September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @missy: oh dat is dan een ander verhaal, heeft ie toch nog wel last van reflux he? Vervelend hoor. Ik vind een lok ook leuk (anders had ik hem zelf niet, haha!)

@tweety: oh wat cute! Raven trekt alleen maar aan mijn haar, niks geen kusjes voor mama... :(

2. hoi hoi

net terug van de rechtzaak en ik ben op.
    julia ook, die is vanmorgen naar het kdv geweest, daar wel goed geslapen maar nu wil het niet lukken.

op het andere forum staat ook ale en berichtje maar ook nog niet uitgebreid

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    anno, logisch dat je moe bent ga ff kijken op het andere forum ;)

4. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Tis geen speelgoed/emmertje, maar ik hem voor Sara bij H&M zo'n leuk Hello Kitty t-shirtje gekocht. Heeft ze vandaag aan. Te lief!!

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Anno: net op de fiets nog aan je zitten denken. Ga meteen even lezen.

@Missy: bedankt voor het lieve compliment over mijn gezicht. :oops:

6. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @jannes: denk dat Raven die ook heeft. Donkerroze met grote Hello Kitty erop?

@anno: nou meid, logisch dat je op bent. Rust maar lekker uit want je zal wel een hoop meegemaakt hebben weer vandaag.
    Ik ga even je berichtje op het andere forum lezen.
    Knuffel!

7. Je zou ook een lok kunnen laten knippen, is wat minder drastisch dan een pony...

8. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ze heeft een lichtroze, maar idd met een grote Hello Kitty erop. Het is allemaal print en twee bloemen zijn erop gestreken/geborduurd. Deze.

9. Wat fijn! Ik vind het ook een erg leuk park en kan bijna niet wachten tot Jasmijn groot genoeg zijn om het helemaal te snappen. Ik ben al 5 keer daar geweest, maar aangezien de laatste keer al ruim 10 jaar geleden was mag het wel weer en keertje... ;)

Beterschap met je verkoudheid!

10. Wat fijn! Ik vind het ook een erg leuk park en kan bijna niet wachten tot Jasmijn groot genoeg zijn om het helemaal te snappen. Ik ben al 5 keer daar geweest, maar aangezien de laatste keer al ruim 10 jaar geleden was mag het wel weer en keertje... ;)

Beterschap met je verkoudheid!

11. Ik vind dat eerlijk gezegd geen korte pony,hij valt al over je wenkbrauwen... ;)

Maar het staat je goed!

@Edit: Boeit eigenlijk ook niet, want op het moment dat ik dit plaatste was je al weg :( *

12. O jee, laten we toch héél hard hopen van niet!

13. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    tweety wat leuk :D

14. Ach, wat schattig... :D !

15. Dikke knuf! Wanneer is de uitspraak (of heb je dat al op het andere forum geschreven...)?

Ik bedenk me zojuist dat ik helemaal vergeten ben om het verhaal van Steen op Kaatjes forum te lezen, voel me eventjes een heel slecht forumdinnetje... :oops:

Ga meteen naar Kaatjes forum nu...

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ik word hier een beetje simpel van Aimar die, wanneer hij wakker is, constant aandacht wil: dus opgepakt wil worden en ik maar entertainen. Ik laat hem nu express ff in de box mopperen. Meneer heeft net een koekje gehad (jemig wat een knoei-koekjes die liga's) en een paar slokjes thee.....en had daarvoor heel veel papa-aandacht gehad....tis wel effe goed met meneer!

@ Ingeltje: ben benieuwd of je het hebt aangedurfd om een pony te laten knippen. Ik vond het op die foto wel erg leuk staan.

@ anno: knuf!

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    @ Freesia wat een leuke foto van Jill!!

@ Queen leuke avatar!

@ Tweety ah wat schattig robin geeft kusjes :D ! Dat krijgt Kyano nog niet voor elkaar. Wel zwaaien dat is ook al heel leuk, en mama aaien doet hij af en toe, als hij zin heeft ;)

@ Anno pff heftige dag voor jou vandaag. Ik kan me voorstellen dat je heel moe bent. Even weer tot rust komen, dikke knuff meid!

@ Jannes leuk shirt!

Ik ben met een collega de teambuilding aan het organiseren, erg leuk. Ik heb al een teambuilding gehad met de managementleden maar omdat ik officieel onder een ander team val, ga ik daar ook mee op teambuilding. En die dag zijn we nu aan het organiseren. Er zijn al plannen van een workshop dansen / schilderen 8)

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nou meiden weten julli enog dat ik een paar weken geleden het crocje van robin kwijt was whahah heb hem terug. we zijn hem dus waarschijnlijk voor de bloemen winkel naast de supermarkt verloren en stond net te praten met de vrouw die daar werkt en ze zag dat rene crocs aan had en vroeg of ik toevallig een heel kleintje kwijt was hihi de wonderen zijn de wereld nog niet uit heb de andere ook nog niet weg gegooid gelukkig dus nu heeft ie 2 paar. zo en nu snel koken voor hubbie terug is van het rijden.

19. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    wupje dank je wel.

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh Eva Kyano heeft op dit moment precies hetzelfde. Zolang je hem maar amuseert en bij je hebt is hij een en al vrolijkheid maar in de box of op het kleed houdt hij het maar een kwartiertje vol. Alleen de wipper en dan bij papa of mama in de buurt is goed :( Hopenlijk is het gauw weer voorbij.

Ha ha hij heeft mijn smoeder ook al voor schut gezet :) Zij ging boodschappen doen en ook daar heeft hij keihard gebruld in de winkel :rolleyes: en dit keer geen Appie Heijn maar Jan Linders :) Mijn smoeder van schrik dus maar gelijk weer naar huis gegaan, maar daar was natuurlijk alles weer goed. Klein dictatortje ;)

Ha ha Tweety leuk dat je het crocschoentje weer terug hebt!

Deel Deze Pagina