September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Wij gaan even wandelen over de markt (fruit en lekkere broodjes halen) en even langs de dierenarts voor voer voor de kat. Tot vanmiddag!

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Yule ik heb ook minder zin hoor maar dat komt omdat wij gewoon veel drukker bezig zijn door de dag heen en dan ben ik blij als ik om 23 in mijn bed lig. En normaal gesproken waren wij altijd ochtend lovers 8) en dat gaat nu ook een stuk moeilijker nu Kyano om 7 uur wakker is en dan ook wakker blijft :( Maar bij ons heeft het nog niet tot frustraties geleid en het komt er evengoed wel van maar gewoon een stuk minder.
    En over je figuur zou ik me niet zoveel zorgen maken. Jouw hubbie vindt jou top zoals je bent! En daarbij heeft hij ook geen baby gedragen en op de wereld gezet dus het is logisch dat ons lichaam nog niet helemaal in de oude staat terug is, helaas :(

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @freesia meis *knuff* misschien toch nog eens proberen erover te praten. hoop dat je gevoel snel verbeterd en je je weer lekkerder in je vel voelt.

zo net ff staan strijken robin werdt na 30 min alweer wakker van de groenvoorziening grrr die gingen de heggen snoeien. na 15 min was ie zo sag o dat ik hem terug heb gelegt en is ie weer gaan slapen nu is ie weer vrolijk gelukkig. ga nu maar ff bammetje eten met ze.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hmm als ik jouw verhaal nog een keer lees, begrijp ik dat je wel wil maar de zin er niet is. Misschien iets meer afschakelen als jullie gezellig samen zijn, dus niet aan de alledaagse dingen en Raven denken maar alleen jullie tweetjes? Misschien ligt het daar aan?

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoe zou het trouwens met Dorientje zijn? Vind het toch erg sneu voor haar :(

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @wupje: ja denk dat dat ook wel meespeelt, je bent toch de hele dag druk bezig en dat blijft in mijn hoofd altijd nog even doorgaan.
    Vraag me ook af hoe het met Dorientje is, toch een nare situatie zo...

@freesia: echt vervelend dat je het als 'tekortkomen' ervaart. Je kunt rationeel wel weten dat het niet zo is maar emotioneel kan het wel zo voelen, vooral als dat vroeger ook vaak het geval was (dat de aandacht niet naar jou ging). Dat kan toch weer oude gevoelens wakker maken.
    Je hebt je man gewoon af en toe nodig, dat hij er voor je is. En een goed gesprek samen hebben is ook aandacht, voor elkaars ideeen en gevoelens. Hoop dat je het samenzijn weer snel terug vindt...
    Knuf!

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nee hoor Anna heeft ook nog geen tandjes (overmorgen is ze 9 maanden). Ik zou het gewoon doen die nutriton toevoegen.

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Thanks lieffie. Ik zeg wel eens tegen hem, ik heb soms niet meer nodig dan een arm om mijn schouder... heel even echte aandacht, voor mij.
    Misschien vanaaf proberen Jill vroeg op bed te krijgen, de laptops uit en toch maar weer aankaarten.

Jill eet trouwens weer een hele boterham! Met korsten en al =D>

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hier zie ik echt een wit streepje doorkomen ***kijkt meteen nog even in Sophie dr mondje die het er duidelijk niet mee eens is en gewoon haar boterham wil eten***

Jep echt alleen een wit streepje. Met scherpe rand!
    Is dit nou het moment om in het babyboek te zetten of horen we dan nog even te wachten?

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik vrees het wel want bij ANna nog niets te zien of te voelen

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @zodra het tandje door is zet ik het in het boek

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik zie het wel. Ik zie verder geen bobbel. Wanneer is een tandje dan echt door? Er zit geen vliesje ofzo overheen

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Sophie slaapt, waarschijnlijk tot 14.30. Dus ff de stofzuiger en de dweil erdoor jagen en opruimen. Misschien dat ik zo nog even kom kijken.

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Naar mijn idee is een tandje door als het pijn doet wanneer je kleintje op je vinger bijt, je voelt dat echt een scherp randje!

Wandelen was leuk. Aimar heeft net voor het eerst een half broodje met boter en appelstroop op. Ik denk dat ik hem morgen gewoon een hele geef want meneer vond het erg lekker. Hij vindt sowieso bijna alles lekker, lekker makkelijk! Hij zit nu nog te sabbelen en te kauwen op een broodkorst en zo krijgt hij de fles. Dan heeft papa een paar uurtjes met hem en ga ik even naar mijn moeder om samen met haar boodschappen te doen. Kan ik haar helpen tillen enzo. Ik ben tegen 4 uur weer thuis.

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Jannes, het is juist bewezen dat Nutriton geen voedingswaarde heeft en puur alleen indikt.
    En hij krijgt nog niet het max van zijn flessen, dus kan het allicht een x proberen.
    Want net kwam er ook weer zuur omhoog en spuugde hij wat.
    Je hebt een supermooi gezicht zeg! :)

@Freesia, ik heb ook steeds vaker die gedachtens die jij ook hebt over jou en hubbie..
    Ik mis sommige dingen ook ontzettend en geef niet Mike de schuld en kan ook zeker niet meer zonder mijn kereltje..
    Maar toch, sommige dingen zijn enorm veranderd. En ik probeer er ook wel es over te praten en moet dan niet zo zeuren volgens hem..
    Dus ja..
    En ik probeer vaak als hij 's avonds ligt te slapen lekker tegen hubbie aankruipen/drankje/filmpje..
    Maar ook dan issie veelste druk met zijn dingen.
    Ik heb ook geen zin om er elke avond over te beginnen, dus we gaan gewoon gauw een x saampies uit eten en hebben t er dan wel over.

Wat goed Jill een hele boterham! :whistle:
    Wat voor beleg had je erop gedaan?

@Wupje, ik zou me niet extreem zorgen maken maar het wel in je achterhoofd houden en gewoon goed opletten op de eventuele symptomen.
    Heb geen idee of kleine kindjes niet in de risicogroep horen.

@Yule, ik heb dat ook.. Ik denk wel aan seks en heb dan ook zin, maar zodra t ook echt kan zeg maar als Mike op bed ligt..
    Raak ik ook niet opgewonden en wil ik al niet meer.
    Bij mij komt t ook doordat ik mijzelf niet zo geweldig meer vind en wat kilo's kwijt wil.
    En ik heb dan nu ook mijn 3e ABkuur waar ik erg moe van word, dus dat helpt ook niet mee.
    Als iemand tips heeft, ik lees even mee.

@Lola & SanneMart, ik denk dat Mike ook jullie kids gaat volgen kwa volgorde tandjes.
    Ik zag namelijk net opeens een witte vlek en een megabobbel linksonderin! :D
    Verklaard wel zijn vuurrode wangen en hij trakteerde me net op een MEGAspuitluier hahaha..
    Zal hij dan toch zoiets hebben van, owjee ik blijf alleen over kom maar op dan met die tanden? ;)

En hij heeft weer een heel broodje op, ok behalve 2 stukjes korst dan.. :D
    Ga even gauw wat in huis doen en filmpje opzetten..
    The Unborn heb ik illegaal. ;)
    Tot straks!

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @funny idd wat eva zeg als je een schrerp randje voelt is ie door.

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jannes en ik lazen NutriLON ipv NutriTON ;)

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @missy: spuugt Mike dan ook zijn sap/water/thee weer terug? Zo niet, zie ik eigenlijk geen toegevoegde waarde van nutriton, want dan heeft het niks met de 'dunheid' van de melk te maken (water etc is immers nog dunner) denk ik.... Tenminste ik zou dat dan niet logisch vinden.
    Denk dat hij eerder gewoon lekker afgetankt zit en dan iets terugspuugt. Geeft toch niks? Doet Raven ook regelmatig, vooral als ze op haar buik ligt, er komt dan altijd een golfje terug (ben blij dat ik geen vloerbedekking heb).

tip: Bij het Kruidvat hebben ze onwijs leuk speelgoed weer! Ik heb een Ernie pop gekocht, een auto waar vormblokjes inkunnen die je ook aan elkaar kunt rijgen en een soort heel vroege duplo van dieren. Ze zouden er ook emmer/schep setjes hebben van Sesamstraat en van Hello Kitty maar die zag ik niet....

Ik zou graag die van Hello Kitty willen! Mocht iemand hem tegenkomen die een beetje in de buurt woont of die ik binnenkort zie, zou diegene het dan voor mij willen kopen?
    Pleassssssssse? :D

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Yule: ik ga zo naar de stad, zal even voor je kijken hier!

Ik heb laatst bij Kruidvat dat pianootje van little tikes (?) gehaald daar (tweety die had jij ook gehaald geloof ik?) en het is een GROTE hit hier. Hij pingelt dan en kijkt ons beretrots aan alsof hij juist een hele symfonie heeft geschreven :)

Deel Deze Pagina