September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dames ik heb nog even een snel haaradvies nodig:
    Ik heb nogal een hoofd voorhoofd en ik zit er over te denken dadelijk weer eens een korte pony te nemen... maar durf niet hihihihi
    Zal eens een fotootje opspeuren met korte pony. Heb het al wel eens eerder gedaan maar het is altijd zo'n heftige verandering :)

2. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Daar ben ik weer!
    Ik zag al dat er 50 blz bijgeschreven zijn de laatste dagen dus ik weet niet of ik het red om ze allemaal bij te lezen ;)

Wij hebben erg leuke dag in Euro Disney gehad. Femke was helaas nog wel ziek. Zaterdagnacht echt een rampnacht gehad, veel wakker en huilen en hoge koorts (39).
    Dus vanaf half 5 was de family al op, want we zouden om 6 uur vertrekken...dus toen maar gedoucht en aangekleedt en Femke vermaakt. En het leuk was dat ze wel gewoon vrolijk was tussendoor....Om 6 uur aangereden, Femke viel direct in slaap, tussendoor een paar keer gestopt voor de fles en verschoningen, maar verder heeft Femke vrij veel geslapen. Om half 1 kwamen in disney aan. We hadden goed weer, dus lekker meteen naar het park gegaan, daar heerlijk rondgelopen en in wat atracties geweest. Femke deed het super goed, ze heeft bij mij in de draagzak wat geslapen. 's avonds was ze echt total loss, dus ze lag er op tijd in. Ze lag in het campingbed bij ons op de kamer, dat ging goed. Die eerste nacht was ze nog flink aan het snotteren, dus snel tussen ons in gelegd en toen heeft ze tot half 8 geslapen, wij dus ook een beetje bij kunnen tanken!
    Maandag ging het al weer wat beter met haar, maar ze bleef snotteren en had vieze oogjes, maar goed verder gelukkig wel vrolijk. Ze heeft me daar een aandacht van iedereen staan trekken, zo leuk. Die dag heeft ze eerst 's morgens nog een paar uur in het huisje geslapen, dus zijn we pas 's middags naar het park gegaan. natuurlijk in '" it's a small world" geweest, ze vond het wel leuk.hihi ze keek een beetje verveeld...te theekoppen vond ze veel leuker, dat ging tenminste hard ;)
    Het was fijn dat we met drie volwassen waren, konden we mooi afwisselen om ergens in te gaan en bij Femke te blijven. De vriend die mee was, vond het ook helemaal geen probleem, Femke is helemaal gek van hem, dus dat was wel heel erg leuk.
    Gisteren om half 6 terug gereden en om half 12 waren we thuis. Nu dus druk met wassen! Ik ben de rest van de week lekker nog vrij. Femke is nu echt aan het bijtanken, die heeft vanmorgen tot half 8 geslapen, toen weer van 8-9 en nu slaapt ze al weer vanaf 11 uur!
    Ze heeft het echt super goed gedaan, ben helemaal trots op d'r!
    Tja, en nu ben ik dus strontverkouden, eigenlijk sinds gisteren, heb het van Femke overgekregen. Alleen maar hoesten en snotteren, maar ja komt ook wel weer goed. Ik ga eens even kijken of er nog updates geschreven zijn...hihi

3. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hihi je weet het vast al, maar wij waren in Euro Disney!

Femke heeft soms nog wel last van krampen, maar dan is het meer omdat ze haar ontlasting niet kwijt kan. Op zich heeft ze daar helemaal geen problemen mee. Tja, wat we er aan doen: de cinababy wil nog wel eens helpen, in badje (lekker warm). Maar zo vaak komt het eigenlijk niet meer voor...(gelukkig!)

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @steen: klinkt als een prima weekend! Lekker hoor! Waarschijnlijk heeft alle slaap in de auto haar goed gedaan. Nu jij verkouden, beterschap!

@ingeltje: ik ben benieuwd.

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    korte pony (en 15 kilo lichter :oops: )

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier was ie net klaar, maar je ziet nog nét zijn trotse blik ;)

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Nou ik heb net met mijn moeder gebeld, mijn broertje is bij de HA geweest en hij heeft wel alle symptonen van de Mexicaanse Griep maar de huisarts zei dat de incubatietijd al voorbij is. Maar als deze symptonen nog 3 dagen aanhouden moet hij toch weer terug op controle. Ik ben benieuwd of wij ook ziek worden :(

Ingeltje ik vind een korte pony altijd wel leuk!

Steen fijn dat Femke het zo goed gedaan heeft! :D En nog even lekker van de vakantie genieten!

8. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoezo mag je twee maanden niet klussen na het spiraaltje?
    Toen ik in 2007 mijn spiraaltje heb laten verwijderen, mochten we er meteen voor gaan...

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Steen: welcome back! klinkt geslaagd :)

Ik ga nu gauw naar de kapper.. shit ik wou op de fiets maar dat haal ik niet meer denk ik
    stomstomstom
    gauw met de auto dan maar...

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @ingeltje: staat goed! Zou ik rustig doen!

@wupje: huh? Ik heb even wat gemist geloof ik? Heeft hij net gereist dan ofzo?
    Dan zou ik toch voor de zekerheid even uit de buurt blijven totdat hij beter is.

11. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    yule, die stonden hier dus wel volop :D

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ingeltje, je bent al weg, maar doen! Staat je goed die pony! Leuk die piano, trotse Juul :-D

Steen, klinkt als een topweekend! Jij heel veel beterschap.

Wupje, ik hoop dat jullie niet ziek worden [-o<

Ik krijg net Jill's nieuwe zonnebril binnen, hij is alleen te groot :(
    Zal zo een foto spammen.

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
  14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @freesia: voordeel van te groot is dat het een tijdelijk probleem is... :)
    Wel handig als ze hem snel past natuurlijk.

@queen: wat raar dat er dan geen bij mijn Kruidvat stond... ze zijn hier wel vaker laat met de aanbiedingen in de winkel zetten. Er waren ook geen Birkenstocks. Niet dat ik die wil want ze zijn lelijk, maar ze zitten zo lekker dus misschien wil ik ze toch stiekem wel.

15. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    :) ik zlef heb neit meegeneomen want hebben hier nog zo veel staan van dat soort spulletjes ;)

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Hm, beetje grote foto. Snap tinypic niet, ik kies steeds voor optie messageboards :(

Hello Kitty, leuk! Maar ik kom nooit bij het Kruidvat helaas...

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yule hier stonden ze maandag ook in de winkel misschien hebje eroverheen gekeken. hier stonden alle aanbiedings dingen ook verspreid.

@ingeltje ik was het niet met het pianotje. korte pony staat je leuk.

@steen welkom terug klinkt als een geslaagd uitje. jammer dat je nu zelf verkouden bent.

@wupje ik zou voor de zekerheid toch ff je ha bellen voor kyano ff uitleggen hoe en wat dan weet ie er iig vanaf.

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @tweety: zou kunnen maar denk het niet, want ik heb echt alle hoekjes gehad (beetje krappe winkel). Misschien ga ik anders morgen nog even naar Kruidvat L'dorp, die is een stuk groter en netter. Kruidvat hier is een beetje een rommel winkel. Ze laten alles in de schappen liggen ook al zijn het geen folder aanbiedingen meer, je moet echt graven voor je iets vindt.

@freesia: ja ik wist dat jij dat leuk vond, ik ging ook kijken of ik er 1 voor jou mee kon nemen, maar ze waren er dus niet...

ik heb foto's van Raven (ook van de vakantie in USA) op mijn hyve gezet voor de liefhebbers (of geinteresseerden)

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @yule ja dan zou het wel eens kunnen zijn dat ze er weinig hebben gehad of helemaal niet gebeurd hier ook wel eens bij de kleine filiaalen.

hihi robin geeft kusjes zo lief. papa vraagt geef papa kusje en dan doet ie zijn mondje open het is geen toeval hebben het al een paar keer gedaan.

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Yule, ja hij doet dit ook met zijn sap.
    Alleen met fruit en groente komt er niks behalve een normale boer.
    Verder met alles vloeibaar komt er echt zuur mee..

@Steen, wat leuk zeg dat jullie zo genoten hebben!
    Hadden jullie ook echt even nodig!
    En Femke heeft het dus fantastisch gedaan. :whistle:

@Ingeltje, ik zou voor een pony kiezen (geen paard whahaha)
    Maar ik ben dan ook echt een pony-fan.
    Heb zelf ook vaak een pony of schuine lok.

@Freesia, wat een leuke foto en mooie zonnebril!

@Tweety, aaaah wat lief van Robin!

Owja, weet iemand als er dus een dikke harde bult zit linksonderin Mike zijn mondje hoe snel hij dan door kan komen?
    Die bult is ook in 1 dag ontstaan..
    Ga lekker even Milkshake maken. :)

Deel Deze Pagina