel mijn vader erbij. Nu wilde ik ook mijn moeder en smoeder er niet bij hebben,daar niet van Maar kan me goed voorstellen dat als je echt een goede band met je vader/moeder hebt je die er graag bij wilt hebben.. Hoop stiekem dat ik later ook een keer bij een bevalling van een kleinkind mag zijn.
Yule, super dat je toch weer naar yoga bent gegaan en het 100% mee viel. Ik moet ook nodig weer een afspraak maken bij de sportschool
Queen, wat een mooie foto's! Dat huidsmeer! (of is het die ) Yule, heh wat lekker dat yoga zo goed ging Ik merk dat mijn armspieren veel sterker zijn geworden door het dragen van Jill. Heb soms gewoon spierpijn
Met zijn 3en in de trein(tje) Samen met mama in het treintje: Kyani had zich helemaal ondergepoept vriendin wilde het heel graag verschonen na ga je gang heb ik geen problemen mee: Samen met rik de kikker: Rik de kikker nam de tijd voor kyani ging zlef klap eens in je handjes doen met haar Mijn meissie zo lief en mooi zo perfect In d eballenbak, moest zij erg aan wennen: Kreeg een goede pakkerd van kyani Waar een kofferbak allemaal neit handig voor is Kyani wilde neit bij mijn vriendin in de ballenbak vond ze een soort van eng: Op mama's schouders: Slapen op de terug weg (ja onderweg op de snelweg genomen ) stond in de file dus kon makkelijk zo dat waren ze de rest komt op haar site
freesia is idd huidsmeer, kyani was dan ook 3 weken eerder dan de uitgerekende datum dus precies met 37weken geboren
Weer geweldig mooie foto's voorbij zien komen ! En nee Dames geen van alle hadden jullie in mijn ogen een plofkop ! Ondanks alles zagen jullie er na de bevalling netjes uit @ Jannes: Sara was ook al z'n mooie gave baby na de bevalling ! @ Pupke: Jejjjj wat was jij bruin ! Ik ben ookheel vlug bruin , maar jij ! Mooi hoor ! Ik duik de bank op , ga een filmpje kijken. Hubje moet werken tot 21.00 en ik heb net nagels moeten zetten en werd ineens spontaan misselijk van de lucht Kom straksnog een keertje kijken ! Trouwens ik zag dat sommige beebs gewassen werden , was dat direct na de bevalling ? Jaimy is hier pas de volgende dag gewassen. Ze raadde hier nml aan om het beetje huidsmeer wat ze nog had te laten intrekken.. En vonden jullie het vruchwater ook zo lekker zoet ruiken ? Ik vond dat echt een heerlijke lucht Of ben ik nou gewoon erg
@Yule: kan me voorstellen dat je na zo'n ziekenhuisopname echt ff lichamelijk van slag ben. Dan kost het idd tijd om te herstellen. Ik denk dat ik echt geluk heb gehad. Ik vond het allemaal reuze meevallen. Misschien juist omdat iedereen vooraf zei "herstel zal zwaar worden". Na weekje of 3 was ik echt wel weer de oude. @Queen: wat een leuke foto's van Duinrel. Geslaagde dag!! Mannelijke VK had ik in het ziekenhuis. Maarten. Hele aardige vent met engelengeduld
yule jup klopt. en het moet er toch uit kaatje, haha nou geen probleem hoor. hij stond er ok neit constand bij liep af en toe naar binnen miracle heir de volgende dag : uiterraad door mijn tante vond dit wel leuk om haar te laten doen
Miracle, Levi is een dag later gewassen.. en heb mijn vruchtwater niet geroken. vliezen heeft de vk gebroken toen ik op bed lag.
Queen, wat een heerlijke foto's van zo te zien een geslaagde dag! Wat is Kyani toch een lekker meisje! Miracle, het wassen was idd de volgende dag. Ik heb jarenlang katten gefokt en ik vond de geur van een kattenbevalling (lekker snuiven boven de werpkist ) de allerlekkerste geur die er is.
@MIracle: volgens mij is Quinten ook pas een dag later gewassen hoor. En het vruchtwater rook inderdaad lekker zoet!
whahaha een DUIDELIJKE verschil! Paul vroeg mij ook na de prik.. moet je niet puffen of buikademhaling doen? blijven ademen blijven ademen.. HOEF IK NIET MEER! dus is hij ee nkopje koffie gaan maken Gave pics meid! EN hoe lang was jij al bevallen dat jij bij de aankleedkussen stond dan? : dit is de 4e poging.. mag ik hem plaatsen dames??
@miracle weet niet hou het ruikt op de ok alleen maar een flinke plos gehoord hihi. en van rene kan ik he me niet meer herinneren. @queen leuke foto's geslaagde dag. @kaatje sorry voor de confrontatie sorry voor de confrontatie van de zielige foto's van robin. heb er nog een die is niet zo zielig deze is van dat ie 3 dagen oud was en naar een warmtebedje mocht hij mocht voor het eerst kleertjes aan jippie. hij ligt hier er al in heb ook een dat ie wordt aangekleed maar daar zie je nog meer draadjes dus doe ik jullie maar niet aan.
willen jullie foto's van rene zien daar heb ik wel gewone foto's van tenminste daar ben ik gewoon van bevallen