Pfffffffffffff, Raven wordt elke ochtend vroeger wakker, vanmorgen om 5.45 uur! Dan gaat ze liggen spelen en kletsen. Als je haar dan speentje geeft slaapt ze weer in. Ik denk dat het misschien komt doordat ze hele lichte gordijnen heeft en nu het sneller licht wordt dat ze daarvan wakker wordt.... hoop het niet want dan moeten we heel snel nieuwe gordijnen aanschaffen nog...!
en ik ben tweedes.. weer helemaal brak.. Kate vond het om 5.45 ook al tijd om een voeding heb haar eerste gelaten maar zij bleeft jammeren en huilen
@Freesia, onder welke naam fokte jij ze? Of is dat alweer een hele tijd geleden? En welke kleursoorten/oorstand? Hadden jullie zo'n slechte start dan met Jill? @Lola, zoww Emma dus goed gegroeid! @Jannes, had nog geen foto's van jouzelf gezien maar je ziet er anders uit dan in mijn gedachte haha.. Ik had verwacht kort donker haar. Wat zie je goed op de bevallingsfoto's dat t Sara is, dat gezichtje zit er nog helemaal in. @Tweety, ook mooie foto's hoor ondanks alle toeters en bellen! Geen sorry hoor, Robin is net zo mooi als alle andere kindjes op de foto's. En die andere foto is echt super schattig! @Pupke, nou inderdaad wat was jij bruin zeg! Jeetje, daar moet ik 5 jaar over sparen.. @Yule, ik was vooral erg bang dat mijn hart weer op hol zou slaan. Dus ik heb echt de eerste 2 weken als een zombie geleefd en kwam niet verder dan de bank/wc/douche. Erg jammer, want zoveel heb ik dus niet gedaan met Mike toen.. Eerste flesje kreeg hij dan ook van papa, wel de BV van mij dan in t begin. @Miracle, Mike ging ook zelfs een paar dagen na zijn geboorte in bad. Omdat die gekke kraamhulp het niet nodig vond eerder. En ik heb het vruchtwater niet geroken, vond het maar wat vies dat het leek alsof ik in me broek pieste steeds. Mike had ook geen punthoofd, uitdrijven duurde 19 min. @Yule, daar heeft Mike dus ook last van. Elke ochtend rond 05.45 uur wakker en brabbelen. Maar hij heeft gordijnen en een verduisterend rolgordijn. Maar er komt altijd wel wat licht doorheen, we zullen wel merken of t gewoon een fase is. Hij is vanmorgen wel weer in slaap gevallen na 30 min kletsen. Hoop dat vandaag de Canvas binnenkomt, ben zo benieuwd!
goedemorgen meiden. hier nog eteeds erg moe kyani was alweer om half 6 wakker en wilde neit meer slapen zij zit nu bij de oppas. straks ff snel doekie door huis gooien en stofzuigen en mijn kamer ff opruimen en schoonmaken. morgen komt de rest wel weer
Oef, Queen, Parr en Yule: hier óók een kindje dat te vroeg wakker werd... dat is mama niet meer gewend.. zeker niet als ze er pas laat in ging.. ik ga zo juul naar kdv brengen en dan gauw weer naar bed
Pfff de kids hebben zeker onderling afgesproken Ik ga mij aankleden en Kate ook en hoppa naar babyzwemmen!! Ben zoooo benieuwd naar de onderwater foto!
goedemorgen, hihi volgens mij hebben ze het afgesproken met elkaar ik hoorde robin om half 6 al kletsen na 10 min was ie het zat heb ik hem nog een uurtje bij mij in bed kunnen leggen en toen was het klaar. inmiddels ligt ie er weer in. @queen ging je nou nog de rest van je opleiding vervolgen voor de kraam? @yule wij hebben hier een verduisterings rolgordijn onder de gordijnen hangen.
Goedemorgen! Hier op zich een goede nacht gehad. Alleen was Aimar om 3:45 wakker en had de grootste lol in zijn bedje (gillen, kletsen, lachen )....we hebben het maar even zo gelaten en na 15 min. was hij weer stil en heeft hij geslapen tot 8:00! =D> Nu dan hier een paar bevallingsfoto's van mij: Aimar net geboren, papa knipt de navelstreng door Wat een opluchting: hij is er Aimar met zijn enorme ei-hoofd op de weegschaal: 3100 gram Trotse papa en mama: Aimar voor het eerst aan de borst:
Meiden, had van Friso gehoord dat ze de samenstelling vd Comfort veranderd hebben en dat hij dus nu dunner is. En dat is te merken ook.. Mike heeft opeens echt veel meer boeren en er komt ook weer zuur uit zijn mond mee zelfs 2 uur na de voeding. Zal ik er zelf anders gewoon 1 schepje Nutriton aan toevoegen zodat hij weer even dik is als voorheen?
Ik voelde eerst alleen een tandje bij sophie, maar nu zie ik hem ook!! Alleen er zit geen bobbel of iets dergelijks onder. Alleen het topje van het tandje. Sophie was gisteravond erg hangerig en had koorts. Nu is ze wel weer vrolijk. 2 ontstoken oogjes, snotverkouden.... Zit te twijfelen of ik haar naar het kdv zal brengen. Ene kant vind ik het wel lekker om een dagje iktijd te hebben. Aan de andere kant is het ook wel heerlijk om een dagje 1 op 1 met haar te zijn (en dan vrijdag met Anna)
Hihi na alle tandjes waar jullie mij mee jaloers hebben gemaakt kom ik nu jullie jaloers maken. Meiden kwamen allebei om 7 uur voor de fles. Terug in bed gelegd en nu worden ze net wakker...
Heej mama's, Vroeg wakker worden: Quinten wordt ook af en toe vroeger wakker dan gebruikelijk, ik denk ook doordat het zo vroeg licht is. Vannacht eens overal de rolluiken dicht doen, misschien helpt dat. En groot nieuws...... Quinten heeft een tandje!!! =D> Hij beet vanochtend op mijn vinger en toen dat pijn deed keek ik in zijn mond en tadaaa: zijn voortandje rechtsonder is door! Hij heeft hier verder helemaal geen last van gehad, dus ik had het niet echt verwacht.
Zit er bij quinten een bobbel onder zn tandje? hier komt bij sophie het tandje net door maar ik zie geen bobbel ofzo
Ik ga mn meisjes aankleden, en dan Anna naar het kdv brengen. Sophie heeft dan een mamadagje. Ze heeft nu ook nog allemaal uitslag om haar mondje (krentebaard?) Vrijdag heeft Anna dan een mamadagje... En mama? Ach die houdt zich gewoon lekker rustig vandaag, eerst de kindjes en dan mama...