September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    O sorry, ik las NutriLON... dan kan het idd geen kwaad.

2. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Er wordt hier verderop een huis met de grond gelijk gemaakt...wat een herrie geeft dat zeg!

Aimar heeft er overigens geen last van.... :)

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ja ik dus ook :)

Freesia: pfff relaties.. moeilijk he? Hier ook nog steeds een heftige tijd. Heb juist andersom vaak het idee dat Gijs ergens mee zit... ik zou niet anders willen, maar hij geeft toch wel eens aan dat hij het anders zou willen...

ZO ik ga aan de poets, ik zit hier al weer veeeeeeeeel te lang!

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Freesia: vervelend dat je je zo voelt! Wij plannen heel bewust dagen voor ons tweetjes. Gewoon Sara naar opa en oma en ff wat tijd voor onszelf. Ik zou er toch even goed over praten, anders krop je het maar op en loopt het misschien uit de hand.

En als je niets kunt plannen, dan maak het 's avonds als Jill in bed ligt gewoon gezellig. Doe wij ook: toastje, filmpje, lekker drankje...

5. Dank je wel :D !

Ik vind het overigens best een keurige foto hoor. Niet minder keurig dan de rest die we hebben zien langskomen... ;)

6. Kun je geen donkere deken/handdoek of zo vastmaken voor het raam, aangezien het maar voor tijdelijk is?

Hoe gaat het trouwens met de verkoop van jullie huis? Dit wilde ik trouwens ook nog vragen aan Jannes...

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Freesia hè meid wat naar dat je zo ligt te piekeren :( Probeer eens met hubbie te praten en te polsen hoe hij er tegenover staat. Misschien vindt hij het ook wel een heel goed idee om er even samen tussenuit te gaan? En het moet toch ook best kunen om eens een weekendje met z'n tweetje te zijn? Als je een oppas kunt regelen zou ik het zeker doen! Dikke knuff.

Queen hmm dat ze maar opschieten!! Succes ermee

Eva misschien geniet je op dit moment gewoon volop van de nieuwe gezinssituatie met Aimar en is dat op dit moment genoeg voor jullie? Als je zeker weet dat je heel veel van je vriend houdt dan is het toch goed? Ook bij ons is er nu veel meer aandacht voor Kyano dan voor ons tweetjes maar tot nu toe vinden we dat allebei goed. We hebben wel afgesproken om binnenkort ook een keer een weekendje samen weg te gaan.

Ingeltje ha ha hup aan de poets jij!! [-X

8. Pfffft... da's (te) vroeg. Ik kan daar ook niet goed tegen. Knuf...

9. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Nou het is tandjes dag: Teun zijn eerste tandje (links onderin) is door en rechts onderin lijkt ook door te gaan komen.

10. Tja, da's typisch een gevalletje van 'baas boven baas'... :(

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Eigenlijk zie ik alleen een klein gleufje met nét het tandjes er doorheen. Ik voel een scherp puntje. Verder ziet het er net zo uit als anders, dus inderdaad geen bobbel ofzo.

12. Hoera...! Nog eventjes en ook mama FunnyMe heeft geen tandenloze kindjes meer... :D

13. Het kan absoluut geen kwaad, dus waarom niet?

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik zit even met een dilemma; mijn broertje is dus afgelopen week teruggekomen uit Amerika en heeft natuurlijk ook Kyano geknuffeld (ook al was hij daar minder van gecharmeerd :) ) maar nu belde mijn moeder net met de mededeling dat mijn broertje ziek in bed ligt met koorts, hoofdpijn en griepverschijnselen :(

Moet ik me zorgen maken over Mexicaanse Griep? Eerlijk gezegd ben ik er niet zo bang voor want het zou wel heel toevallig zijn :( . En ik kan er ook weinig aan doen toch? Alleen Kyano wat beter in de gaten houden en aan de bel trekken mocht hij ziek worden.
    Volgens mij zitten kleine kindjes ook niet in de risicogroep :(:

Dames effe stoppen ik wil mijn berichtje ook plaatsen!! :evil: ;) :)

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    ff showen :

16. Meiske toch :( ! De een heeft inderdaad meer moeite met de nieuwe rolverdeling (naast papa en mama ook nog partnet zijn...) dan de ander. Jij hebt er dus blijkbaar ook (veel) meer moeite mee dan je lief. Misschien kun je een verrassingsdag of -weekend voorbereiden voor jullie samen. Wedden dat hij het ook geweldig vindt...?
    Dikke knuf van mij!

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Zo dames, ik heb even de handen uit de mouwen gestoken. Na 1e fles van Raven heeft ze gespeeld, ik heb ontbeten en daarna gestofzuigd, fruithap en Raven in bed, toen snel douchen, helaas was ze alweer wakker na 45 mins. Nu ligt ze weer lekker te rollebollen en te gillen. Ik zit ff met een bakkie hoor...

Oh, Raven leest een wetenschappelijk tijdschrift.

Ik bedoel sloopt een wetenschappelijk tijdschrift (dacht even dat ze hoogbegaafd was... :))

relatie: ik heb ook wel een beetje relatiepiekers hoor, ik hou ontzettend van J. maar ik heb gewoon geen 'zin' meer. Ik vind hem een lekker ding en ik wil graag sex hebben maar de 'zin' is er gewoon niet.... Ik snap niet hoe dat kan als je wel sex wil maar je raakt niet opgewonden zeg maar.
    Wat doe je daar dan aan?

Ik denk zelf dat het komt doordat ik toch een kilootje of 7 te zwaar ben voor mijn lengte, ik vind het gewoon niet mooi. Best erg want ik weet ook wel dat ik er nog best okee uit zie maar ik voel mezelf er gewoon niet lekker bij. Ik vind het dan heel moeilijk om van sex te genieten, krijg echt negatieve gedachten over mezelf erbij, terwijl J. mij mooi vindt en dat ook laat merken, dus waar ik nou over pieker en zeur?

Wat ik zo raar vind: als ik sex wil en initiatief neem dan nog krijg ik geen 'zin', ik bedoel in de zin van opgewonden raken. Heeft nog iemand dat?

(beetje genant onderwerp eigenlijk)

18. Leuk! Emma houdt overigens momenteel dezelfde volgorde aan. Wij zijn ook aan het 'wachten' op het tandje rechtsonder... :D

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Jullie zijn echt zo lief!

Zal mezelf even verduidelijken. Ik heb niet zozeer moeite met de nieuwe rolverdeling, maar ik kom gewoon aandacht tekort. Aandacht die nu naar Jill gaat.
    Lijkt nu net alsof ik jaloers ben maar dat is absoluut niet zo! Ik mis gewoon ons samen, er echt voor elkaar zijn.
    Ik heb nog steeds heel veel aandacht voor mijn lief, voor de man die hij is. Hoe lief, lekker en leuk ik hem vind. Dat is niet verminderd door de komst van Jill. Maar andersom wel :oops: Voel me af en toe net een vent, die hoor je toch vaak daarover klagen? :oops:

Weekendje saampies weg lijkt me geweldig, maar ik geef natuurlijk nog volledige bv, dus zal helaas niet gaan. En eens een verrassingsdagje plannen, goed idee. Maar zoals ik al zei, HIJ heeft nergens last van. Ik ben weer de 'zeur'.

Vroeger konden we supergoed praten. Okee, ik was het breekijzer bij hem, maar eenmaal open, hebben we de moeilijkste dingen overwonnen. Nu kaart ik dingen aan en hij reageert amper. Dat is zo 'killing' :(
    Ik kan niet alleen vechten, heb hem gewoon nodig.
    Ergens voel ik superveel verbondenheid, juist door Jill. Maar sinds ze er is ben ik ook een stukje kwijtgeraakt.

20. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Yule, hier juist wel zin en hij minder, in het kader van aandacht tekort komen :oops: Maar goed, dat is niks nieuws :rolleyes:

Deel Deze Pagina